Wat een mooi manneke Fijn dat de morfine weer werkt voor je rug. Dat je nog last van de knip hebt, hoort er idd bij Hopelijk geneest het snel meid!
Fijn dat ie het goed doet! Wat een schatje! En gelukkig weer aan de morfine Dat vloeien hoort er idd bij. Ik was vorige week uitgescheurd, dat voelde ik nog wel een paar dagen. Nu 9 dagen na de bevalling daar geen last meer van en vloeien al bijna weg. Maar ik ga dit weekend eens naar buiten en wandelen en het schijnt dat het vloeien dan weer wat toeneemt. Rust lekker uit en geniet van je kleine man! X
Wat een mooi ventje <3 gefeliciteerd met jullie kleine man! Hopelijk knap je gauw op en mag je morgen naar huis
wat een mooi manneke! geniet lekker van hem!! knip kun je idd last van hebben maar na een dag of 4? (weet t even niet meer precies) vraagt de vk of ze er door moet knippen en dan trekt t niet meer. fijn dat je de morfine weer kunt gebruiken nu voor je rug! lekker thuis morgen hoop ik en dan fijn kraamhulp erbij
Ahh mooi mannetje zeg! Fijn dat je weer morfine hebt mogen nemen. Dan kan het echte genieten gaan beginnen!!
De eerste dag als moeder bijna voorbij Wat is het toch bijzonder, Florian doet het prima, drinkt al gemiddeld 30 ml per 3 uur, heeft al 3 keren geplast en 2 keren gepoept! Hopelijk geeft de kinderarts om 01:00 groen licht om morgen naar huis te gaan, voor nlief ook fijner want die rijdt nu 2 keren per dag op en neer voor de hond, dus is erg vermoeiend! Ook ik wil graag naar huis, naar mijn mopsje en eigen omgeving. Verveel me kapot hier in het ziekenhuis , Florian is erg tevreden en slaapt bijna continu dus heb er niet veel werk aan. Hopelijk kan ik vannacht wat slapen want die 2 uurtjes van afgelopen nacht was niet zoveel. Ben echt brak haha.
Drieka en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Florian. Mooie naam voor een mooi mannetje. Ik wens jullie alle geluk van de wereld toe.