Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Dat de roze wolk nu maar snel mag komen en het genieten kan beginnen!
Gefeliciteerd met de geboorte van Florian!! Fijn dat hij het zo goed doet! Hopelijk herstel je snel en kunnen jullie thuis gaan genieten als gezinnetje.
Hartelijk gefeliciteerd!! Wat fijn dat hij er nu is! En wat een mooie naam ook! Ik hoop dat je vandaag minder pijn zult hebben, en dan hopelijk morgen lekker naar huis!
Wat heerlijk dat jullie zoontje geboren is, maar wel jammer dat de bevalling zo zwaar was. Van harte gefeliciteerd meid! Geniet lekker van elkaar
Lieve Drieka gefeliciteerd met jullie Florian! Balen dat het uiteindelijk toch niet zo makkelijke bevalling was maar nu het allemaal achter de rug is hoop ik dat je herstel vlotjes mag verlopen! Jullie beeb is in ieder geval een sterk ventje zo te horen! Geniet van elkaar
Van harte gefeliciteerd! Hij is er Hoop dat je een voorspoedig herstel hebt en wens jullie drieën alle geluk van de wereld.
Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon.. Wat jammer dat het toch nog zn zware bevalling is geweest, maar nu heb je er wel een prachtig kindje voor terug, geniet ervan het gaat zo snel (cliché maar het is echt zo)
Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!! Mooie naam. Geniet van je kraamtijd en geniet vooral van elkaar
Gefeliciteerd met jullie zoontje! Wat een nare bevalling! Had ik niet verwacht aangezien de eerste zoveel cm's zo goed gingen! Hopelijk mogen jullie snel thuis genieten met mopslief van Florian. Wat een grote jongen al met een super mooi gewicht! Maar goed dat hij er niet langer in hoefde te blijven! Geniet er maar van en ook weer van je morfine! eindelijk minder pijn weer!
Drieka en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Florian. Wat een flinke knul al Heerlijk hoor! Jammer te horen dat je een zware bevalling hebt gehad, neem lekker je/jullie rust meid! Even goed bij komen, jullie hebben een zware dag/nacht achter de rug. Geniet van jullie mannetje!
Yesssss! Gefeliciteerd Drieka! Hij is er eindelijk! Je hebt er veel voor moeten doorstaan, maar nu mag je dan eindelijk naar hartelust met hem knuffelen. En de pijnstilling mag weer aan! Ik vind je een fantastische bikkel en ik wens jullie heel veel geluk samen!
Van harte gefeliciteerd! Een prachtige zoon, een mooie knul, met prima lengte en gewicht. Hij is er! Geniet er maar van. Ik wens je een goed herstel en alle goeds die je nodig hebt. X