Ik zou als ik jou was vanmiddag toch nog ff gaan liggen! Mag je niet nog een slaappil pakken rond 11u? Denk dat je aankomende nachten heel erg weinig zal slapen gelukkig mag je bijna weer aan de morfine! En babyboy is er ook gauw nu! Hopelijk heb je een makkelijke bevalling en kunnen jullie thuis snel genieten! Succes alvast ik zal hier vandaag nog wel 1000x kijken
Ik vind het ook erg spannend en het zweet staat me letterlijk in de handen, de tijd kruipt voorbij en manlief zit ook in de zenuwen naast me Ik denk ook dat ik de komende nachten weinig kan slapen maar dat maakt me niks uit, als ik die bevalling maar achter de rug heb
Goedemorgen drieka Hoop dat je een beetje heb kunnen slapen van de zenuwen. En dat je genoeg afleiding heb om vandaag Door te komen. Ik hoop en duim dat je vandaag die drie cm krijgt dan kunnen ze snel beginnen.ik blijf meelezen.haha
Dank jullie wel dames, dat doet me echt goed dat er zoveel mensen meeleven en meelezen Het is echt vreselijk spannend, heb net voor de 3de keer samen met man de ziekenhuistas nagekeken of we alles wel hebben
Yahoooo, vandaag is het zover! Wat ongelofelijk spannend Drieka. Zal duimen dat je minimaal die 3 cm ontsluiting hebt, maar we gaan natuurlijk voor de 6 cm Dat scheelt weer, haha! Op naar jullie laatste dag met zijn tweeën!
Nog een meelezer hier.. Hoop dat jullie je mannetje snel in jullie armen hebben. Ben al aan het duimen! Heel veel succes
Deze stille meelezer wenst je alvast heel veel succes voor vanavond! Op de voet gevolgd en heel erg blij voor je dat het eindelijk zo ver is. Je hebt echt een strijd geleverd de afgelopen maanden en vooral weken. Dus dit kan jij gewoon! Laatste dagje! Knuffel!
Hier nog een meelezer Vandaag is dan eindelijk DE dag voor jullie! Heel veel succes vanavond en morgen!
Jaaaa! Vandaag is het zover! Heel veel succes, je kan het! En dan lekker gaan genieten van jullie mannetje!
Thnx dames! Mijn man en ik zitten ook vol zenuwen en zijn van de stress nu maar een filmpje aan het kijken @Diazz nou die 6 cm zal ik wel niet hebben vanavond maar met 3 cm ben ik al tevreden Ik ben de minuten echt voorbij aan het kijken
Hier ook even een berichtje van een meelezer Heel veel succes vanavond! ik ga voor je duimen dat je al aan de 3CM zit en je een voorspoedige bevalling gaat krijgen. Zet hem op!