Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Leuke naam! Geniet ervan! Ik hoop dat je gauw herstelt.
Gefeliciteerd met jullie zoontje! Zuur dat het alsnog een zware bevalling was, maar nu kunnen jullie wel echt lekker gaan genieten! Mag je nu ook gelijk weer je morfine slikken voor je rug? (ivm borstvoeding bijv. als je die geeft)
Gefeliciteerd meis! Zelfde einde van de bevalling als bij mij dan. Zwaar maar geef t de tijd! Als je er over wil kletsen, voel je vrij om me te pm'en. Doe rustig aan, denk aan jezelf en je lichaam en geniet vooral van jullie kleine wondertje. Tijd gaat opeens vliegen als de pijn vervaagd! Geniet met zn drietjes! Xxx
Bedankt voor de lieve woorden allemaal dames! Met Florian gaat het goed, hij drinkt prima en is een tevreden mannetje. Ik ben vanochtend weer direct gestart met de morfine en dat werkt prima voor mijn rug weer . Heb wel veel last van de knip maar dat is niet zo vreemd, vloei ook behoorlijk maar ook dat schijnt normaal te zijn de eerste dagen. Heel handig dat ze hier in het toilet vaginaal douches hebben ingebouwd en een fohn die de boel droogt . Hopelijk mogen we morgenvroeg lekker naar huis toe. Dat zou heerlijk zijn. Hieronder een foto van onze kanjer van vannacht.
Ahhh wat een schatje!!!! En wat fijn voor je dat je weer morfine mag gebruiken Bloedverlies is normaal hoor, kunnen de komende dagen ook nog wel grote stolsels uitkomen (formaat mandarijn of zelfs nog iets groter, dus niet schrikken )
Ahh wat een prachtig kereltje!! Mooi dat hij het zo goed doet! Hopelijk knap je snel weer op en mogen jullie morgen gewoon lekker naar huis.