Mijn zoon weet sinds kort het verschil tussen paardenbloemen en madeliefjes...niet zo heel spannend opzich...maar nu liepen we gister over straat, zeg ik tegen m: "opletten schat, daar ligt paardenpoep"....zegt hij "oh mama..maar waar ligt de madeliefjespoep dan...??"
Ooohhhh hahahaha geweldig dit! Dit is leuk wakker worden na een lichtelijk slapeloze nacht Een van mijn vriend kortgeleden..hij praat engels met zijn moeder en wilde uitleggen dat onze dochter last had van een loopneus. "She has a walking nose" Heb helemaal dubbel gelegen. en hij had het in de eerste instantie niet eens door, terwijl hij toch echt engelstalig is opgevoed
Mijn zusje was een jaar of 3 en we stapten in de lift, daar stond een hele grote afrikaanse man. Ze ging pal voor m staan en was alleen maar aan t staren. Mijn moeder was al enigszins voorbereid, ze was immers wel wat gewend met 2 bijdehandjes... En ja hoor daar kwam het: "mama! Kijk zwarte piet!!" mijn arme mams wist niet hoe ze het had... Gelukkig kon die meneer er ook om lachen!
Gister op m'n werk had ik een nietmachine nodig voor een dik pakket papier. Op onze afdeling hadden we die niet. Ik hoorde dat een collega op een andere afdeling er wel een had. Ik loop daar binnen en zeg: ik hoorde dat jij een geweldig apparaat hebt dat overal doorheen gaat! Er zaten daar 4 mannen die allemaal begonnen te lachen. Ik kreeg een rood hoofd
haha ik moest net nog een uurtje werken en dacht dit topic ga ik lezen... nu half uur later alweer lig echt dubbel haha de mensen die hier voorbij lopen denken echt wtf haha. geweldig! heb zelf ook een mooie. reden toen ik jaar of 14 was in frankrijk over een tolweg, waar je dus soms zo'n kaartje moet pakken uit een automaat. zegt mn vader voor de grap sow die mevrouw die de kaartjes door de spleet drukt (automaat) zal het wel warm hebben. antwoord mn broertje serieus terug, ja dat denk ik ook wel. haha mn ouders en ik lagen echt dubbel!!! pesten hem er na 12 jaar nog steeds mee
Toen ik jong was viel mijn moeder een keer flauw. Ze lag knock out op de grond en ik wilde de dokter bellen maar moest haar daarvoor even alleen laten, dus zei ik "blijf waar je bent!"
Mijn moeder en mijn neefje.. We keken een show van najib amhali. Nu zegt najib, moet je nu huilen pik (op z'n Amsterdams) Waarop mijn moeder, stomverbaasd vraag wat is nu weer een uile pik? Week later kijkt mijn neefje mee, en vraagt percies het zelfde hahaha Mijn moeder is zijn peettante lekker toevallig xD
Toen ik op vakantie was met mijn ouders rond mijn 11e zag ik een hele mooie ondergaande zon. Dus ik zeg tegen mijn moeder: mam moet je kijken wat een mooie zon! Bleek het een lantaarnpaal te zijn Na de vakantie heeft ze me maar meegenomen naar de opticien.
Ik moest net iets berekenen met wortels trekken, vraag ik mijn vriend 'hoe trek je ook alweer wortels' krijg ik als antwoord... Nou gewoon... uit de grond Mannen.......
Gisteren stond ik met een oude buurman te praten, hij is 3 jaar geleden aangereden door een sukkel die te lui was om zijn ruiten ijs vrij te maken. Heel gezeur geweest, ziekenhuis in ziekenhuis uit, ontstekingen, been moest er af, toch maar niet, veel operaties gehad. Hij liep een rondje, btje wankel maar ik vond het al heel wat na 3 jaar in een rolstoel.... Dus ik zeg, ach je hebt je been nog.... Hij; nee joh Oeps! Hij kon er wel om lachen maar ik schaamde me dood!
Haha geweldig dit topic! Toen ik vroeger klein was, ik gok een jaar of 4, was ik met mijn ouders op vakantie met de caravan. Mijn vader was aan de eettafel met de landkaart de route aan het uitstippelen terwijl mijn broer en ik een spiegelei aan het eten waren aan diezelfde tafel. We waren een beetje aan het klieren en mijn vader roept een beetje geïrriteerd 'kijk nou uit dat je niet op de kaart knoei met dat eit' waarop ik antwoord 'ach, dan heb je er toch weer een ei-landje bij' Paar jaar terug was ik bij mijn oma en stonden we op het balkon. Ik zag ineens een man rennen met een paar agenten erachteraan, vlak voor het huis van mijn oma hadden ze hem te pakken en werd hij tegen de grond geduwd. Ik zeg dus 'kijk oma, ze zijn iemand aan het arresteren' ze blijft enkele minuten bedenkelijk naar het schouwspel staan kijken en na een tijdje zegt ze ineens 'nou, ik vind dit toch wel een rare manier van reanimeren'
Iets vergelijkbaars met onze oudste, op dat moment ongeveer 2,5. Op straat een man met een baard, (a la Youp van het Hek 'pratende k*t'). Ze staat 'm een hele tijd aan te staren en zegt vervolgens heel verbaasd: "Kijk mama, een aap!"
Tijdens de ontgroening van de studentenvereniging hoorden twee ouderejaars me uit over de lerares frans op het VWO. Nogal een apart mens, dat sterke voorkeuren voor bepaalde leerlingen had en dat niet onder stoelen of banken stak. Was goed te merken in de klas. Dus ik dat ronduit zeggen. Zegt die ene jongen: "Dat is zijn moeder..." AU
Onze hond loopt vrij rond over ons erf, alleen op een bepaald gedeelte mag hij niet komen. Hier zit dan ook een draad omheen ingegraven en de hond heeft een halsbandje om met een klein apparaatje. Als hij dan te dicht bij de lijn komt, gaat er een piepje en komt hij er echt op of overheen krijgt hij stroom. Nu was er een klein meisje dat zei : Kijk, hij heeft een fototoestel, mam. Lief he!
Ik ging samenwonen met inmiddels manlief en we hadden een hondje uit het asiel gehaald. Daar moest ik natuurlijk hondenbelasting voor opgeven. Dus ik belde met de belastingdienst; Hallo! Ik wil graag hondenbelasting betalen. Wat een DOMME actie