@Lana1986 Dat hoop ik ook, dat ik in elk geval die ballonkatheter ga krijgen want geloof nooit dat ik vanavond ineens 3 cm ontsluiting zou hebben aangezien ik van vrijdag tot gisterenavond ook niet meer ontsluiting heb gekregen. Manlief en ik zijn net naar de winkel geweest, lekker snoep gehaald en we gaan nu alle films van SAW kijken Mijn favoriete films en dan krijgen we in elk geval de uren voorbij, alle 6 krijgen we ze niet gezien maar we zullen wel een aardig stuk opschieten
hee meid wat ontzettend balen dat t niet is doorgegaan gisteravond!! ik duim voor je dat t vanavond wel door gaat 🍀 probeer vandaag nog even te genieten van het getrappel van jullie manneke ook al zal t wel is pijn doen komt misschien nooit meer terug! en dan morgen hopelijk genieten van jullie kleine man in het echt hoop echt dat ie er dan is voor je!!!!
Wat fijn dat je iets hebt om de dag door te komen al zou dat natuurlijk niet genoeg afleiden .en dat je zowiezo nu op de lijst staat.ik hoop en duim dat je vanavond die ballon krijgt dat alles lekker volgens plan loopt en jullie snel jullie wondertje in de armen kunnen sluiten. Dikke knuffel.
Ja krijg ook het idee dat ze me gisteren niet echt gepland hadden voor een inleiding want de verpleegkundige en arts-assistent die ik aan de telefoon had eerst die zeiden beiden heel vragend, U staat toch niet ingepland om in te leiden vanavond?? Ik zeg, jawel hoor, maar zij dachten alleen voor een CTG en inwendig onderzoek. Toen ik in het ziekenhuis aankwam zei weer een verpleegkundige dat ik alleen voor het CTG en inwendig onderzoek kwam en niet voor in te leiden en ik zei, ja ik zou een ballonkatheter krijgen :x Dus vond dat al heel erg vreemd maar goed ik sta nu echt gepland voor vanavond en krijg voorrang dus ga ervan uit dat het vanavond echt gaat gebeuren.
Ja echt heel rot in ieder geval 1 zekerheid: over een week ben je lekker aan het kroelen met jullie kleine man! probeer dat voor ogen te houden!
Dat is de bedoeling in elk geval wel, hopelijk hebben we morgenavond eindelijk ons mannetje vast, vanavond moet het gewoon gebeuren
Aha nee wat een domper, ik werd net wakker en dacht zal dr al een kleintje zijn.. Zo te lezen heb je wel een super lieve man! Ik hoop de je de dag een beetje doorkomt en heeel veel succes vanavond!!
Bah, wat een teleurstelling maar zo te lezen heb je je moed en positiviteit alweer bij elkaar geraapt voor vanavond. Good luck!
Ja we zullen wel moeten, kan er toch niks meer aan veranderen en alleen maar hopen en duimen dat het vanavond goed gaat komen
Succes hoor! Hou er rekening mee dat t met een ballon ook nog kan duren he! Kan best dat hij 24 u zit, er geen verandering is en je dan n nieuwe ballon krijgt! Hoop natuurlijk voor je dat je snel je ukkie vast hebt. Maat pin je niet vast op binnen 24u een baby! Dan kan t biet zo tegenvallen.
Klopt, het kan best een tijdje duren maar dan gebeurt er tenminste iets, alles beter dan naar huis gestuurd worden en hier thuis zitten wachten. Daarbij komt dat ze heus wel weten dat ik niet dagen in zo'n bed kan hangen, heb gisteren 1 uur aan de CTG gelegen in een stoel op de verloskamer en kwam al bijna niet meer rechtop van de pijn in mijn rug Als er maar iets gaat gebeuren vanavond want zoals gisteren naar huis gestuurd worden omdat het te druk was, dat was ontzettend zuur :x
Wat een tegenvaller zeg. Maar laten we hopen dat je hierdoor beloond wordt met een zeer voorspoedige bevalling, dan zijn we die extra dag al gauw vergeten, toch? Nu lekker film kijken, en ontspannen, en dan is het voor je het weet 19:00 uur. Alvast veel succes vanavond, hoop dat het plaatsen meevalt. Knuffel!
Thnx, ja het was echt een grote tegenvaller maar goed, ondertussen is het alweer 11:00 geweest dus nog eventjes doorbijten. Rond 16:30 eten, daarna lekker douchen en dan rond 18:00 vertrekken, dus zo probeer ik de tijd maar vooruit te kijken
Oh wat zullen jullie hebben gebaald! Ben wel benieuwd waar je woont aangezien ik zelf ook al twee keer in Sittard ben bevallen hihi. Heel veel succes vanavond!
Ik woon niet in Sittard zelf maar hier in de buurt heb je alleen Heerlen en Kerkrade ziekenhuis en die staan echt niet goed aangeschreven dus vandaar dat ik voor Sittard gekozen heb maar ja, dan moet het nu wel eens goed gaan vanavond want gisterenavond was heel erg balen
Pffff weer een uurtje voorbij en ondertussen met de 3de film bezig Ik vind het echt zenuwslopend, nog meer dan gisteren omdat ik toen naar huis gestuurd ben en daar nooit rekening mee gehouden heb dat ze zoiets wel eens zouden kunnen doen en nu ik dat wel weet vind ik het nog enger allemaal Maar goed, ga er vanavond weer bepakt en bezakt naartoe en hopelijk gaat het nu wel volgens planning allemaal.
Heel veel succes Drieka! Dat het maar een voorspoedige bevalling mag worden. Ik weet niet of jij iets van yoga hebt gedaan deze zwangerschap? maar even wat positieve affirmaties die je voor jezelf kunt herhalen, kunnen geen kwaad: je lichaam kan alles aan, je vertrouwt op je lichaam en op je baby, ruim, open, soepel en flexibel van onderen Het werkt in elk geval beter dan teveel stress. Ik wens je het allerbeste!
Nee ik heb nergens iets aan gedaan maar kan me normaal redelijk goed afsluiten en me concentreren op mijn lichaam dus nu hopelijk ook. Dat het maar snel gebeurd allemaal