nou ik ben erg nijdig. En dat op mensen die ik niet eens ken. Ik zal het even uitleggen. Mijn vriend helpt een oudere man van 60 met zijn computer. Hij doet ook wel wat andere dingen daar in huis qua klusjes. Die man (we noemen hem even J.) helpt ook wat mensen die het minder hebben door ze een beetje financieel te steunen. Nu is J dus gisteren opgehaald met de ambulance omdat hij vocht in zijn longen had. (Er is heel wat mis met hem want hij heeft een aandoening waardoor het bot langzaam afsterft, hij heeft ook geen gehemelte en hij rookt erg veel). Hij belde dus wat van die mensen die hij financieel helpt om te vragen of die zijn katten eten wilden geven terwijl hij in het ziekenhuis lag. (hij heeft alleen nog een zus in Rotterdam voor de rest) Die hebben dus allemaal NEE gezegd. Daar ben ik zo nijdig over. Hij krijgt gewoon stank voor dank! Toen belde hij ons dus om te vragen of wij dat zouden willen doen. Natuurlijk willen we dat. Dus wij voeren nu zijn katjes. Maar ik vind het zo zielig voor hem. Hij is er ook nogal ernstig aan toe, met longemfysemen en vocht erin enzo. Zucht..... wat zijn er toch gemene mensen op de wereld.
tjonge jonge, niet normaal! dat is gewoon onmenselijk, wat zijn er toch egoistische mensen op de wereld zeg! wat een moeite toch om even een paar katten eten te geven! snap heel goed dat je daar boos om kan worden!
Hmm Kijk en dat ervaar je als je zelf heeeel goed bent voor de medemensen om je heen! Zulke lieve mensjes zorgen vaak voor anderen maar als het erop aankomt word er niet voor hun gezorgd terwijl ze dat juist ZO verdienen. Ik kan je wel zeggen ik zou nooit zo kunnen reageren tegen een persoon die mij zeer goed heeft kunnen helpen en dit nog steeds misschien doet!
In dit soort periode's leer je pas echt je vrienden kennen Wat een stelletje aso's. Tis toch niet normaal, dat kost niet eens wat, ja moeite... Ik hoop maar dat die man snel opknapt, al denk ik dat het wel eventjes gaat duren als ik het verhaal zo lees. Sterkte met de verzorging van de katten
Wat kunnen mensen toch vreselijke egoisten zijn. Wel nemen, maar geven...ho maar. Helaas gebeurt dit vaker dan we zouden willen.
je hebt er echt ongelooflijke mensen tussen zitten soms hoor!! onbegrijpelijk! iemand die zoveel voor andere doet en niemand die wat terug doet!!! ik snap heel goed dat je kwaad bent! door het lezen alleen al werd ik zowat pissed!
Ik zou ook heel kwaad zijn! wat een mensen stank voor dank! Heel goed dat jullie het gaan doen. En hopen dat hij snel weer is opgeknapt!
Ja wij voeren ze nu. We gaan vanavond even bij hem op bezoek. Zijn post brengen enzo. Hij belde vanmorgen nog even op en bedankte heel erg voor de hulp enzo. Ik vind dat vanzelfssprekend. En ik ben blij dat jullie er ook zo over denken.
Aah echt lief van je, ook al vind jij het normaal! Het bewijst maar weer eens dat het niet zo is Je verdiend een bloemetje, een pluim etc!!!!
jeetje, die man staat voor iedereen klaar, maar nu is er wat gebeurd, en dan laten ze hem allemaal stikken, gelukkig dat jullie er dan nog zijn..... dikke pluim van mij
Sjonge jonge, stank voor dank krijg je dan. Lekker hoor zulke mensen. Ongelooflijk, wat een egoisme. Ik hoop dat J. heel snel beter wordt. Wens maar veel beterschap van ons. En echt heel lief van jullie dat jullie't doen.
Tis toch niet te geloven ook he Wij helpen mensen zo al , zonder dat ze wat voor ons hebben gedaan . Maar kan me niet voorstellen dat ik iemand zou laten "stikken" die ons zo goed en lief geholpen heeft Nu zijn wij geen mensen die snel om hulp vragen , maar toch . Gatverdamme wat een ongelooflijke aso`s zijn dat zeg Ik hoop dat Meneer J zo snel als mogelijk weer beter word en vertroetel die arme beestjes maar flink . Die zullen hun baasje ook wel missen Vind het heel lief van jullie dat jullie wel die arme man helpen . Dat ie zo ziek is is al erg genoeg , maar om hem zo aan zn lot over telaten is echt verschrikkelijk Grote pluim van mij dus Groetjes Joyce