Even klagen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Drieka, Feb 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

Jul 6, 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Heb je een draagdoek? Kun je hem lekker bij je nemen, maar heb je ook je handen vrij.. ideaal.. :D

2. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,147
    23,230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Dat klinkt dus heel herkenbaar! En hoewel schattig, vind ik het vaak erg irritant mn handen niet vrij te hebben. Dan heb ik mazzel met een man die het hele huishouden doet. Ik geef me er maar aan over en het zal vanzelf wel minder worden. Op een gegeven moment kan een kindje zich ook wat beter zelf vermaken. Nu verveelt Dafne zich nou eenmaal na 10 minuten in de box.

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja mijn rug is weer helemaal goed nu in weer morfine kan slikken, helaas wel flink Carpaal Tunnelsyndroom overgehouden aan de zwangerschap in mijn rechter pols en als dat aanhoudt zal ik eraan geholpen moeten worden, ook nog wat last van mijn blaas en wat ongewenst urineverlies :(
    Maar ja, hopelijk gaat dat allemaal over.

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dat is dan je voordeel, ik doe hier het hele huishouden, mijn man is 60 uur per week weg voor zijn werk en kan niet van hem verwachten dat hij dan ook nog het huishouden gaat doen.
    Maar goed, gelukkig viel Florian om 12:00 in slaap in de box en heeft geslapen tot 14:30 en ik dus ook want was kapot ;)
    Om 15:00 heeft hij de voeding gehad en nu is hij weer heel erg wakker.

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Nee een draagdoek heb ik niet, is misschien nog een optie mocht dit aanhouden maar denk dat hij nu gewoon even een fase heeft want normaal slaapt hij veel in de box of kijkt gewoon lekker om zich heen.

Share This Page