Blijf aan je denken en snap dat je het erg moeilijk vind!! Hopelijk biedt dit forum ook wat verlichting!
Ja ben erg blij met dit forum! Gelukkig heeft mijn man een lieve baas en bazin die geregeld hebben dat hij morgen en vrijdag thuis blijft bij mij en alleen zaterdag deze week nog hoeft te werken Kan hij me de komende dagen eventjes hier in huis helpen en dat is wel heel erg prettig want zit er ook echt even doorheen!
Sterkte. een tip is echt brandnetelthee gaan drinken moet werken voor ontsluiting etc. ik snap dat je er echt helemaal door heen zit.. heel veel sterkte!!
Dat dan maar eens gaan proberen vanaf eind volgende week Ik wil alles wel proberen behalve seks, daar moet ik echt niet meer aan denken
och meid toch wat erg dat je zoveel pijn hebt!! hoop dat de kleine man zich snel meld of dat ze je idd helpen! misschien een heel stom iets ofzo he want heb niet alles gelezen maar is zwemmen nu niet fijn voor je?
Bij mij zat met het inleiden ook nog alles potdicht, en ja klopt ze hebben twee dagen moeten smeren (alhoewel, de hele donderdag en vrijdagochtend om 7 uur) daarna begonnen de weeën zo'n beetje, en dat is door gezet, savonds om even over half 10 was ze er. Bij mijn schoonzus zijn ze begonnen met inleiden en gestopt (zelfde termijn) omdat het echt niet open wilde, toen hebben ze keizersnee gedaan. Het kan dus beide kanten op, ik heb de bevalling en de weg daar naartoe niet rot ervaren, je krijgt een weeën storm maar ok niet altijd, en het is ook niet zo dat je die zonder inleiding niet kan krijgen. Maak het jezelf zo makkelijk mogelijk, het is echt super rot om dit allemaal zo te lezen
@wonderbaby1 ik heb er eventjes over nagedacht laatst maar ik kreeg mijn bikinitopje niet meer netjes aan, alles viel ernaast Ik vind het zonde om voor dat eventjes een nieuwe te kopen want volgens mij mag je vanaf 36 weken niet eens meer zwemmen ivm gevaar van infectie mocht je toch iets van ontsluiting hebben. @shart86 ja het is ook verschrikkelijk, ik tel de dagen ontzettend hard af! @Sylvia29 dat is ook de reden dat de gynaecoloog pas wil inleiden als er iets van ontsluiting is want hij wil me geen helse bevalling bezorgen en dat snap ik ook heel erg goed! Alleen deze laatste weken zijn ook hels voor mij dus het is echt afwegen vind ik. Ik heb gezegd dat ik perse een natuurlijke bevalling wil proberen maar een keizersnede zou me nu ook niet veel meer boeien want daarna kan ik tenminste weer morfine slikken Dan heb je wel wondpijn en je moet herstellen van een buikoperatie maar dan ben ik wel van mijn rugpijn en uitstraling in mijn been af.
Nog 19dagen! Heb je een beetje kunnen slapen? Ik heb echt bewondering voor hoe jij je hier doorheen slaat. Petje af voor je. Als nieuwe ik in jou schoenen zou staan zou ik alle bakerpraatjes uitproberen om de bevalling op te wekken. (Vanaf eind week 36) Fijn dat je man nu lekker bij je kan zijn, dan heb je wat aanspraak en afleiding. Heel veel sterkte.
Ik heb een slaaptabletje ingenomen en toen heb ik best wel redelijk geslapen gelukkig. Manlief heeft me vanmorgen naar de kapper gebracht want ik moest al weken maar kwam er niet meer Nu even relaxen weer want mijn rug..... ik moet echt bijkomen Ik ga ook alles uitproberen vanaf eind volgende week in de hoop dat iets toch helpt
Wat heb je laten doen? Heb je alles er weer af? Ik heb echt zo'n hormoonstoring als ik zwanger ben. Toen ik zwanger was van onze dochter ging ik vlak voor de bevalling van hoog blond naar diep donkerbruin... Deze zwangerschap heb ik vorige week van lang (10 cm over mn schouder) naar een mega korte bob laten knippen . Jij bent ook vrij experimenteel met je haar toch?
Ik ben inderdaad erg experimenteel maar heb nu voor een gemakkelijk kort maar wel vrouwelijk kapsel gekozen, wat ook handig en snel te doen is, heb nu geen zin en puf om uren voor de spiegel te staan Heb mijn man eventjes snel een foto laten maken maar let niet op mijn gezicht verder want ik zie er echt ontzettend witjes en pafferig uit nu door de vermoeidheid Ik ben trouwens ook van donkerblond naar bruin gegaan nu tijdens de zwangerschap View attachment 444077
Leuk!! Enne... ik ken bijna niemand rond ons termijn die er nog super hot uit ziet hoor.. Maar onze kapseltjes helpen wel natuurlijk..
Nou ja een vaatdoek is niet zoals ik het zie. Maar herken wel als je jezelf een stuk beter kent ! Ik zie op het moment ook alleen maar eerst een paar wallen dan een paar ogen. Maar meid.. je doet het goed. Je blijft zo vechten en ondanks alles sta je weer op. Ik weet je kan niet anders. Maar geloof me velen hadden het bijltje er allang bij neergegooid. En daar heb jij geen reet aan.. Maar toch is het zo. Nog een paar weken en dan ben je moeder. En de weg er naar toe was/is voor jou lang en zwaar.. Jouw kleine lieve baby heeft nu al een moeder om trots op te zijn!
Leuk, je haar . Ik hoop ook dat jullie kindje snel komt. Het lijkt me echt vreselijk om zo je dagen door te moeten komen.
Zwemmen lijkt me echt wel lekker als je zoveel pijn hebt, maar goed dan moet je nu nog op zoek naar badkleding... je mag gewon zwemmen zolang je vliezen niet gebroken zijn, ik heb toen ik zwanger was van Lisa nog tot 39 weken peuterzwemmen met Eva gedaan. Je voelt je dan zo licht, maar inderdaad als je eruit komt niet meer
@Maartt Thnx Ja we moeten wel gewoon doorgaan, er zit niks anders op. Ik hou echt enorm veel vocht vast en ik zie het ook gewoon in mijn gezicht, is echt pafferig maar ja, nog 2,5 week doorbijten en dan ben ik 38 weken en hoop ik dat er iets gaat gebeuren of al vanzelf is gebeurd. @Bloem1990 Dank je wel! @Snoopy1979 ja voor die laatste weken ga ik niks meer kopen want dat vind ik toch wel zonde van het geld en ik heb ook geen bh's die voor bikinitopje zouden kunnen doorgaan