Oh wat fijn dat het nu in gang gezet is.duim dat je lekker snel jullie mannetje in je armen kan nemen.dikke knuffel
Je zult nu wel volop bezig zijn, heel veel succes meid! Je kunt het, nog even en dan eindelijk genieten!
Mijn vliezen zijn gebroken door de verloskundige hier. Na 1 uur aan het CTG te hebben gelegen hebben ze me aan de weeën opwekkers gelegd, op standje 1, dat ging direct werken, had 4 flinke weeën per 10 minuten direct . Echt van die gemene weeën die doorslepen en dan direct de volgende wee. Was niet te doen. Na 1 uur hebben ze gekeken, had volle 4 cm ontsluiting, hebben ze de elektrode op het hoofdje van de baby geplaatst. Heb net de ruggenprik gekregen, wat een verlichting! Nu hebben ze de weeën opwekkers hoger gezet nu ik het toch niet echt voel. Zijn jullie weer eventjes op de hoogte
ohh spannend joh! Fijn dat het met de ruggenprik zo goed gaat. Hopelijk gaat het nu rap met de ontsluiting! Succes en zet hem op!
Whaa zoo spannend Drieka! Ik heb kaarsjes voor je aangestoken en duim hard voor je dat het allemaal snel mag gaan nu! Heel veel sterkte en kracht toegewenst!!! <3