Wij zijn net naar de baby-dump in Hellendoorn geweest. Ik was mijn bon voor de doos vergeten mee te nemen dus ik kreeg hem niet mee. Nou kan mijn man er wel apart nog een keer heen rijden maar dan wil ik eerst weten of het nog wel de moeite is. (Ik kijk geen gegeven paard in de bek maar voor sokjes rijden we er echt niet meer heen.) Dus wie heeft onlangs ook die doos opgehaald en wil mij vertellen wat erin zat?
knuffel zeehond, 3 tuitbekers die je ook als gewone beker kan gebruiken, rompertje, dun doosje voor luierdoekjes, ehh...rest weet ik even niet meer...kortingsbon geloof ik...
Krijg je die doos alleen mee als je ook iets koopt daar trouwens? Of hoef je echt alleen die bon te geven? Ben namelijk ook wel benieuwd...
kun je gewoon zo ophalen met die bon, hoef je niks voor te kopen,maar vind ik zelf wel altijd zo netjes als je ook wat koopt haha lijkt zo raar
Haha ja zal dan wel wat kopen natuurlijk, maar niet dat je eerst een kinderkamer moet kopen en dan pas die doos krijgt
Heb de doos ook tijdje terug gehaald, wel nadat we een kamertje besteld hadden. wij moeten er ook best wel ver voor rijden, en hebben die kortingsbonnen voor kleertjes geloof ik, ook nog. Ik had trouwens niet het idee dat je de doos alleen kreeg met die bon, want ik had em op de balie gelegd en toen we de deur uitliepen lag die daar nog, zonder dat ze er 1 keer naar hadden gekeken. maar zal wel dat ze em gezien hadden.
Ja ik heb m dus ook net gehaald inderdaad het logo van babydump dat beertje, rompertje, bekertjes, boekjes, kortingsbonnen, een doosje voor mee te nemen voor de doekjes ja dat was het wel, ik verwachte er niet veel van maar moet zeggen dat er meer in zit dan die van etos! Groetjes cindy
Bij mij zaten die tuitbekers er dus mooi niet in! Dan valt ie wel zwaar tegen. Maar ja, gegeven paard... (psst... zou ik gewoon nog een keer kunnen gaan voor een doos, die bonnen krijg ik vaker door de bus... )
Ik vond het niet geweldig, maar inderdaad je mag een gegeven paard niet in de bek kijken. Die van Prenatal vind ik zeker de moeite waard.
Ik kreeg hem wel zonder bon! Maar dat kwam misschien ook omdat we dan ook echt álles bij hun hebben besteld die dag en die meneer erg blij was...
die bonnen staan ook gewoon op inet! ik ben vandaag geweest, was alleen mn bon vergeten en had ook niks gekocht...
Vergeet de babylepeltjes en de baby-aan-boord-sticker niet he Bij Ilse en Leo vond ik de doos wel aardig, maar nu is de inhoud wel echt leuk Groet van Kiki
In roosendaal konden we de doos ook gewoon zonder bon ophalen. En nadat ze wisten dat we een 2ling verwachten kregen we zonder bon zelfs 2 dozen!
wat verschillend zeg zoals er mee om gegaan wordt. Maar ik denk dat ik mijn man er idd nog maar een keer heen stuur. Klinkt wel leuk allemaal. Berdankt voor de reacties.