5 dagen overtijd, 5 negatieve testen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Kayleigh1989, Oct 17, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kayleigh1989

Jul 18, 2015
    34
    0
    6
    Almere
    Dag meiden,

Afgelopen vrijdag was mijn NOD. Elke maand ben ik stipt op dag 28 van mijn cyclus ongesteld. Ik ben nu nog steeds niet ongesteld maar heb al 5 negatieve testen in mijn handen gehad (vanmorgen laatste test). Ik ben er niet mee bezig. Al wil ik nu wel gewoon weten of ik zwanger ben of menstruatie gewoon toevallig een keeer uitblijft. We hadden juist net besloten om toch nog even een jaar te wachten. (uiteraard, als ik wel zwanger ben is het net zo welkom als voorheen!!).

Waar kan dit aan liggen? ik ervaar geen stress ofzo waardoor het kan uitblijven. Kan het zijn dat ik alsnog zwanger ben? Wellicht een late eisprong?

2. roever

roever Niet meer actief

Hai!

Tsja als jij t wist had ik er ook wat aan!! Haha
    Ondertussen 10 dagen “overtijd” en alleen maar negatieve testen ...
    Snap er werkelijk niets van!
    Jij ondertussen wel ongesteld geworden dN?

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Je kunt zomaar een cyclus hebben waarin je eisprong later is of dat er een cyclus wordt overgeslagen. Als je over een week nog niet ongesteld bent zou ik dan nogmaals een test doen

4. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    19,832
    18,554
    113
    Female
    Zou over een week nog eens testen als je dan nog niet ongesteld bent.
    Maar welkom bij de club, Ik gok dat ik een cyclus heb overgeslagen want zit inmiddels al op cd 51

5. Esther21

Esther21 Bekend lid

Oct 16, 2016
    516
    172
    43
    Female
    NULL
    NULL
    Hier had ik ook ineens een lange cyclus en begon ik me asprine slikken na 7 dagen overtijd. Was binnen 2/3 dagen na het slikken ongesteld, bleef namelijk ook alleen maar negatieve testen in me handen zien

6. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    19,832
    18,554
    113
    Female
  7. Esther21

Esther21 Bekend lid

Oct 16, 2016
    516
    172
    43
    Female
    NULL
    NULL

Asprine is bloedverdunnend en hierdoor kan je een aankomende menstruatie die niet doorzet opwekken. Je kan er geen miskraam mee veroorzaken, dus je wordt echt alleen ongesteld als je dit ook echt moet worden

https://www.nsmbl.nl/hoe-menstruatie-opwekken/

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,931
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik geloof hier totaal niet in. Het hele artikel trouwens niet. Er is nergens bewezen dat het zo is. Niet alles wat je op het internet (zonder bewijs/onderbouwing) leest is waar.

Als jouw eisprong later was, wordt je ook later ongi en denk je dus overtijd te zijn, wat niet zo was.

Jouw ei was dus 9-10 dagen later dan je dacht en daardoor was je "overtijd". Dat je ongi werd 2-3 dagen na het slikken vd aspirine is mi een toevalstreffer en heeft niks te maken met de aspirine
    Daarbij werkt de aspirine volgens het artikel alleen als je 1 of enkele dagen overtijd bent... daarmee bedoelen ze hooguit een dag of 4 en geen week. Bij langer overtijd werkt aspirine niet zeggen ze.

Ts weet niet wanneer haar ei was en dus kan ze eigenlijk ook niet zeggen if ze echt overtijd is of gewoon een langere cyclus heeft ;)

YellowEyes likes this.
  9. Esther21

Esther21 Bekend lid

Oct 16, 2016
    516
    172
    43
    Female
    NULL
    NULL

Ik heb zomaar 1 van meerdere artikelen geselecteerd en geloof vooral wat je wilt geloven. Baat het niet schaadt het niet toch? Bij mij werkte het (toevallig) wel, toeval of niet ik was blij.

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,931
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Maar teveel aspirine baadt wel.
    Het is een bloedverdunner.

Echt superfijn dat het bij jou wel "werkte", maar ik denk dat dat eerder toeval was dan een werking van aspirine ;)

Daarbij zie ik nergens staan dat het onderbouwt is ;)
    Wat jij dus zegt is dat als ik 5 dagen na mijn eisprong zit (wat ik niet weet, want ik denk overtijd te zijn, maar mijn ei was blijkbaar later) en er heeft een bevruchting plaatsgevonden (maar nog geen innesteling, dus mijn lichaam weet nog van niks), ik aspirine kan gaan slikken om zodoende 2 dagen daarna ongi te worden??

Ik denk dat als het zo makkelijk werkt, huisartsen wel asprine voorschrijven als een ongi uitblijft en niet een kuur provera oid.
    Ik blijf erbij dat als jij niet weet wanneer je eisprong was en je nog niet weken overtijd bent, je echt nog ff moet wachten ondat de kans groot is dat je eiaprong nog niet geweest is :)

11. Esther21

Esther21 Bekend lid

Oct 16, 2016
    516
    172
    43
    Female
    NULL
    NULL
    Alles met mate! Zou ook geen doosje in een dag wegslikken en na een dag of 2 ermee kappen. Maar goed ieder zijn ding, het zou allicht geprobeerd kunnen voor ze naar de dokter gaan en idd zware medicijnen nemen. Blij dat het mij bespaard werdt en ik gewoon geluk had :)

Share This Page