Hoi Hoi Teun word een beetje te groot en te zwaar voor zijn wipper hij zit nu rechtop en dan kiept hij naar voren met wipper en al zeg maar helaas kan hij nog niet op een stoel of bank zitten want daar wil hij van af nu zetten wij hem wel op de grond neer om sesamstraat of teletubbies te kijken maar toch hij zat er echt voor in zijn wipper hoe kunnen we dit oplossen? iemand een idee?
zou vanmiddag ff kijken op het kdv of hij er nog in past vorige keer zat hij goed klem erin....want ze zijn tot 10 kilo zag ik net op de site en ja meneer is al 9600...dus denk niet dat dat gaat maar bedankt voor het meedenken
daar houd hij het niet zo lang in vol als in de wipper gaat snel vervelen dan voor hem vooral aan het eind van de dag als hij moe is...
wat voor een kinderwagen heb je?want bij demijne(mutsy) kan je de kinderwagen zitting als wipper gebruiken door er een wipding onder te doen.....
ik heb een mutsy 4 rider.... maar er werd mij verteld dat deze ook maar meeging tot een maand of 10.... en het leek ons ook niet handig omdat je dan altijd de zitting in huis moet hebben en wij laten de wagen nog wel eens in de auto liggen...
Nou het kantelen is nu bijna zover bij ons...dus 10 mnd klopt wel...hetgewicht hangt nu dus voorop en ja dan is het zo gebeurt ik heb hem nu schoongemaakt en hij gaat naar zolder....
ik bedoel bij de mutsy wipper!die kantelt haast niet vanwege een vergrendelbaar pootje!gaat echt wel veel langer mee als 10 maand.......nou ja succes verder hoop dat je gauw iets vind want ius wel handig!
en zo´n leuk klein stoeltje..soort loveseat maar dan voor kinderen? die heb ik wel eens gezien bij de prenatal.
een vriendinnetje heeft van me heeft een stoel/soort wipper maar dan rechtop die geschikt is tot 2 of 3 jaar...van het merk baby bjorn misschien is dat wat? ze gebruikt hem als wipstoeltje..
en zo'n soort schommel die je in de deuropening kan hangen? Geen ervaring mee hoor, maar ziet er heel grappig uit. Je kunt hem ook gemakkelijk op verschillende plaatsen hangen.
hij heeft een schommel achter in de kamer hangen maar het gaat echt voor als je hem voor de tv neer zet tot nu toe zat hij dan in zijn wipper @nikkie81 heb je mss een link?
Ik heb voor daan een chicco stoel die kan hoog en laag hij zit daar nu in. Hij heeft nooit veel in de wipper gezeten.
Thanks...grappig dat je op de site uitkomt van de winkel hier in het dorp.... en kwa kinderstoel hebben wij de triptrap... maar zat eigenlijk meer te denken richting een stoeltje ipv een wipper.....