Ik wil kaartjes reserveren voor een schouwburgvoorstelling. Er zijn alleen nog plaatsen op het tweede balkon. Ik kan kiezen uit rij 2 in het midden of rij 1 plaats 9 en 10 vanaf de zijkant. Wat zal ik doen?
Rij 1 dan heb je niet de kans dat iemand jou het uitzicht ontneemt. En omdat je toch al op het bakon zit heb je wel een goed zicht op het hele toneel.
Oh, ik moet er natuurlijk wel bijvertellen dat ik mijn kind van 5 meeneem. Als er dan een lang persoon of draaikont voor ons zit, vind ik dat best irri...
Ik weet niet hoe het zicht is vanaf de zijkant. Ik heb altijd zaalplaatsen en die waaieren niet zo uit!
ik zou voor 2 rij midden gaan. niks zo irritant als schuin kijken op het toneel. vind ik dan. voor je kind heb je van die verhogers
Ik ken jouw schouwburg niet maar ik vind zijbalkon echt een draaamaa. Zeker met een kind. Je ziet echt geen moer. Ik zou voor de andere optie gaan.
Nee, geen zijbalkon hoor, dat zijn inderdaad butplaatsen! Nee, stoel 9 en 10 vanaf de zijkant gerekend op de eerste rij van het tweede balkon.