Thnx Liekje, hopelijk krijg ik wat gedaan maar mijn man zegt ook dat we vandaag echt een plan van aanpak moeten krijgen dus hij zal me er ook bij steunen om wat gedaan te krijgen bij de gynaecoloog.
Bedankt meiden, ik ben zo gespannen als een veer, is toch eigenlijk triest dat ik zo nerveus moet zijn en 'bang' dat de gynaecoloog me gewoon WEER laat doorlopen zonder een plan van aanpak. Ik vind dat ik geduldig genoeg ben geweest en dat ik lang genoeg heb doorgebeten! :x Dit lijkt potverdorie wel het enige ziekenhuis dat NIET vanaf 37 weken doet inleiden! Ik vind het prima dat ze het liefste de kleine zo lang mogelijk laten zitten, daar heb ik alle begrip voor maar er moet ook naar mij gekeken worden en ik trek het gewoon niet meer. Kan mijn polsen nauwelijks belasten door het Carpaal Tunnelsyndroom, kan nog geen pot opendraaien meer! Mijn rug valt bijna uit elkaar van de pijn, heb BI erbij gekregen door de zwangerschap en slaap al weken niet meer in bed! Ik kan geen stuk meer lopen, dadelijk ga ik ook weer met de rolstoel naar boven toe, waarom ziet hij (gynaecoloog) dan niet in dat de koek echt op is??
Thnx, ik ben hartstikke nerveus en nu wordt ons hondje vanmiddag ook nog geopereerd, nou ja, zijn laatste tandjes moeten getrokken worden maar hij moet toch onder narcose dus een dubbel spannende dag Hij wilde vanochtend niet eten en het is echt een varken normaal met eten , ik kijk in zijn mondje en zie een paar flink rottende tandjes , dus maar direct een afspraak gemaakt voor vanmiddag want wil er niet lang mee wachten.
Succes zometeen! Dubbele spannende dag. Probeer anders een ander ziekenhuis als die wel willen inleiden. Dit is niet vol te houden voor je. Groetjes Suzanne
Hoi Drieka! Ik lees ook al even mee en ik vind je ook echt een bikkel. Het is toch eigenlijk te erg dat je zowiezo niet kan genieten van je zwangerschap omdat alles pijn doet, en daarbovenop ook nog zorgen moet maken over wat een gyn gaat zeggen. Zo machteloos dat je geen controle hebt over je eigen lichaam en afhankelijk bent van iemand die jou maar eventjes ziet, niet voelt wat jij voelt, heel makkelijk nee kan zeggen en weer doorgaat met zijn werk. Ik hoop echt dat hij vandaag een 'menselijke' bui heeft.. dat hij je pijn aanvoelt en beseft dat zijn keuze jou leven beïnvloedt. Dat hij je een datum kan geven zodat jij nog even die eindspurt kan maken.. dus goed dat je zo afgepeigerd langs gaat en idd gewoon niet weggaan als hij vaag blijft.. blijf desnoods heel de dag op die afdeling bivakkeren.. Ze moeten een uitzondering kunnen maken want wanneer je met deze klachten niet meer serieus genomen wordt dan weet ik het ook niet meer. En anders een keer snachts naar de spoedpoli gaan of zo.. ik denk aan je en succes straks!
Ah, zeker een spannende dag. Ook voor jullie hondje. Ik snap je zorgen, heb ik ook altijd met narcose. Ik hoop dan ook op dubbel goed nieuws vandaag! Knuffel xx
Heel veel succes met je controle meid! En hopelijk doorstaat je hondje de operatie ook goed. Knuffel!
Hier ook een meelezer, ik wens je veel succes en ik hoop echt dat er doorgepakt wrodt en dat je snel mag gaan genieten van jullie wondertje. Je bent sterk genoeg geweest en ik hoop dat je na de bevalling snel minder pijn hebt. En ik hoop dat die bevalling niet lang op zich laat wachten. Ze noemen het niet voor niets een verlossing