Nou dames ik ben weer thuis met goed nieuws Vrijdagmiddag mag ik weer bij de gynaecoloog komen om te kijken of ik iets van ontsluiting heb maar sowieso wordt ik volgende week maandag om 19:00 op de verloskamers verwacht voor de balloncatheter in te brengen als ik nog potdicht zit Heb ik wel al ontsluiting dan zal ik ook maandagavond of heel vroeg dinsdagochtend opgenomen worden voor een infuus met weeën-opwekkers. Ik kwam binnen bij de gynaecoloog met de tranen onderhand in mijn ogen en hij zag direct dat het niet ging. Eerst zei hij dat ik nog even moest volhouden maar heb gewoon direct gezegd dat het niet meer gaat en dat ik een datum wilde, toen gaf hij direct toe en zei direct dat ik deze week nog even moest doorbijten omdat dat beter voor de baby was maar dat ik dan volgende week maandagavond mocht komen voor de inleiding. Ik was zo gelukkig, ik kon die man wel kussen Hij gaf aan dat in de 37ste week nog wel eens probleempjes konden zijn met de longrijping als een kindje zichzelf niet deed melden en dat dat de grootste reden was dat ze echt graag tot week 38 deden wachten, ik zei ook dat me dat wachten zwaar valt maar als ik een datum weet, dan kan ik aftellen en dat begreep hij ook heel erg goed. Het is dus direct vast gezet allemaal, we zijn net samen even langs de bazin van mijn man gegaan en alles geregeld, dat hij volgende week niet gaat werken en komende vrijdag een halve dag werkt zodat hij mij naar het ziekenhuis kan brengen Nu zo eens vertrekken naar de dierenarts met ons Bulletje, hopelijk gaat dat ook allemaal goed want hij is al 8 jaar en is echt mijn kindje. Hieronder een foto van mijn schatje, toen was ik nog niet zwanger dus is al even geleden. Bekijk bijlage 445899
Oh ja dat zou mooi zijn Maar volgens mij doen ze daar niet aan als het niet echt levensbedreigend is... Oh ik zie net je post Drieka! Wat een heeerlijk nieuws!! Dat had ik eigenlijk niet eens verwacht maar volgende week gaat er dus sowieso iets gebeuren, superfijn!! Nog even doorbijten meid, maar wij sleuren je er doorheen!
Ja ik ben ook zo gelukkig!! Ja ik ga die thee zeker nog proberen Bolkje, baat het niet schaadt het niet
Wat goed, eindelijk een datum! Je kan ook de capsules gebruiken ipv de thee. Die heb ik genomen en heb goede bevallingen gehad En toch hoop ik dat de kleine lekker eerder komt
Wat een mooi nieuws! Ik ben zo ontzettend blij voor je! STUITER! En wat een lekker koppie heeft dat kleine kereltje. Sterkte en succes voor jullie beide zometeen. Hopelijk gaat alles goed!! Xxx
Wat fijn voor je!! Nu heb je inderdaad een datum om naar af te tellen Sterkte voor deze laatste week nog!
Ooh super fijn Drieka!! Ben heel blij voor jullie!! En inderdaad, volgende week zijn jullie gewoon papa en mama, hoe gaaf is dat! Hoop dat alles goed gegaan is met je hondje?
Jaaaaa ik ben ook dolgelukkig. Iets minder met mijn mopsje, we hebben hem nu daar gelaten om zijn tandjes te laten trekken, hij had de laatste tijd ook wat last van zijn achterpootjes, eventjes laten nakijken en de arme kerel heeft een hernia net boven zijn staart Hij mag dus niet meer springen van de bank, dus daar moeten we goed op gaan letten. Om 18:00 mogen we bellen om hem op te gaan halen dus dat gaan we dan ook zeker doen, heb net wat blikjes vleesvoer voor hem gekocht want zonder tanden moet hij weer even wennen aan brokjes en dat gaat de eerste dagen dan niet. Hopelijk gaat alles goed verlopen want hij is toch weer onder narcose en dat vind ik altijd akelig.
Wat een fijn nieuws Drieka! Nu kun je eindelijk ergens naar toe leven. Nu je hondje vanavond weer gezond thuis en jouw dag kan niet meer stuk!
Jeejjjj het einde is in zicht! Fijn. Hopen dat alles met je hondje ook goed gaat en je de komende dagen lekker nog wat bij kan tanken.