OOOOO wat spannend!!! Net thuis van werken en direct even bij je topic gekeken! Nog steeds aan het duimen voor jullie!
Jee Drieka, wat spannend zo'n livestream! En wat heb je een boel trouwe lezers! Ontroerend vind ik het. Ik hoop dat je inmiddels een gezond kleintje in handen hebt en APETROTS bent op jezelf. Want dat is wel terecht! Liefs!
Wauw wat knap dat je nog kan updaten! Nog even of. .... Misschien ben je al heerlijk aan het knuffelen! Spannend!
Ik dacht dat ik veel trouwe fans had, maar jij hebt er ook een hele hoop! Ik hoop dat je ondertussen je kleintje al in je armen hebt!
Ik hoop alleen niet dat je je bekeken voelt, haha! Zet 'm op! Er zijn 39 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (37 leden en 2 gasten) ‎Kanarie, ‎aappie20, ‎bella03, ‎cat2, ‎daantjedubbel, ‎djanu, ‎Dufel, ‎gerdia, ‎ikke1610, ‎imp, ‎Isa2, ‎kat80, ‎Liesje12345, ‎Lyt, ‎Mags, ‎mijntje22, ‎mini ons, ‎Minime3, ‎moontje2008, ‎NRR, ‎Pytta911, ‎Sabinio, ‎shart86, ‎Snoessie, ‎sumeye, ‎suuz09, ‎tazzie, ‎Tiniedice, ‎vally, ‎wbee, ‎xprincessx, ‎Zinaa
Mijn god 36 mensen bekijken dit onderwerp! Ik baal helemaal dat ik zolang niet gekeken heb, heb zo vlug terug gezocht naar jouw updates haha! Heeeeel veel succes maar ik hoop eigenlijk dat je misschien zelfs al aan het knuffelen bent! Je bent echt een topper, dankzij jouw onwijs positieve kijk op je zwangerschap en je bevalling heb je denk ik onbewust een hoop vrouwen (incl. mij) heel veel vertrouwen gegeven. Chapeau!
Jeetje we vinden het allemaal net zo spannend geloof ik!! Ik hoop zo dat je je kleintje gewoon al in je armen hebt! Eindelijk ben je dan verlost van de pijn en kun je echt met volle teugen genieten!