Oh wat balen dat ze je zo rond laten lopen meid... Als wij het allemaal al niet begrijpen, waarom vinden zij het dan allemaal zo 'makkelijk' om jou gewoon door te laten lopen? Ik had het er vandaag nog over met m'n man, ze doen in ons land soms zo moeilijk over zorg! Kreeg vandaag nog te horen van de huisarts dat ik maar wat meer moest drinken (heb een vreselijke keelontsteking) en dat was het. Alsof ik mij liep aan te stellen. Lijkt wel alsof ze gewoon weigeren goede zorg te geven (het zal wel niet genoeg opleveren om je te helpen ofzo). Gelukkig gaan de daagjes wel voorbij, maar poeh wat klinkt het dan nog lang hè, ik kan me voorstellen dat je er niet aan moet denken dat het nog 4 weken gaat duren ofzo! Dikke knuffel!
@fluitekruid als ik echt wanhopig ga worden dan ga ik dat zeker proberen @Lizzthrasher22 Ja soms word ik er ook moedeloos van. Natuurlijk snap ik het standpunt van de gynaecologen wel dat na 38 weken beter is en niet eerder maar het is verdorie zwaar op deze manier Maar goed, weer een nacht voorbij en ze hebben wel gezegd met 38 weken te gaan kijken dus hou me daar maar aan vast, dus nog 14 dagen En ondertussen moet ik maar elke nacht op de bank slapen want in bed gaat helemaal niet, vindt het echt vreselijk om apart van mijn man te slapen Hopelijk gaat jouw keelontsteking snel over.
Hehe, weer bijna een dag voorbij Vandaag heb ik een redelijk goede dag gehad, heb zelfs vanochtend de was opgehangen en de wc en hal gepoetst Vanochtend en vanmiddag een klein rondje met de hond gestrompeld, maar tenminste eventjes lekker op de lucht geweest. Ik begin echt een beetje te wennen aan al die beperkingen en neem meer pauze's dan dat ik iets nuttigs doe maar goed als ik me zo nog eventjes kan redden. Hopelijk blijft dit zo gaan en wordt het niet slechter.
Fijn meid! Hoop dat je meer van zulke dagen mag hebben! Zou toch wel heel fijn zijn als je nog een beetje kan genieten!
Nog 13 dagen pffff Vannacht minder goed geslapen, veel pijn in mijn rug en bekken gehad maar goed, de nacht is weer voorbij. Mijn man heeft vanochtend maar alleen met de hond gewandeld want ik trok het niet. Positief probeer ik maar te blijven maar soms is dat toch wel lastig Had ik gisteren zo'n goede dag, had gehoopt dat dat voort zou zetten maar denk het niet, vandaag voel ik me weer down en emotioneel. De baby vindt het allemaal wel prima want die is al weer actief sinds dat ik wakker ben.
Ik ga met je mee aftellen. Wat een hel zit je in Het zou toch eigenlijk heel mooi zijn, als over 5 dagen je vliezen zouden breken Tot die tijd, wens ik je heel veel sterkte. Leef écht met je mee! Knuffel!
Thnx, lief van je Ja ik hoop ook echt stiekem dat komend weekend of ergens begin volgende week ons mannetje zichzelf gaat aandienen. Hij ligt al mooi ingedaald en voor op groei dus van mij mag het ondertussen wel Heb ook best veel last van harde buiken en steken down under maar ja, dat wil helaas niks zeggen
Ik hoop het ook voor je! Hij zal niet de eerste zijn die zich met 37 weken meld, maar die koppige kindjes doen vaak nou nét niet wat wij willen, haha! Mijn zoontje kwam geheel onverwachts met 36.6 dagen, maar was wel al bijna 4 kilo en 52 cm. Hij deed het meteen super. Dochter vond het nodig tot 42 weken te blijven zitten. Ik kon haar er wel uit kijken, maar ze had toen al lak aan mij Zet 'm nog effe op, je bent nu al een super mama!
Tja als de kleine net zo eigenwijs wordt als mij dan hebben we toch een probleem Och hij loopt 1,5 week voor met zijn buikje en 1 week met zijn hoofdje en op de laatste echo met 34 weken konden we zien dat hij een dikke toet had dus het is geen kleintje Laat maar komen haha.
Wat jammer dat het dan maar bij 1 goede dag bleef! Maar die heb je in elk geval nog gehad! Ik tel echt de dagen voor je mee af!
hey meid wouw even je aanmoedige vind het super knap hoe je het nu doe. hoop echt dat de kleine zelf met 37 weken kom nog brandnetel thee geprobeerd? dit mag vanaf de 36 weken xxx
Ja die drink ik elke dag, moet er alleen maar veel van plassen Heb gelezen dat het ook vochtafdrijvend is. Van mij mag de kleine zich ook echt komend weekend of begin volgende week gaan melden. Bij elke steek of druk die ik nu voel denk ik.....zou het zo zijn maar het is steeds niks @Liekje81, thnx! Ja ben toch blij gisteren die goede dag te hebben gehad, geeft een beetje hoop dat het misschien niet elke dag zo bagger hoeft te gaan maar vandaag heb ik wel weer erg veel last van die rot bekkenpijn en rugpijn
Oohhh ik heb nu al ruim 1 uur pijnscheuten in mijn onderbuik, echt in mijn bekken, en dat straalt gigantisch door naar mijn onderrug De kleine is ook goed actief dus ik denk dat het daardoor komt? Het doet in elk geval lelijk pijn.
Dat zou kunnen Drieka! Die kleine meid van mij kan er af en toe ook wat van. Ligt ingedaald, flinke trappen/beuken. Pijnlijk bij blaas en soms ook bij mn endeldarm ofzo Niet altijd fijn!