Thnx dames, ja we vertrekken rond 18:30 en zullen zeker flink van ons afspreken. Ik neem gewoon mijn tas en alles mee, natuurlijk is het prima dat ik een nachtje thuis slaap als ik al 3 cm ontsluiting heb, dat was ook de afspraak maar als ik die nog niet heb dan wil ik gewoon dat er wat gebeurd of uiterlijk morgenvroeg maar zeker NIET pas morgenavond want dan kan het ook weer vol liggen! Ik heb me net eventjes fris gedoucht want ik zweet me kapot van de spanningen. Ik heb ook tegen de arts-assistente net aan de telefoon gezegd dat ik overal respect voor heb maar dat dit voor mij geen houdbare situatie meer is en ze zei alleen dat ik langs kon komen en dat ze het dan wel deed beoordelen. Dus laat me mooi weer omhoog rijden in een rolstoel en dan maar wat extra dramatiseren, normaal ben ik zo niet maar ja, als het zo moet dan moet het maar Ik hou jullie sowieso op de hoogte van wat er gaat gebeuren of juist niet
Reken er niet te veel op, in de avond gaan er weinig mensen weg, de meesten vertrekken pas weer in de ochtend. Misschien willen ze iemand die al bevallen is, opschuiven naar een gewone kamer. Of jou een gewone kamer geven zolang de bevalling nog niet echt doorzet? Ik duim heel hard voor je dat er plek vrij komt!!
Wat ontzettend irritant.. Bij mij was dat toen ook, ik liep al 2 weken overtijd zat er helemaal doorheen en mij werd toen ook doodleuk verteld dat alle kraamkamers vol waren.. Uiteindelijk hadden ze later op de dag wel plek.. Even een tip, als je ineens toch nog in een Kraamkamer geplaatst wordt controleer even goed over de badkamer wel echt goed is schoongemaakt. Bij mij hadden ze zich er met een jantje van Leiden vanaf gemaakt en er was blijkbaar geen controle geweest. Ik bedacht me pas na de bevalling dat ik met knip natuurlijk infectiegevoeliger was dan normaal gesproken.. Heb dan ook flink ontstoken hechtingen gehad. Dus controleer het nog tijdens je ontsluitingsfase dan kan je er nog iets aan laten doen.
Jezus dit kunnen ze echt niet maken je komt verdorie niet voor niks dit is een onhoudbare situatie voor jouw. hoop dat je nu goed geholpen word laat hè echt niet afschepen hoor dit kunnen ze echt niet maken. Dikke knuffel.
Hè bahhh Drieka, wat een tegenvaller! Hoop dat het alsnog goed komt. Echter ken ik door de ziekenhuisopnames ook de andere kant van het verhaal en de hectiek van de verloskamers. Toen ik met de ambulance binnen werd gebracht was ik HEEL erg blij dat er nog een plekje voor me vrij was. Wellicht heeft daar ook iemand voor moeten schuiven, want omdat de kraamkamers vol waren heb ik daar ook een nacht en een dag gelegen. Ik heb het gevoel dat het bij jou wel goed komt. Toitoi!
Bah, wat rot voor je, Drieka! Maar, inderdaad, wat Light al benoemd (ik heb gelukkig geen ervaring) het is natuurlijk wel zo, dat het waarschijnlijk ook aan spoedgevallen ligt? Vrouwen die dan komen rond de tijd dat jij zou bellen, kun je ook niet na 2 uur weer op straat schoppen, hoe lullig het voor jou ook voelt... Sterkte en ik hoop mee dat je anders morgenochtend gelijk mag komen! Succes! Liefs,
Bij mijn eerste was het zo druk dat ik bijna 2 uur bij de verloskamers moest wachten op een stoeltje bij de lift. Ik voelde me echt vreselijk, het vruchtwater druipte op de vloer en ik probeerde maar geen geluid te maken, maar dat was best lastig met volle weeën Hoop dat er ondertussen iets is gebeurd!
Hoi Dames, Nou ben weer thuis hoor, heb nog steeds 1 cm ontsluiting en mag dus morgenAVOND terug komen om 19:00 voor de ballonkatheter. Er waren 3 bevallingen bezig momenteel en samen met mij kwam nog een vrouw voor een ballonkatheter en die zou ook naar huis gestuurd worden. Het is nu wel ingepland, hoef morgen niet eerst te bellen maar wordt gewoon om 19:00 verwacht en heb dan voorrang zei de arts-assistente. Ik zei ook, dadelijk liggen jullie weer vol, maar ja, garantie's kunnen ze nooit geven. Heb 1 uur aan de CTG gehangen en dat was prima, daarna inwendig onderzoek, lekker pijnlijk Morgenavond hetzelfde ritueel en daarna dan de ballonkatheter plaatsing als het nog steeds 1 cm is maar dat verwacht ik wel. Dus ja, manlief en ik zijn erg teleurgesteld
Jeetje zeg, kan me goed voorstellen dat jullie teleurgesteld zijn. Hier hebben jullie zo naar toe geleefd... nou moet morgen toch echt jullie dag worden, sterkte vannacht meis.
Ohnee... ik had zo gehoopt dat je vandaag van dat akelige wachten verlost zou worden... Balen meid, dikke knuffel voor de troost. Snap het goed als je er nu even flink doorheen zit. Ik duim met je mee dat dit dan écht je laatste dag wachten is. En hoppa, dan krijgen die twee centimeters ontsluiting ook nog wat extra tijd, zodat je morgen die ballon hopelijk ook niet meer nodig hebt. Liefs!
Aah, wat balen zeg! Nou, je weet nu wel zeker dat je morgen aan de beurt bent! Kan me zo voorstellen dat je teleurgesteld bent. Toen ik opgenomen lag in het ziekenhuis tijdens de zwangerschap, lag er naast mij een vrouw die een keizersnede zou krijgen. Ze was gereed en werd naar de O.K. gereden, kwam er een spoedgeval tussendoor dus ze werd weer terug gereden. Toen zou ze een paar uur later aan de beurt zijn en even daarvoor hoorden we de helikopter aankomen dus toen zei ze al van 'het zal toch niet..' en ja hoor, het kon weer niet doorgaan, terwijl ze eigenlijk alweer gereed was om opgehaald te worden. De derde keer was het eindelijk wel zo ver... Ik was zelfs teleurgesteld voor haar en ik kan me jullie teleurstelling dus ook heel goed voorstellen.
Ja we balen er ook echt ontzettend van Maar er zit niks anders op dan weer wachten tot morgenavond 19:00 en hopelijk gaat het dan echt gebeuren allemaal.
Oh ik begrijp heel goed dat je teleurgesteld bent hoor .dit is ook niet leuk Hopelijk gaat het morgen beterder.je hebt ieder geval voorrang. Ik wil je een hele goede nachtrust wensen hoop dat je wel een beetje kan slapen.en een hele dikke knuffel . Liefs
Thnx, ja ik hoop ook wat te kunnen slapen en morgen de dag voorbij te krijgen weer. Nu ben ik alleen maar bang dat ze morgen WEER vol liggen en ik weer weg gestuurd wordt, dan weet ik het echt niet meer. Dacht dat het eindelijk eens zou gaan beginnen dus dit vind ik erg verdrietig.