Even klagen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Drieka, Feb 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Drieka

Drieka Niet meer actief

Daar ben ik ook blij om Moontje want ben echt zo nerveus en mijn man ook :D
    We zijn nu de laatste hand aan het geboortekaartje aan het leggen zodat ze volgende week direct naar de drukker kunnen als ik bevallen ben :)

Ben toch hard aan het duimen dat ik vrijdag bij het inwendig onderzoek al iets van ontsluiting heb zodat die ballonkatheter niet nodig is en ik direct een weeën-infuus kan krijgen. Wil zo snel mogelijk weer lekker thuis zijn bij mijn mopshondje :D

2. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,151
    23,235
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Hey Drieka, fijn dat er eindelijk snel wat gaat komen! Sorry voor mn late reactie, maar ben dinsdagnacht 3-3 om 2.38 bevallen van onze dochter Dafne :)

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Nog 5 dagen :D

Vandaag en zaterdag werkt mijn man nog, hij heeft morgen vrij gekregen van zijn bazin om met mij naar het ziekenhuis te gaan en er was toch 1 personeelslid te veel, want mijn man wilde best een halve dag werken omdat ik pas in de middag naar het ziekenhuis hoef maar van zijn bazin kon hij gewoon de hele dag vrij krijgen :)

Volgende week heeft hij de hele week vrij, de 2 dagen betaald en 3 dagen onbetaald verlof waar hij recht op heeft zodat hij geen vakantiedagen hoeft in te leveren.

Vannacht heb ik best wel redelijk geslapen maar steeds als ik wakker wordt dan krijg ik van die doemscenario's in mijn hoofd, bang dat er iets fout gaat bij de bevalling of dat er iets niet goed is met ons zoontje :(
    Ik weet niet of het normaal is dat je daar nu ineens angst voor hebt vlak voor een bevalling?
    Mijn man zegt dat ik dat los moet laten want dat ons zoontje het al de hele zwangerschap prima doet en dat is natuurlijk ook zo, ik voel hem ook de hele dag en avond goed bewegen en elke keer zijn de controles prima geweest.
    Het zal wel gewoon de spanning zijn ;)

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ooohhhh proficiat Liekje!! Wat een heerlijk mupke en een erg mooie naam!
    Geniet ervan, ik hoop dat volgende week ook met ons mannetje te kunnen doen :)

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Och liekje wat een dotje!

Die dromen had ik ook, vooral hele bloederige :) of dat er toch niets in bleek te zitten.. Je lichaam is zich ook mentaal aan het voorbereiden.

En ik vind dat je maandag niet meer mee mag tellen hoor, dus nog 4 dagen :)

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Oh ik dacht al dat ik niet goed wijs aan het worden was ;)
    Nou dan ben ik 'blij' dat het toch normaal is die angsten te hebben, ik probeer het ook los te laten maar vooral als ik wakker wordt in de nacht dan denk ik ineens zoiets engs sinds 2 nachten :(
    Ja maandag tel ik inderdaad mee omdat ik dan pas om 19:00 in het ziekenhuis verwacht wordt :p
    Pfff zo spannend, ik heb de laatste 2 weken ook geen last meer gehad van steken down under en sinds eergisteren wel weer af en toe en soms echt flinke venijnige dus ik hoop dat dat voor ontsluiting zorgt, zou mooi zijn als de gynaecoloog morgen na het inwendig onderzoek zegt dat ik al een cm of 2-3 ontsluiting heb, scheelt weer die ballonkatheter :D

7. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

Nov 2, 2013
    1,017
    0
    0
    ik droom al vanaf begin bijna elke nacht zulke nare dingen! of ik kreeg een miskraam, of met 20 weken bleek ik helemaal niet zwanger te zijn, en gisteren droomde ik dat ze er was maar dat mijn schoonmoeder haar zo op de grond liet vallen. Ik pakte haar op en door de val kreeg ze een epileptische aanval waardoor ik haar ook liet vallen o-0 aarrrgh! ben alijd blij als ik wakker word en het niet waar blijkt te zijn

8. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ooh bah :( Ik heb het het eerste trimester wel gehad dat ik soms enge dromen had maar dat was niet zo veel en nu sinds 2 nachten, niet dat ik het droom maar als ik wakker wordt, naar de wc ga en dan terug wil slapen dan bedenk ik me ineens van die akelige scenario's. :x
    Moet dat gewoon niet doen maar ja, dat zal wel een stukje angst voor het onbekende zijn.

9. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

nog even en dan hebben jullie eindelijk je ventje!! probeer je eigen zo rustog mogelijk te houden. voor onze zoon geboren werd moest ik alles poetsen en opruimen al was dat ondanks mijn slechte gezondheid moest het gewoon van me eigen. en nachtmerries hoor je vaak ik droomde na mijn positieve test dat hij een hij was en te vroeg geboren werd en niet kon ademen. en dat gebeurde nog ook.....

10. Drieka

Drieka Niet meer actief

He bah :( Dromen horen bedrog te zijn, nu heb je me helemaal bang gemaakt :(
    Ik hou me ook heel erg rustig, doe vrijwel niks overdag ;)
    Het huishouden is verder wel netjes omdat ik altijd alles goed bijgehouden heb en stofzuigen, dweilen doet mijn man nu voor me want dat is me te zwaar.
    Ik doe wel zondag en maandag eventjes een doekje over de meubels halen zodat het allemaal stofvrij is, ik weet dat de kraamzorg heus wel het een en ander ziet bij mensen maar ik wil gewoon dat het bij ons netjes is :D

Zondag maakt mijn man het geboortebord verder af, de letters van de naam moeten er nog opgeplakt worden en dan is dat ook klaar en aangezien het mooi weer wordt doet hij ook even de ramen wassen beneden want die zien eruit na de winter :)

11. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

haha drieka je moet je eigen geen zorgen maken. ik ben ook een poetser naar wouw gewoon alles wat schoon was nog een keer schoongemaakt. ook de hond is de avond dat mijn vliezen braken helemaal gewassen hihi

12. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja het voordeel is dat ik een datum weet dus voor die tijd kan ik nog het een en ander doen.
    Heb gisterenavond ook zelfs nog het hondenkussen, het kleed en de kussens van de bank uitgewassen :D

Ik geef de hond altijd te eten en weet precies hoeveel hij krijgt per maaltijd, dus heb zelfs voorverpakte zakjes klaargemaakt dat mijn man gewoon 2 keren per dag 1 zakje hoeft te geven en dat de hond krijgt wat hij nodig heeft en niet te veel of te weinig ;)

13. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ohhh bah, ik ben vandaag niet rustig te krijgen :(
    Ik ben zo vreselijk zenuwachtig voor morgen het inwendig onderzoek (omdat ik hoop dat er wat ontsluiting is) en voor de inleiding volgende week ;)

Normaal slaap ik altijd een beetje in de middag maar heb net een uur op de bank liggen woelen en piekeren dus ben maar weer opgestaan.
    Zo duren de dagen wel nog heel erg lang als ik ook nog steeds lig te piekeren en me druk zit te maken :)

Heb 3 keren gekeken of ik alles in mijn ziekenhuistas heb, nou die zit echt stampvol :D
    Heb echt een mega reistas vol zitten met spullen voor mij en de baby en een paar dingen voor mijn man.
    Voor mijn hondje is alles gemakkelijk te vinden, mocht ik iets langer in het ziekenhuis moeten blijven dan kan mijn man dat gemakkelijk doen en vinden allemaal.

Heb zover alles uitgewassen, alleen de laatste dingen moet ik nog doen komend weekend.
    Dus ik heb echt alles wel klaar gelukkig.

14. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,187
    1,749
    113
    Hey lieve Drieka,

Ik zie dat je een datum hebt! Wat fijn! En morgen dus onderzoek? Spannend hoor, nog heel even volhouden kanjer. Je mag, nee moet, echt supertrots zijn op jezelf!

15. Drieka

Drieka Niet meer actief

Thnx! Ja ben ontzettend blij een datum te hebben maar vindt het wel zenuwslopend :)

16. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

Oct 23, 2014
    1,474
    2
    38
    Het is al bijna zover!! :D Ik kan me heel goed voorstellen hoor dat je doemscenario's in je hoofd hebt, zo eentje ben ik er ook. Maar probeer je te verheugen op het feit dat je over een paar dagen een prachtig mannetje in je armen hebt. :) Nog heeel even volhouden meid!!

17. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik hoop dat ik volgende week rond deze tijd toch al 1,5 dag thuis ben met de baby en manlief :)
    Ik vind het echt vreselijk spannend, de kriebels vliegen door mijn buik haha.
    Is gezonde spanning zullen we maar zeggen en ik hoop echt dat ik morgen ontsluiting heb, dat scheelt alweer.

18. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

Oct 23, 2014
    1,474
    2
    38
    Het gaat helemaal goedkomen hoor, dat weet ik gewoon! Ik ga voor je duimen dat er morgenavond al iets van ontsluiting is! :D

19. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik hoop het ook, morgenmiddag is de controle en ik duim ervoor.
    De kleine is wel goed ingedaald dus ik hoop dat dat verschil maakt :D

20. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Gaat helemaal goedkomen meid! Ik duim mee dat er morgen al iets verstreken/verweekt/ontsloten is :D

Share This Page