Hoi allemaal, Ik zie bij sommige dat ze hun tempkaartje in hun handtekening hebben, dit lijkt mij ook makkelijker.. maar hoe krijg ik dat voor elkaar ? Ben sinds gisteren met een nieuw kaartje begonnen.
Je kan bij je handtekening bijv tempkaartje typen, dan selecteer je dat en kies je voor het schakeltje en daar kun je de link naar je tempkaartje plakken. Deze staat in de app en ook op de site onder de optie “share”.
Ik kan je niet helpen met je vraag want ik heb nooit een tempkaartje in mijn handtekening geplaatst. Ik heb je reacties in andere topics gelezen naar vond het niet gepast om je daar uit het 'niets aan te spreken.Maar ik wilde je nog wel op je hart drukken om vooral heel duidelijk aan te geven bij de komende inseminatie dat je gevolgd wilt worden met echo's! Ik ben er nog steeds van overtuigd dat je ei later is gesprongen dan je nu denkt en je dus te vroeg hebt geinsemineerd.Kan het zijn dat je een korte LF hebt? Of heb je dat nog nooit uitgezocht?Dan kom je daar aankomende ronde wel achter als je tempt vanaf dag 1. Heel veel succes!
Ik ben wel op tijd geinsemineerd, ik heb een lf van 14 dagen. Als je geen ei gehad hebt word je toch ook niet heftig ongesteld? Of überhaupt ongesteld? Of sla ik de plank nu mis? Ik ga inderdaad aangeven een echo te willen als ik weer een positieve test heb om te kijken of t klopt. Ik ben nu inderdaad vanaf dag 1 (gisteren) begonnen met tempen. Ben eigelijk niet gestopt vanuit de vorige ronde bedankt nogmaals voor je eerlijke antwoord!
Ok even kort uitgelegd: Woord tempkaartje (of wat je wil) selecteren Op het schakeltje klikken Ga naar je app FF Kies menu > share chart and data > create/preview homepage. Daar staat je link Plak link in het daarvoor bestemde vakje (URL) bij schakeltje zp Tadaaaa! Haha
Als je nu het woordje tempkaartje in je handtekening zet. Dat woordje selecteer en dan nog een x de link in het schakeltje zet, kan je op het woordje klikken ipv zon lelijke link. Dit werkt ook maar staat niet zo mooi.
Ow, ik ben het trouwens 100% met @Pipo30 eens (we worden nog eens vriendinnen), dat je er op moet staan om met echo's gevolgd te willen worden. Snap eerlijk gezegd niet dat ze zo'n kostbaar traject nu al voor de 5e keer gaan doen op puur een ovulatietest. En dat zelfs de assistent twijfelt aan je ovulatie en dan toch insemineert.
Ik heb die link zelf helemaal over moeten typen, vond ik al best knap dat t dan toch gelukt is, ik durf niks meer te proberen, bang dat t dan weer weg is en ik weer opnieuw uit moet pluizen (ben echt geen held in dit soort dingen) ik kreeg t niet voor elkaar om t woord als klik ding te krijgen, kon alleen url invoeren..