Gefeliciteerd lieve drieka. Wat jammer dat de laatste uren nog zo zwaar geweest zijn. Geniet van je wondertje Florian en ik wens je een voorspoedig herstel. Liefs,
Gefeliciteerd!!!!!! Wat een mooie naam! Jammer dat het op het laatst toch niet opschoot... nu herstellen en hopelijk heel erg genieten van Florian!!!
Gefeliciteerd met jullie zoon wat naar dat de bevalling zo zwaar is geweest, maar meid, je hebt het gehad, het is achter de rug met als resultaat een mooie gezonde zoon,je zult wel pijn hebben ,maar hoop dat je ook kunt genieten ,en snel naar huis mag naar jullie mopsje! Liefs taart.
Gefeliciteerd drieka en wat een mooie naam! Alles achter de rug nu, hopelijk herstel je snel en kunnen jullie lekker gaan genieten! Ik heb bewondering voor je!
Gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn dat alles nu achter de rug is! Laat je maar lekker verwennen komende tijd en geniet ervan samen!
Gefeliciteerd!! Wat vervelend dat het een zware bevalling was. Hoop dat je het heel snel vergeten bent en heerlijk kunt genieten van jullie ventje.
Gefeliciteerd met jullie zoon! Hopelijk verloopt je herstel voorspoedig zodat je ook echt van hem kan genieten!
Dank jullie wel allemaal! Florian doet het goed, heeft vanochtend zijn flesje weer leeg gedronken. Met mij gaat het ook wel, dadelijk na het ontbijt neem ik direct weer morfine in, even rustig opbouwen. Florian slaapt heel veel en huilt bijna niet ondanks dat hij hoofdpijn moet hebben dus het is een sterk mannetje! Vannacht gaat de kinderarts nog eens komen, dat moet na 24 uur en als alles goed is dan morgenochtend naar huis toe!
gefeliciteeeeeeeeerd met jullie zoontje florian!! hele mooie naam! vervelend dat het laatste stuk zo zwaar was maar nu genieten van de kleine man en dan lekker snel naar huis!
Gefeliciteerd!! Wat een mooie naam! Balen dat de bevalling toch nog zo tegen viel maar nu lekker genieten van jullie mannetje!