Even lachen, domme/stomme opmerkingen

Discussion in 'De lounge' started by Nienkiej, Apr 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    Heerlijk! Wat ontzettend gelachen. .

2. nmv

nmv Fanatiek lid

Jan 7, 2013
    3,964
    270
    83
    Oost-NL
    Hahahahahahahahahahahaha!
    Op pagina 2 pieste ik al bijna in mijn broek! :p

3. nmv

nmv Fanatiek lid

Jan 7, 2013
    3,964
    270
    83
    Oost-NL
    Zo'n heerlijk nuchtere man heb ik nou ook! Daar heb ik ook vele voorbeelden van... ;) Zoals: Wil je de handdoeken even in de douche leggen? Maar dan worden ze toch nat?

4. Lutty

Lutty Actief lid

Oct 26, 2012
    469
    0
    0
    Haha! Slimme vriend heb jij!
    Herken mezelf wel in jouw gedrag. Toen mijn ex na een aantal keer daten tegen mij zei dat hij me graag zag, antwoordde ik met "ja, en?". In het lang bedoelde ik natuurlijk "oh, wat leuk, hoe gaan we hier nu mee verder?". Maar zoals jullie wel kunnen begrijpen kwam dat helemaal niet zo over en heeft dat ons toch wel wat ruzie bezorgd :)

5. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik moest eens lachen om mijn man...
    We zaten een broodje te eten bij La place. Hij pakt het menukaartje wat op de tafel staat... En zegt na een tijdje doodserieus ik ben toch wel heel benieuwd hoe dit smaakt... Ik zeg wat ? draaid het om, ja dit een fokakkiea :D Schat dat is een focaccia... oh dacht al klinkt wel erg vies:D

6. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    2,091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Dit is alweer jaren geleden. Mijn ouders hebben,Duitse vrienden die ik al ken vanaf mijn geboorte. Op een gegeven moment waren zij bij mijn ouders en ik was net terug van vakantie, dus zei vroegen mij in het Duits hoe het was geweest. Dus ik in mijn beste Duits een heel verhaal verteld en op een gegeven moment vertelde ik dat we een scooter hadden geheirated. Ze lagen in een deuk en ik snapte het niet. Dus mijn moeder zegt, je hebt ze net verteld dat je een scooter hebt getrouwd euhm...... Oeps......

7. gitta

gitta Fanatiek lid

Oct 22, 2013
    2,625
    427
    83
    Mijn broer vroeg toen ik mijn meestertitel had gehaald of ik nu een meesteres was...

Share This Page