Hoi Meiden Ben weer in het land! Heb een hele leuke week gehad met de leerlingen. Ben helemaal afgeserveerd hahahah maar het was zeer geslaagd. Ik krijg zo lekker eten van mijn mannetje en ik ga even bijlezen. Hoop dat er veel meiden zwanger zijn zo ja gefeliciteerd! Als jullie nog aan het wachten zijn, veel duimen van deze kant! Knuffel Natasja
Fijn dat je er terug bent meid en dat het leuk was !!! Nu weer ff bijbenen met al die massa's berichtjes hihi !!
He, Welkom terug! Was van de week Jolanda ook al kwijt....hahaha Haar heb ik maar ff gemaild..van jou wist ik waar je uithing! Succes met bijlezen enne....geef je mannetje ook wat aandacht he 8) Kussss Elmo *nog anderhalve week*
welkom terug natasssssss We hebben je gemist...tenminste ik wel Blij dat je weer terug bent!! Een dikke knuffel van mij!!!
He Natas, leuk dat je er weer bent! Zo te lezen was het een erg vermoeiende maar wel stikgezellige week. Groetjes, Wendy
He meis, Welkom thuis! Leuk dat je het naar je zin hebt gehad! En nu weer aan de slag in je nieuwe ronde! Suc6 alvast!!
leuk dat je er weer bent, fijn dat je een goede week gehad heb nu erg lekker gaan uitrusten in paasweekende.... liek. hoe ver zit je nu in je cyclus ?
Meiden allemaal bedankt voor het welkom! Liek, ik zit op dag 11. vandaag had ik al eiwit achtig slijm, dus het is weer begonnen.. we doen ons best weer! ik denk maandag eitje ofzo. groetjes