Denk je een leuke meid voor je webcam te hebben gebeurd er dit YouTube - Chatroulette - The Last Exorcism Movie Campaign Vindt het echt een geweldig filmpje heb hem al 20x ofzo gezien kijk vooral naar hun expressie
Echt geweldig, Chatroulette is sowieso een gewelllllllllllllldige uitvinding als je ooit een keer heel veel lol wilt hebben. Wanneer wij dat doen, nodigen we allemaal vrienden uit. 1 is Michael Jackson, de andere Arnie van GTST, de ander Annie van Bob de Rooy HILARISCH! En dan cammen maar
Haha geniaal xD Ik vind chatroulette ook altijd suuupergrappig, ik zet altijd speelgoed van Damien voor de webcam.. Meestal doe ik de tijger van het treinstation van V-tech, en dan zeg ik dat ze zich er maar vast op voor moeten bereiden dat ik er heel wild uit zie
OMG! euhm dan heeft iemand me net zitten smeken om me tieten te laten zien en ik zeg nog zo leuk laat mij je l*l zien... euhm ok. HA HA HA Zit ik daar met een kind van 18 maanden op schoot.
Deze vind ik altijd super grappig! Heb het zelf ook wel eens geprobeerd, maar het is best lastig met een laptop YouTube - Chat Roulette: Eye Vagina