Nou de halve dag is al om! Nog een paar uur en dan mag je bellen of je kunt komen! Beval je trouwens in het OMC in Sittard? Ben heel benieuwd hoe je ervaring daar is, ben ook van plan daar te bevallen!
ohh meid ik dacht gisteren al aan je maar vergeten berichtje te sturen. nu lees ik dat je er om 7 uur moet zijn!! zet m op ik hoop dat het allemaal goed wil vlotten en de kleine man er snel is! heel veel succes
Ja daar ben ik onder behandeling en wil ik bevallen omdat die het beste hier in de buurt is, zal het je wel laten weten als alles achter de rug is of het werkelijk zo goed is als gezegd wordt Mijn schoonzus is er ook bevallen en was er erg over te spreken.
Lieve Drieka, Ik kom je alvast even heeeeeeeel erg veel succes wensen!! Ik zal aan je denken, vanavond! Zet 'em op, en kom die mooie kleine man maar snel showen hier. Liefs,
Dank jullie wel lieve meiden! Wonder boven wonder heb ik net toch nog 2 uurtjes kunnen slapen, ik was ook echt brak van de zenuwen en het slechte slapen van vannacht Voel me nu wel redelijk fit en over een uurtje kan ik bellen of dat ik gewoon om 19:00 mag komen of liever later als ze het erg druk op de afdeling hebben. Nu eerst maar eens met het avondeten beginnen, doe ik nog wat nuttigs
Ja ik vind het ook erg spannend, ben de klok vooruit aan het kijken nu tot 17:00. Daarna nog lekker even douchen en dan rond 18:00 kunnen we vertrekken als ik om 19:00 mag komen, spannend!!!!
Och meid wat zal jij zenuwachtig zijn!. De tijd zal wel heel langzaam gaan op dit moment. Nogmaals heel veel succes vanavond en we wachten in spanning op een update
Ja heb dus gebeld, ze hebben het druk en wordt zo terug gebeld want met wat pech kan ik dus vanavond niet komen :x Dat kunnen ze toch helemaal niet maken!