Wat is nou een goeie zelfbruiner? Ik zit nu al steeds lekker in het zonnetje als het kan. Maar ik ga bijna op vakantie en mijn achterbenen zijn zoooooooo wit nog. Ervaringen of tips van een bepaald merk?8)
Ik heb de spray van Yves Rocher ooit gebruikt, die vond ik heel goed, alleen was de geur niet zo lekker.
achterbenen. Heb je er 4 dan Die van Garnier werd ik jodiumbruin van haha. Die van Dove schuint goed te zijn, die bodylotion bruiner.
Ik had die van Dove, maar daar werd ik oranje van.. Kan ook zijn omdat ik iets te enthousiast smeerde!
Ik gebruik die van Dove, want ik ben een regelrechte bleekscheet, bruin worden ho maar! Maar ik smeer niet elke dag, maar om de dag.. Zodat ik wel een teintje krijg, maar niet poepiebruin wordt..
ik heb oook eens die van dove gebruikt.. maar werdt er ook oranje van.. ook moet je je handen heel goed wassen anders krijg je hele rare vlekken.. (of ik deed het gewoon verkeerd kan ook nog)
Kruitvat eigen merk bevalt mij het beste. Ik heb ze allemaal geprobeerd, vooral die van dove vond ik waardeloos, heel vet, stinkt en trekt niet snel in. Die van kruitvat (en dan de gel) is echt binnen 5 minuten ingetrokken en geeft geen oranje kleur maar subtiel
Nee de spray ken ik niet. Heb ooit eens spray gebruikt van Garnier, maar toen had ik na een paar uur allemaal druipstrepen Das al jaren geleden, sindsdien gebruik ik geen sprays meer. Maar die gel is echt super in ieder geval. En dat voor 5 euro hihi.