Even lachen, domme/stomme opmerkingen

Discussion in 'De lounge' started by Nienkiej, Apr 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MI87

MI87 VIP lid

Dec 21, 2012
    5,119
    1
    0
    Bedankt voor dit topic! De helft van de inhoud van mijn blaas zit in mijn broek!

Zal ook maar bijdragen... Deze heb ik al eens verteld maar zal hem er nogmaals opgooien:

Mijn man heeft na de eerste controle bij de vk een afspraak bij de balie gemaakt voor een penetratie screening. ( prenatale screening)

Een vriend van mij n man zat jaren terug in de auto achter het stuur. Blijkbaar kon hij zijn handen niet los laten. Hij had jeuk op zijn voorhoofd. Vroeg hij aan mijn man of hij even op zijn voorhuid wilde krabben.
    Say what now??????

2. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    Die van "de-fancy/defensie" :D :D

en die van "gecondoleerd met de mondhygiëniste" GEWELDIG ;)
    :D
    lig helemaal in een deuk hier ;)

3. Happy12

Happy12 Niet meer actief

:$:$:$:$:$:D:D:D:D:D:D:D
    Whahahahahahaha friends with benefits :p:p

4. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ik kom niet meer bij 😂😂😂

Toen we in China om onze oudste zoon mochten nam onze gids ons mee naar een park met allemaal tempels. De ene nog mooier en imposanter dan de andere..tempel van de vruchtbaarheid, vrede enz enz.

Tot ik een waanzinnig lief tempeltje tegen kwam en vroeg:

" what kind of temple is this?" Met een heel serieus gezicht vroeg ik dat..

Antwoord van de gids: That s à dustbin😂😂😂😂...

Het was een prullenbak hahahahaha!

5. typje

typje Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    2,683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Hahah lig echt in een deuk hier hihi

Mijn man: Wat is dat toch..Room servies? Waarom kan je dat bestellen als hier toch vorken, messen etc ligt?

Omg echt schat! ( Hij kan geen engels )

En zelf eens gehad: Waren op vakantie in frankrijk prachtig echt waar tot.... ik even boodschappen ging halen ( karbonade) stond ik daar in de slagerij...
    Lag natuurlijk niks dus heb het met handen en geluiden gedaan

ik-5 (hand opsteken)-hak hak ( hakkende beweging)- knor knor

en kwam met 5 karbonades uit de winkel tjakkaaa :)

Maar ECHT nooit weer! Dat ik in het buitenland naar de slagerij ga om karbonades te halen hihi

schaamrood op de kaken vreselijk

6. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hahaha, hilarisch dit..

Ik zat vroeger op turnen.. Was een jaar of 10 en er was een les waarbij je familie mee mocht nemen.. Dus mijn vader, moeder en oma kwamen kijken..

Na de les stond ik bij een vriendinnetje die aan het praten was met een oude dame met grijs haar.. Ik: "Oh wat leuk dat jouw oma ook mee is gekomen!"

Zegt dat meisje: "Ehh, dat is mijn moeder."

*schaam* :D In my defense: ik heb redelijk jonge ouders en zij had juist hele oude. Mijn ouders waren toen rond de 35 en die van haar al rond de 60. Mijn oma was toen ook rond de 60 dus mijn inschatting was niet raar, maar schaamde me wel :)

7. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

Jan 11, 2013
    474
    0
    0
    Hier mijn man hij had een open wond op zijn been dus ik hem opgehaald van het werk rijden we naar de huisartsenpost en het moest gehecht worden.
    Die dokter zegt ik ga het even plaatselijk verdoven.

Toen we klaar waren belde hij het werk jaa ben net plaatselijk gehecht!!

Ik kwam niet meer bij!

8. Jackie87

Jackie87 VIP lid

Aug 6, 2013
    5,495
    2,948
    113
    Mijn vriend over de luiers van onze dochter: "nu ze ook hapjes eet krijgt ze ook steeds meer echte mensen poep hè"

9. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

May 4, 2012
    3,184
    16
    38

hahahhaha ik kom niet meer bij!!!:D:D Mijn man kijkt me af en toe aan of ik hem uit zit te lachen hahahaha

10. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

May 4, 2012
    3,184
    16
    38
    Iemand vroeg een paar jaar geleden een keer (expres) aan mij: 'wat vind je van ....?' (een naam van een meisje dat echt een rotwijf was toen) Er stond nog een meisje bij terwijl ze dat aan mij vroeg.
    Dus ik zei zonder er verder over na te denken 'bah, dat is echt een kreng!'
    Zegt dat andere meisje 'eh... dat is mijn zus'
    :)
    Probeer je daar maar weer eens uit te praten;)

Over een markt lopen met een klasgenoot en bij een kledingrek iets aanwijzen en zeggen 'haha dat is echt een lelijk shirt'
    Klasgenoot: 'die heb ik ook...':)

11. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    4,355
    72
    48
    Ik plaag mijn man nog regelmatig met 1 stomme uitspraak.

We waren op huwelijksreis in Engeland, we zaten in een redelijk geprijst hotel.
    Maar we wilden graag naar Wales. Dus spullen pakken en een hotel zoeken.
    Uiteindelijk een mooi hotelletje gevonden, man vraagt of er nog plek was en dat was er. Het was inclusief ontbijt en een zwembad! Heel goedkoop!
    Hij aan het betalen en zegt zonder blikken of blozen tegen de medewerkster: "soo, you are cheap!" en gaat door met betalen..
    Waarop die vrouw en ik elkaar aankeken, toen haar collega die al niet meer bijkwam, heb me netjes verontschuldigd met: "I think I need a divorce.."
    Gelukkig konden we er allemaal om lachen en na het mijn man te hebben uitgelegd schaamde hij zich kapot!

Het erge aan dit verhaal is dat ik met een, van oorsprong, engelse man getrouwd ben :)

12. beccie

beccie Niet meer actief

Mijn zoontje had laatst iets heel grappigs.
    hij was met anderen ergens heen. en hij moest naar de wc.
    iemand zei tegen hem ga maar even naar de dames wc`s maar je moet de bril wel even omhoog doen.

mijn zoontje vroeg waarom hij snapte dat niet.. ze zei dat hoort toch zo.
    toen ze even later kwamen kijken of het lukte had mijn zoontje zijn gewone bril omhoog gedaan op zijn haar. ipv de wcbril, ze kwamen niet meer bij van lachen,

Mijn zoontje had toen nog maar net een bril haha.

13. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

Sep 23, 2013
    1,743
    277
    83
    Female
    Jeugdhulpverlener
    Aaahhhwww wat een schatje!!!!

14. Aloe

Aloe Niet meer actief

Mijn jongste dochter die net leert praten roept vaak dat ze een blootje(broodje) wilt. Om dan lekker, lekker, lekker er achteraan te roepen. Ook wil ze graag pik (kip) op brood. Kortom ze wil graag een blootje met pik…………Lekker, lekker, lekker. GOOOEEEED.

Erger nog, soms spreekt ze het uit als blowtje…….ook geen goede combi zeg maar…..

15. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

Mar 14, 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    De bevalling was goed op gang, dus manlief belt de vk. Ze zegt dat ze er aan komt en manlief antwoordt met: "dan zorg ik dat er iemand thuis is."
    Alsof ik van plan was ergens heen te gaan met weeën om de paar minuten :D

16. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hahaha:D schitterend:p

Ik zou mij wel enorm schamen als ze zoiets in de supermarkt zou zeggen:)

17. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

Dec 2, 2013
    526
    0
    0
    Zei mijn man ook

18. KimK

KimK Niet meer actief

Dit is, naast de Fancy, toch wel het toppertjevan dit topic :D

19. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

Apr 3, 2012
    1,379
    0
    0

WOEHOE! Mijn zoon is niet de enige!!

20. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Midden in de nacht wil de anesthesioloog een praatje maken met de vrouw die komt voor een epiduraal tijdens een bevalling. Hij vraagt met zijn laatste energie ' weet u al wat u krijgt?' Zegt de vrouw volmondig ' Ja een ruggenprik...wat ben jij van plan dan?'. De vrouw en de anesthesioloog bleven elkaar maar een beetje vreemd aankijken.

Man op de poli wilde eerder geholpen worden...hij kreeg namelijk zo een sate scan.

Ik vol goede moed in Frankrijk brood bij de bakker halen...erg lang geen frans meer gesproken dus had al goed bedacht wat ik moest zeggen. Maar om een 1 of andere reden..begon ik dus spaans te spreken. En ik maar niet snappen waarom ze het brood niet pakte. Tot mn man vroeg of ik wel wist in welk land ik was.

Ik heb regelmatig domme uitspraken maar ben ze nu even kwijt

Share This Page