Even klagen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Drieka, Feb 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja als strakjes mijn Mopsje nog thuis is, dan ben ik helemaal gelukkig :D

Verder vertellen we ook niemand dat ik ingeleid ga worden volgende week want dan zitten ze allemaal op hete kolen af te wachten, dat is niet zo fijn, dus het blijft een verrassing voor iedereen ;)

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Jaaa wat goed!! Nog een weekje en een half uur en dan gaat het beginnen! :D super!

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja ik vind het ook vreselijk spannend allemaal, we moeten dan maandag rond 17:00 even bellen of we om 19:00 kunnen komen of misschien wat later als het druk is maar zal wel goed komen, misschien heb ik vrijdag bij de controle wel wat ontsluiting.

Bulletje net opgehaald bij de dierenarts, ze hebben hem 3 hoektanden getrokken en de rest gereinigd.
    Hij is nog wat suffig maar goed, niks aan te doen, hij komt er wel weer bovenop, nu maar lekker verwennen en rustig aandoen.

4. Diazz

Diazz VIP lid

Dec 28, 2014
    6,391
    3,134
    113
    Fijn om te horen dat het met je hondje ook goed gaat. Toch nog een goede dag geworden he?! ;) fijne avond meid!

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja gelukkig wel, mijn dag kan niet meer stuk en nu wordt die laatste week volhouden toch iets gemakkelijker :D

6. girlwithredhair

girlwithredhair Actief lid

Mar 9, 2013
    260
    0
    0
    013
    Oh wat fijn! Eindelijk een datum! Heerlijk. Nog een week, fijn aftellen!

7. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Oooo ik ben zo blij voor je!!
    Laat het grote aftellen beginnen!!

8. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja ik ben ook zo blij!!!
    Over 1 week lig ik in het ziekenhuis voor de inleiding als het goed is, kan bijna niet wachten ook al vind ik het wel vreselijk spannend :)

9. username

username Fanatiek lid

Aug 7, 2014
    2,917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Fijn, je kunt gaan aftellen! Ik ben een stille meelezer maar wil nu toch even reageren. Ik ben blij voor je :)

10. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dank je wel :)

11. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,753
    9
    38
    Female
    x
    Wat fijn dat je nu kunt gaan aftellen, spannend!

Houd de moed er in! ;)

Liefs,

12. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Super goed nieuws Drieka!! Ook super dat je hondje weer veilig thuis is!!

Nu is het echt aftellen :D

13. Drieka

Drieka Niet meer actief

#373 Drieka, Mar 3, 2015
    Last edited by a moderator: Mar 3, 2015
    Goedemorgen dames,

Ja nu is het echt aftellen, nog 7 dagen!!! :D

Nu duimen dat de inleiding wil vlotten ook als ik potdicht zit en niet dat ze daar dagen mee bezig zijn :(
    Maar goed, ik kan niet eens meer liggen in ons eigen bed al 2 weken met een speciale matras dus dat zal op zo'n ziekenhuisbed ook niet gaan dus mocht de ontsluiting niet willen komen dan ga ik ervan uit dat ze slim genoeg zijn om andere middelen te gaan inzetten ;)

Moet zeggen dat ik nu nog bijna nerveuzer ben dan eerst, gewoon voor wat komen gaat en mijn man ook :D:D

Ik ga in elk geval niks meer opzoeken op internet over inleiden want dat zijn allemaal horrorverhalen en daar zit ik niet op te wachten :)

14. samaa

samaa Niet meer actief

Heb je verhaal hier wel gevolgd maar niet gereageerd Drieka. Maar lees nu dat je ingeleid wordt, fijn dat ze toch wat gaan doen! Sterkte met de echte laatste loodjes, hopelijk verloopt alles voorspoedig

15. Drieka

Drieka Niet meer actief

Lief dat je reageert :)
    Ja nu zijn het inderdaad echt de laatste loodjes maar ben nog nerveuzer dan voorheen :D
    Vindt het echt enorm spannend en duim ervoor dat ik vrijdag bij het inwendig onderzoek al een beetje ontsluiting heb, dat zou geweldig zijn!
    Op internet lees je zoveel verschillende verhalen over inleiden met een ballonkatheter, moet er niet aan denken dat ze dagen bezig zijn om ontsluiting te creëren :(

16. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Wat fijn! Eindelijk heb je een datum. Nu kan de week niet snel genoeg gaan :D

17. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ben ik helemaal met je eens :D
    Elke keer dat ik denk aan maandagavond dan word ik poepie nerveus dus probeer me nu de komende dagen maar op andere dingen te concentreren haha.

18. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

jeeeeeeee ben zo super blij voor je!! als jullie mannetje net zo eigenwijs als die van ons is kom die eerder kreeg met 31 weken te horen dat ik maandag in de 38ste week ingelijd zou worden en wat er toen gebeurde..... hoop dat je nu zo kan focuse op de komst van de kleine!!! over inleiden mijn moeder ishet 2x ivm zwangerschaps vergifteging en mijn zus was er zo en ik was er nog sneller licht er gewoon aan hoe je lichaam reageer.

19. Drieka

Drieka Niet meer actief

Hopelijk is hij net zo eigenwijs als ik :D
    Zou geweldig zijn als hij zich deze week zelf doet melden maar ik zal ook al dolgelukkig zijn als vrijdag bij het inwendig onderzoek blijkt dat ik al iets van ontsluiting heb zodat we die ballonkatheter kunnen overslaan ;)

20. Mags

Mags Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,198
    0
    0
    Oh Drieka wat goed, je hebt gewoon een datum!! Wat fijn!!

En natuurlijk ben je nerveus en is het mega spannend! Maar dat is denk ik een stuk draaglijker dan de stress van 'wat nou als ik met 38wk nog potdicht zit en ze niks gaan doen'!

Vergeet niet deze week, voor zover het nog gaat, leuke laatste zwangerschapsdingetjes te doen! Foto's maken, gewoon even in de babykamer gaan zitten en genieten met je handen op je buik, bewust alle schopjes voelen, dat soort dingen! Of lekker even gaan lunchen ergens zou ik je ook willen aanraden maar ik weet niet in hoeverre je dat nog redt... Probeer in ieder geval ook wat afleiding te zoeken!

En googlen heeft inderdaad weinig zin. Het gaat hoe het gaat, ieder lichaam is anders en horrorverhalen lezen op internet zal daar weinig aan veranderen, behalve dat je er misschien gestresster ingaat. Zolang je feitelijk weet wat ze gaan doen en wat je kan verwachten zit je goed!

Heel veel succes met de aller aller allerlaatste loodjes!!

Share This Page