Ik wilde je even een klein steuntje in de rug geven. Ik wilde om andere redenen ook eerder ingeleid worden. Mijn gynacoloog wilde dat ook alleen doen als er al ontsluiting was. Uiteindelij kreeg ik hem zover om met 37 weken te voelen, maar de boel zat potdicht en de baarmoederhals te ver naar achteren. Twee dagen later beviel ik spontaan van mijn zoontje, zonder inleiding of iets. Wie weet bij jou ook! Dus als de gyn straks zegt potdicht, kan het een dag later weer heel anders zijn. Succes!!
@suuz09 het kan natuurlijk allemaal ineens veranderen, maar het kan ook zijn dat ik potdicht zou blijven tot na de 40 weken en dat trek ik gewoon niet Misschien dat hier dames zijn die me er antwoord op kunnen geven, ik wacht maandag af maar als de gynaecoloog me weer aan het lijntje wilt houden dan wil ik toch proberen om het zelf op te wekken met sperma Maar seks zie ik echt niet zitten want heb daar teveel pijn voor dus dan wil ik het zelf inbrengen met een spuitje maar waar koop je een simpel spuitje? Kan echt niet even naar de apotheek gaan en om een spuitje vragen want dan willen ze natuurlijk weten waar ik dat voor nodig heb en denk niet dat ze het goedkeuren dat ik zo probeer de bevalling op te wekken
Gewoon spuitjes zonder naalden kun je volgens mij bij de apotheek zonder veel vragen meekrijgen hoor. En anders zeg je toch dat je hem wil gebruiken om een kalkoen mee te bedruipen ofzo hihi
Wegwerpspuit Terumo Spuit Zonder Naald Luer 5 Ml Ss-05se1 10 stuks online bestellen. En anders online bestellen?
Thnx Weet niet of ze vaker iemand aan de balie krijgen die een kalkoen wil bedruipen met hun spuitjes Ik zal eens kijken voor online te bestellen anders, want als de gynaecoloog maandag weer niet echt uitspraken doet en me gewoon weer een weekje laat wachten dan weet ik het ook niet meer. Volgende week ben ik 37 weken en mag het wat mij betreft wel gebeuren
Oh toch? Ik had eens online gekeken bij Kruidvat en daar vond ik ze helaas niet maar dan kan ik altijd maandag eens de winkel inlopen als we weg zijn bij de gynaecoloog.
Hm...werkt een massage dan niet beter? Aangezien ik die niet meer mag omdat die weeën zouden opwekken, zou ik zeggen Manlief, masseer je hart eruit hihi.
Dat gaan we dan ook nog eens proberen maar aangezien ik zoveel vocht in mijn voeten heb doet masseren best wel pijn
Volgens mij wil onderrug ook helpen qua massage, ik vind voet massage nog wel zalig ondanks het vocht. Maar de masseuse van een vriendin zei al dat ik nu niet mocht komen voor een rug massage, omdat dat weeën zou kunnen opwekken. Dus dat word sperma spuiten, en massages krijgen
Ja inderdaad Eerst maandag eens naar de gynaecoloog, als die me beloofd in week 38 iets te gaan doen dan wacht ik dat nog af, houdt hij WEER de boot af dan onderneem ik zelf wel iets :x In elk geval is er weer een nacht voorbij die redelijk goed verlopen is, nog 10 dagen! We komen er wel maar het is wel erg vermoeiend op deze manier om de dagen voorbij te kijken
Hoi Drieka, Ik heb de laatste dagen voor de bevalling veel frambozenblad thee gedronken. Uiteindelijk natuurlijk moeilijk te zeggen of dat echt heeft geholpen, maar ik had wel 2 cm ontsluiting op een gegeven moment zonder dat ik er erg in had
Pffff vandaag weer zo'n heerlijke emotionele dag merk ik alweer Ik ben er echt zo enorm klaar mee, van mij mogen nu per direct mijn vliezen breken en de bevalling eraan komen Ik ben nu ook al weken aan de diarree, kan om de haverklap naar de wc rennen, eerder werkelijk nooit last van gehad. Ben blij dat mijn man vandaag zijn laatste werkdag heeft van deze week en dan weer weekend, lekker morgen en maandag samen zijn, dan voel ik me meestal ook beter. Vanavond leggen we weer de Aerosleep in de woonkamer zodat we tenminste 1 nacht per week samen slapen Alweer het 3de weekend op rij dat we dan in de woonkamer bivakkeren, er zit gewoon niks anders op, ik kan echt niet meer in bed slapen op die zachte matras, moet elke nacht minstens 1 en soms vaker naar de wc en kom echt midden in de nacht de trap niet af :x De baby lijkt het wel prima te vinden allemaal, die is lekker actief en lijkt nog geen aanstalten te maken om eruit te komen
Ik tel de dagen al af en ben er klaar mee. Kan me haast niet voorstellen hoe jij je dan voelt! Dan mag ik niet klagen met mn kleine pijntjes. Balen dat je weer in de woonkamer moet liggen! Gelukkig is je man thuis. Ik verveel me ook een beetje nu en ben ook blij als het weekend is.
Ja ik slaap al een week op de bank alleen en mijn man gewoon boven in bed want tja, die moet zijn nachtrust krijgen want moet gewoon werken dinsdag t/m zaterdag. Ben ook blij als hij strakjes klaar met werken is en dan 2 dagen thuis. Normaal verveel ik me niet en kan ik me goed bezig houden in het huishouden maar nu kan ik zo weinig grrrr, dat is echt frustrerend. Zit onderhand de hele dag wat op de bank, tv te kijken, in een boekje te lezen of hier op ZP, voel me dan zo vreselijk nutteloos
Ik kan gelukkig wel nog wat in huishouden, maar hij doet op t moment wel meer. Begin steeds meer last van mn bekken te krijgen. Dan zegt hij dat ik lekker moet gaan zitten, maar dan zit je toch niet lekker he!
Ik wilde je even een digitale knuffel geven Drieka! Bikkel! Nog maar iets meer dan een weekje te gaan, je bent er bijna! Hopelijk denkt je gyn een beetje met jou mee vanaf nu, in plaats van enkel met de regels uit zijn bevallingsboekje. Je bent bijna bij de 37-weken grens, dan moet er in principe iets kunnen gebeuren als de situatie onhoudbaar is. Ik denk aan je!