Nog 9 cm te gaan Het begin is er! Zet er anders gewoon een kolf op, kost wat minder moeite, haha! Op naar jullie laatste weekend samen. Wat klinkt dat gaaf he?!
Jij brengt het lekker positief Ja ik vind het ook spannend, morgen moet manlief werken maar daarna heeft hij een dikke week vrij. Wordt ook nog eens lekker weer dus probeer daarvan te genieten.
Thnx, daar gaan we zeker van genieten, het is erg onwerkelijk allemaal maar hopelijk gaat het komende week allemaal voorspoedig
Geniet van jullie laatste weekendje samen en ik hoop voor je dat je maandag misschien al wat meer ontsluiting hebt of wie weet dat de bevalling vanzelf het weekend al begint. Succes in ieder geval alvast, zet hem op! Zit niet meer zoveel op zp dus ik doe het nu maar vast.
Dat snap ik best met een drieling dat je niet veel meer op ZP bent Bedankt in elk geval! @Mags Ja het begin is er maar veel is het nog niet Ik hoop dat het snel meer wordt want dan scheelt dat alweer die ballonkatheter maar we zien wel.
Oh wat spannend 1 cm ik hoop dat er spontaan meerder bijkomen en dat je lekker snel jullie kindje in je armen kan nemen. Liefs
Weer een nachtje op de bank voorbij Nu kan ik zeggen dat ik overmorgen wordt verwacht voor de inleiding, oeeehhhhh spannend Het zweet breekt me er spontaan vanuit als ik er aan denk haha. Dus nog 3 dagen door zien te komen want dat is het echt wel, tenslotte denk ik aan niks anders meer en vind ik het eng. Ben eerlijk gezegd ook bang want gisteren het inwendig onderzoek was echt pijnlijk, weet niet of het door de arts-assistent kwam die het deed of dat ik het niet goed kon verdragen, als dat al pijnlijk is, wat moet die bevalling dan wel niet geven @angel02 Ja ik hoop ook dat er nog 2 cm bijkomen want dan kan ik maandagavond nog thuis slapen en beginnen ze dinsdagochtend met de inleiding, dat zou fijn zijn.
Goedemorgen! Het wordt nu inderdaad spannend.. Mag jij nog pijnstilling tijdens de bevalling? Bij mij mocht het beide keren niet I.v.m. Mijn bloeddruk. Vandaag moet het al heerlijk weer worden, hopelijk kun je een beetje genieten van het zonnetje! X
Goedemorgen Moontje, Ja ik krijg na het breken van de vliezen direct een ruggenprik, dat is gisteren nog besproken, ze willen dat wel pas na het breken van de vliezen door doordat ze dan een elektrode op het hoofdje van de baby kunnen plaatsen om hem goed in de gaten te houden en dat begrijp ik wel. Mijn bloeddruk is tot op heden prima gebleven, gisteren ook weer 134/85 dus netjes. Vandaag is manlief de laatste dag werken en ik moet zeggen dat ik zo onrustig ben, krijg mezelf niet afgeleid Heb net gewoon op de bovenverdieping alle ramen van binnen en buiten staan te soppen, was ook wel nodig maar goed. Beneden hebben we hele hoge ramen en dat lukt me echt niet nu dus die doet manlief morgen eventjes. Nu zit ik op de bank bij te komen maar in mijn hoofd blijf ik maar piekeren en malen Heb echt de neiging continu te poetsen maar dat lukt me lichamelijk gewoon echt niet. Vanochtend samen met man het bed verschoond en boven gestofzuigd. Alles is in elk geval netjes zodat ik me niet druk hoef te maken of ons huis er wel goed uitziet als de kraamzorg komt volgende week ergens Morgen nog de ramen beneden laten wassen door manlief, het geboortebord afmaken want dat is er gisteren niet van gekomen. Maandag vlak voordat ik naar het ziekenhuis ga nog eventjes een doekje over de meubels en manlief mag dan nog even beneden stofzuigen en dweilen, ben echt een neuroot op dat gebied Moet gewoon rust in mijn hoofd hebben dat het huis er netjes bijligt en dat de hond goed verzorgd is maar daar heb ik alles al zover voor klaar gemaakt en gelukkig is hij bejaard en slaapt bijna de hele dag Ook mijn vrijwilligerswerk draag ik 1 weekje over vanaf maandag, ik doe al heel erg lang vrijwilligerswerk bij Amivedi, registreren van vermiste en gevonden huisdieren met veel liefde en dat moet ik dan wel een weekje uit handen geven want kan dat niet doen als ik aan het bevallen ben
Haha, ik hoor een gevalletje rasechte nesteldrang! Dan is het einde inderdaad in zicht, hopen op nog wat extra ontsluiting voor maandag. Ik snap goed dat je het moeilijk vindt om je gedachten te verzetten. Natuurlijk, als er zoiets groots te gebeuren staat, blijft dat in je hoofd hangen! Misschien kun je je vandaag zoet houden met het geboortebord? (Wat is dat eigenlijk?) Of misschien enveloppen schrijven voor de geboortekaartjes, vast postzegels plakken, een zwabgerschapsdagboekje bijwerken, of gewoon een fijne serie kijken, boek uitlezen, sokjes (leren) breien... succes ermee!
Succes deze laatste loodjes!!! Het is ook super spannend!! Je kan het!! En bijna weer morfine zodat de pijn weer weg gast.. En dan genieten van jullie mannetje!
Ja erg hè die nesteldrang, mijn man lacht ermee want ik poets normaal ook altijd al veel dus het is echt wel netjes hier in huis maar goed, heb nu zelfs de matten van de badkamer in de wasmachine zitten terwijl ze niet vies waren Ja ik heb een film opgezet nu eventjes en strakjes kan ik inderdaad wel de enveloppen schrijven voor de geboortekaartjes, heb ik wat nuttigs te doen Het geboortebord is wat in de voortuin komt, hij is op zich klaar maar we hebben hem geleend van mensen en mijn man is het bordje nog klaar aan het maken waar de naam op komt. Ook moeten er nog stevige palen aan komen te zitten aangezien hij 3 meter breed is en op het hoogste punt 2 meter hoog dus echt een joekel. Zal een foto meesturen, we zijn er helemaal verliefd op en mogen hem zelfs gratis lenen, hij staat hier al sinds November in de achtertuin want hij is zo groot dat we hem niet binnen kregen Bekijk bijlage 446636
Ja daar ben ik ook heel erg blij om Heb zelfs al morfine in mijn tas gedaan voor het geval ik na de bevalling eventjes zou moeten blijven
Leuk geboortebord! Fijn dat je gewoon een ruggeprik krijgt, dat scheelt echt een hoop (zegt men.. Ik weet het dus niet ) Amivedi heb ik met 3 katten, een hond en twee muizen ook wel eens moeten bellen haha.. Onze kat is een keer twee weken weggelopen, die vrouw heeft echt meerdere malen gebeld of ze weer terug was, echt zo lief. Moet je met morfine ook meteen over op flesvoeding? Dat moest ik wel omdat ik zware bloeddruk medicijnen moest gaan slikken. Vond het zelf niet zo'n drama, heb bij de eerste veel ellende gehad met de borstvoeding, vond het verschrikkelijk. Hoop dat het zonnetje zo te voorschijn komt, onze teckel moest net al naar buiten gesleept worden, die vond het te koud