Oke even in het kort mijn verhaal. Ben op 20 mei gestopt met de pil en had 21 mei mijn doorbraakbloeding zoals ze dat noemen. Op 21 juni keurig mijn 1e ongi die normaal is na het 1 maand gestopt zijn met de pil. Via de calculator hier uitgerekend dat mijn ei 5 juli moest komen uitgaande van een cyclus van 28 dagen(wat ik al jaren heb ook zonder gebruik van de pil). Heb nu al anderhalve week last van buikpijn onderin,moe zijn en veel plassen(constant gevoel van een volle blaas, pijn onder in de liezen doortrekkend naar bovenbeen lage rugpijn en sinds vandaag last van maagzuur. Inmiddels 3 dagen overtijd.... Nu heb ik vanmorgen met de kv test een positieve test behaald maar met CB niet. Dus eigenlijk weet ik nog net zoveel als voor de testen. Volgende week maar weer testen als ongi er niet is.... Maar wachten duurt wel errug lang Wie beleeft ongeveer hetzelfde als ik op dit moment???
Ik doe met je mee. Heb ongeveer het zelfde verhaal. Alleen deze week was ik heel erg misselijk en onze wc was mn beste vriend geworden voor 3 dagen. Nu heb k enkel last van maagzuur, steken in mn onderbuik die rijken naar mn liezen en een harde buik een beetje. BEst spannend eh
Ja het is idd errug spannend maar ook best zenuwslopend Maar waneer ben jij gestopt met de pil en heb je ook al getest en hoe lang ben je overtijd? (hihi veel vragen he). Ben wel 1 keer in de avond plots misselijk geweest een aantal uurtjes maar daarna niet meer misselijk geweest.
Ben 13 mei gestopt met de pil. Menstruatie verliep daarna soepel. Wel iets heftiger dan normaal. Volgende week zou k weer moeten menstrueren, maar t voelt allemaal beetje anders aan. Ik heb al 1 test gedaan, omdat k zoveel misselijk was en dat was vorige week. Die was negatief, vonden we niet zo heel erg. Wel jammer uiteraard. We blijven het proberen. En we zijn nog jong. En bij jou?
Ik 20 mei gestopt 1 x doorbraakbloeding daarno normale menstruatie en idd was heftiger. Ik heb 2 testen gedaan die van kruidvat was positief en van cleaur bleu negatief. Maar idd we zijn jong maar zoals de titel aangeeft wachten duurt lang dat is ook zo vooral als je het graag wil. Zoals iedereen hier denk ik zo. Volgende week woensdag maar weer eens testen als ongie nog niet is wil wel eerder maar toch een beetje bang voor opnieuw een negatieve test.
Positief blijven eh. Want dat probeer ik namelijk ook, ook al is er een kans bij ons dat het niet zo makkelijk zal gaan. Heb vorig jaar een infectie aan mn eileiders gehad. Best spannend allemaal
Owh tuurlijk ik blijf ook positief hoor. Maar wel vervelend dat je een onsteking aan je eileider heb gehad, ik wist niet dat je daardoor minder snel kans had zwanger te raken. Hoe is dat zo gekomen en ook dat je er achter kwam. Ik hoop toch dat je snel een positieve test heb. En we zullen samen positief blijven!
Ik werd op een dag wakker van vreselijke pijn in mn buik en kreeg er later ook ineens hoge koorts bij. Toen voelde ik dat het foute boel was. Die infectie heb ik waarschijnlijk gekregen door een bacterie die normaal in je blaas zit. Die is bij mij overgesprongen naar mn eileiders. Was geen leuke tijd, heb het nu ook een plek gegeven, maar het blijft regelmatig ronddwalen. Pas geleden moest k naar gyno en die zei dat alles er goed uit ziet aan de buitenkant, maar aan de binnenkant kan hij het niet ziet. Als ik over een half jaar nog niet zwanger ben, moet k terug komen en dan gaan we verder kijken. Maar we gaan er vanuit dat alles normaal verloopt.
hoi, ja ongeveer hetzelfde schuitje..... Ben begin juli gestopt met de pil na deze 2 jaar te hebben gebruikt ( cerazette ) en flink aan het klussen geslagen ( he wat erg ) Nu wacht ik nog steeds tot ik eventueel ongi kan worden, maar ja ik kan ook zwanger zijn , ik hoop natuurlijk op het laatste.... maar ja dus pas 1,5 week onderweg....kan nog niets testen ( toch? ) en moet dus nog 3 weekjes wachten tot ik eventueel mijn ongi zou kunnen krijgen, maar al wel van die verwarrende gevoelens.. zouden mensen ook schijnzwanger kunnen zijn? ik lees met je mee en hou je op de hoogte
Helma, Ik hoop voor je dat het binnen een half jaar toch lukt, en ik vind het erg knap van je dat je het toch een plekje heb kunnen geven. Natuurlijk dwaalt het soms door je hoofd het is ook niet niks natuurlijk. Maar we blijven idd gewoon positief en ik duim voor je natuurlijk!!
Het klussen is natuurlijk een prettige bijeenkomst. Ik weet natuurlijk niet of het ronde 1 gelijk raak is. Maar jah he weet watze zeggen "niet geschoten is altijd mis". En ja schijnzwanger of dat bestaat weet ik niet bij dierenkan het wel. Maar blijf hier lekker mee kletsen das 1 gezellig en2 dan gaat de tijd ook wat sneller tot je kan testen of 1 van ons enpositieve test heeft
Ik moet volgende week dinsdag voor de tweede keer uit mijn zelf (dus niet van de pil) weer ongesteld worden. Dacht na de eerste maand dat ik misschien zwanger was, maar de ontpil klachten kunnen hetzelfde zijn al zwangerschapsklachten. Hoop dat ik nu aankomende dinsdag niet ongesteld wordt. Ook ik ben ongeduldig, terwijl ik me goed bezef dat ik (we) pas net bezig zijn en dat het nog wel even kan duren. Gemiddeld doet een paar er een jaar over. Heb dus nog niet te klagen. Ben benieuwd hoe het met jullie verder loopt.
molly: die klachten had k ook bij de 1ste keer zonder pil menstru. Best irri, maar je merkt wel duidelijk aan je lichaam dat het bezich is met iets. Vond ik opzich wel een prettig gevoel.
Nieuwe testen besteld en die zijn zaterdag binnen zal ik dan een positieve test in handen hebben die duideijker is? Spannunnd.....
@samantha, ja dat is het uhm nu juist ....je weet het niet, ontpillen/schijnzwanger of voor het echie? ik weet dat ik het niet mag hopen als ik al die andere verhalen lees, maar ik wens het stiekem toch wel heel erg... en zeker een gezellig forum en het dood de tijd prima! gezellie ik heb volgens mij mijn eisprong wel al vrij snel gevoeld na de stopdag van de pil, zo'n 3 dagen erna dus vanaf die tijd ga ik ook maar tellen ( cerazette remt de eisprong dus ik hoop dat ie dan zodra je stopt meteen op gang komt ) dus dan zou het kunnen.... zooowwww spannend! heb dus geteld en denk dat ik dan dinsdag maar een test ga doen...pfff nog 5 dagen! dan is het 10 dagen na me eitjuh of pod zoals jullie het hier afkorten en in de tussentijd maar klussen klussen klussen! (dat is toch ook wel een fijn voordeel van stoppen met de pil hihi) en voor iedereen toitoitoi!
Opnieuw geen rode duiveltjes te bekennen zal het dan toch of toch niet. Ik weet het niet morgen maar eens kijken as mijn nieuwe testen binnen zijn, kan haast niet wachten en het kriebelt om naar de drogist te gaan maar ik ga me inhouden....laat t maar snel morgen zijn
ah das balen! ik ga morgen testen....had me vergist in het tellen v.d dagen dus morgen 10 dgn pod.... ben benieuwd! testen in huis en me nu nog 24-uur inhouden moeilijk!
Ja datis wel moeilijk zo lang wachten maar miss is het wachten wel niet voor niks. Ben benieuwd laat je het even weten??