Mijn ervaring met oorontstekingen (heb er vroeger heel veel gehad) is dat het altijd pijn doet als je ligt en dan hoef je niet persé op het pijnlijke oor te liggen. De druk op je hoofd en oren wordt groter als je gaat liggen en dat doet pijn. Maar hoop voor ts dat het kma is en dat pepti de oplossing is!
Ze spuugt nu wel meer... klinkt dat herkenbaar? Zou het komen dat ze even moeten wennen? Of omdat het toch ietsje dunner schijnt te zijn?
Spugen is niet erg, tenzij ze daar dan weer onrustig van wordt. En ja, die melk is dunner dus het is niet onlogisch.
Ik gaf ook mijn ervaring met oorontsteking heb vroeger (en nu nog) chronisch oorontsteking gehad, dubbele oorontstekingen, middenoorontsteking en alles wat je kan bedenken. Bij mij deed het toen alleen heel veel pijn als ik er op lag. Maar goed er waren toen ook kinderen die niet konden mee doen met gym omdat ze een oorontsteking hadden. Dus het zal wel persoonlijk zijn.
Zou het misschien dan toch even geluk geweest zijn....? Het word weer vanaf gisteravond een beetje slechter
Hoelang heeft ze het goed gedaan op de Pepti? Hier ging het ook na een paar dagen weer slechter. @Shakes heeft mij toen goed geholpen/uitleg gegeven. Misschien heeft ze nog tips voor je. Hier een link naar mijn topic destijds http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/koemelkallergie-baby-10-weken.652535/
Tja, zou dus wel kunnen dat ze toch begint te reageren op die verknipte maar nog steeds aanwezige koemelkeiwitten, en dat ze zwaardere dieetvoeding nodig heeft. Maar krijg dat maar eens voor elkaar om te testen, als je kinderarts pepti al nutteloos vond...
Mocht je echt omhoog zitten en het willen proberen met Neocate dan wil ik best een nieuwe gesealde pot, kosteloos naar je sturen @Biny . We hebben hier nog genoeg over van onze dochter. Maar ik zou inderdaad het eerst via de arts proberen.
de KA weet niet eens dat ik met de pepti ben begonnen..... Dus ik heb heel wat uit te leggen dan als ik om iets anders ga vragen
Wat lief! ik geef het sowieso nog even tijd, 2 weken staat ervoor toch? even kijken hoe het nu verder gaat... Misschien zit ze niet helemaal lekker in haar vel, last van haar verkoudheid oid. Maar ik onthou je!
Ik zou het inderdaad nog even volhouden. Ze zeggen inderdaad dat het zo'n 2 weken duurt voordat een kindje helemaal gewend is aan nieuwe voeding. En je kunt dan in ieder geval ook bij de arts aangeven dat je het echt geprobeerd hebt. Sta je wellicht ook weer wat sterker voor een machtiging. Mocht je het toch willen kun je altijd even een pb'tje sturen.
Als het niet werkt gaat hij zeker zeggen, ja ik had toch al gezegd dat het geen KMA was. Pff ik word er echt een beetje onzeker van.... Ze heeft echt slecht gedronken vandaag... 200cc(nacht) 90cc 70cc 170cc 100cc 110cc
Nogal een snelle conclusie van de arts zeker in combinatie met haar eczeem en steeds verkouden zijn. Laat je niet afschepen hoor. Dat het eerst wel goed leek te gaan met de Pepti is volgens mij wel een aanwijzing dat er iets aan de hand is. Ze drinkt weer slechter dus aan de hoeveelheden te zien . Ik wil geen tunnelvisie bij je kweken omdat er uiteraard iets anders aan de hand kan zijn maar toch komt het mij bekend voor qua KMA.
Hij gaf dat al meteen aan, toen ik ernaar vroeg, idd gezien de zowat chronische verkoudheid, eczeem, het moeilijk drinken, gevoelige buik en natuurlijk het slecht groeien wat ze deed. Maar nee dat is het echt niet... want ja al die dingen zouden er wel bij kunnen horen... maar het was niet genoeg Terwijl het mij juist heel veel symptomen lijken.. hoe subtiel ook En ja, ze drinkt nu nog slechter als met de gewone voeding die ik gebruikte
Nou, als je bedenkt dat ze normaal 300 meer drinkt vind ik dit wel weinig... het is niks voor haar om Maar 70 te drinken. En vandaag verder niets gegeten
Enige waar ik t mee kan vergelijken is toen wij begonnen met jhbpm, groente en fruithapjes. Ging drie dagen goed, toen kwam op de vierde dag de ellende en twee dagen later was dat weer zo goed als voorbij. Van de ene fv naar de andere hebben wij geen probleem gehad maar dat was denk ik ook beter te vergelijken dan een reguliere voeding naar een pepti. Ze geven inderdaad aan ff 2 weken aan te kijken. Ze drinkt nog knap hoor. Neusje is wel goed vrij met drinken? Want dat kan ook vervelend zijn met drinken, tis al marathon werk voor ze en met een (deels) verstopte neus wordt helemaal zwaar. Als die van ons flink verkouden was spoelden we eerst met een pipetje in elk neusgat fysologisch zoutoplossing (gewoon zo'n fles van de apotheek gehaald je hebt t nog vaak zat nodig) dat haalt meer uit dan een neusspray en gaven daarna pas een fles maar die was toen al net ietsjes ouder. Was trouwens wel elke keer brullen met dikke tranen een halve worsteling en vuurrrood gezicht van nijd, maar een fles maakte alles goed, afgezien wat beledigde blikken gevolgd door een uiterst content en voldaan gezicht als die fles leeg was en een flinke boer gelaten was.