Tijdens zwangerschap ineens last van genitale wratten.

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door xSimone, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSimone

xSimone Niet meer actief

Hoi, ik wist niet waar ik deze topic in moest plaatsen. Dit leek mij de meest geschrikte plek! Anders wordt hij wel verhuist :D

Nouw Leuk nieus! NIET DUS!!

Sinds een aantal weken, last van "genitale wratten".
    En waarschijnlijk al langer last van, maar tijdens de zwangerschap kan het erger worden, en in eens wratten tevoorschijn halen.
    Waarschijnlijk heeft vl het dan ook, maar geen wratten.
    Ze kunnen er niks aan doen, omdat de meeste behandelingen schadelijk zijn voor de ongeboren vrucht. En de zalf waar wel is over gesproken wordt, die brand alleen maar en is niet effectief. Dus ja dan heeft het geen zin.
    De huisarts zegt dat het vanzelf weg gaat, maar dat dit MAANDEN tot eventueel een jaar, 2 jaar kan duren!!
    Nou dit bevorderd lekker het vrijen met mijn vriend.
    Heb al 3 maanden geen seks gehad, omdat ik het eng vond in de eerste 3 maanden, maar nu die voorbij zijn, wou ik het wel weer proberen. Vooral na de echo dat alles goed is. Maar ja, nu heb ik dit weer!
    En een condoom geeft geen 100% bescherming. Maar ja, waarschijnlijk heeft hij er toch al last van.

Tips???

Liefs, xSimone

2. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Gelukkig geen ervaring mee, maar t is toch een soa?

3. Flubje

Flubje Niet meer actief

Ja dat dacht ik idd ook gelijk...

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Tis inderdaad een soa maar die komt niet altijd tevoorschijn, behalve dus in hormoonwisselingen zoals nu in de zwangerschap. Ook hoeft het niet door seksueel contact te komen maar ook door bijv een handdoek van iemand anders enzovoort.
    Ik had het vanaf de 35 weken bij de zw van Sylvano 6 weken na de bevalling waren ze weer weg :D Nu nooit meer last van gehad ! Ben benieuwd of ze deze zwangerschap nog tevoorschijn komen, vriend heeft trouwens nergens last van. Verder is het voor niets of niemand schadelijk behalve dus sommige behandelingen. Ik gok dat het na de bevalling dus gewoon weer verdwijnt :)

5. xSimone

xSimone Niet meer actief

HPV Virus ofzo, Soort soa, maar ze zien t meer als een virus.

6. xSimone

xSimone Niet meer actief

Klopt inderdaad.
    Maar het is wel erg besmettelijk. Dus hoe deed jij dit met vrijen?
    Heb je wel gewoon seksueel contacten gehad tijdens je wratten?

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ja gewoon contact gehad, een condoom schijnt ook niet 100% te beschermen, mijn partner vindt/vond het trouwens niet vies uiteraard geen orale seks. Mijn vriend heeft ze nooit gekregen misschien is hij immuun? En hij had het niet erg gevonden als hij ze wel had gekregen dan had hij ze na de bevalling gewoon weg laten stippen :)

Deel Deze Pagina