Hallo, Ik ben Cherrys en ben 23 jaar. ben nu al 7dagen overtijd en vraag me af of ik zwanger ben? Heb afgelopen maandag toen was ik 4 dagen overtijd een test gedaan (Predictor) en die was negatief. Ben toch al ruim 2 weken ongeloofelijk misselijk en super moe. Heb ook ff zitten rond struinen op internet over de zwangerschapstesten welke nou wel en niet goed zijn. Hieruit blijkt dus dat de Predictor testen in een negatief daglicht staan, maar bij sommige ook weer niet. Dus mijn vraag wat is jullie ervaring hiermee? En zal ik me nu weer opnieuw testen maar dan met een andere test? Ben zo zenuwachtig dat de test weer nagatief zal zijn Weet gewoon niet meer wat ik moet doen??? HELP!!!!
hoi meid kan me heel goed voorstellen dat je er he-le-maal gek van wordt!! de kruidvat testen (die van 2 stuks voor 5 euro) zijn toch echt wel het beste en gevoelligste dus ik zou die eens ertegenaan gooien!!! succes
Predictor staat idd niet in een heel positief daglicht, maar opzich zou hij wel positief moeten zijn bij 4 dagen overtijd. Maar hoe lang ben je al gestopt met de pil, want je eerste paar cyclussen kan het nog heel erg schommelen qua dagen. Anders idd de kruidvat testen proberen. Ze zitten in een wit doosje en het zijn 2 testen voor 5 euro. Deze zijn echt super goed, ik had zelf 3 dagen voor mijn ongie dag al een lichte posi test in handen.
Mmm ook ik snap je frustratie. Heb ze zelf momenteel ook. Ik ben inmiddels 5 dagen overtijd (als je het rekent met mijn langste cyclus ooit).. heb ook al 2 weken verschijnselen.. maar vanmorgen weer een negatieve test (kruidvat)... Suppper frustrerend!
Ben al bijna een jaar niet meer aan de pil dus denk niet dat het daar aan ligt. Slik ook Foliumzuur enzo. Ik ga idd dan de Kruidvat testen proberen, maar wacht nog even het weekend af anders ga ik mezelf alleen maar gek lopen maken.
Hee petitcherry Ik snap dat dit aardig frustrerend voor je is. Heb zelf een beetje hetzelfde verhaal. ik testte toen ik ong 4 dagen overtijd ( wist mijn exacte cyclus niet) was negatief terwijl ik me zo zwanger voelde. Ik was er van overtuigt dat ik zwanger was, maar had mezelf na de negatieve test er toch maar van overtuigt dat het niet zo kon zijn. Toen ik 10 dagen daarna nog steeds niet ongesteld was heb ik weer getest en kwam er een knal test uit! Dus het kan nog goed aflopen.. beide keren getest met kruidvat 2 v 5
ik wordt hier net zo gek nu, Ik weet zeker dat ik 10 mei men eisprong heb gehad, (clomid en pregnyl gebruikt) en normaal zou ik gisteren ongesteld geworden zijn of eerder. langer heeft het nooit geduurd, nu dus nog niet ongesteld, en ik voel me anders als anders, maar goed test kruitvat 2 voor 5 negatief vandaag. pffff en maar turen of je bloed ziet, denk dat ik het ziekenhuis maar ga bellen, maar kan toch niet meer heen vandaag, moet zo werken tot 20:00 uur.
Hoeveel dagen zijn al je pilloze cyclussen tot nu toe geweest ?? En op welke cyclusdag zit je nu in deze cyclus?
Weet je wanneer je ei is geweest? (En dan niet aan de hand van een calculator). Want na je ei kan innesteling nog tot wel 2 weken duren (meestal sneller, maar kan dus lang duren) en daarna duurt het nog weer een week tot 2 weken voor je een beetje kunt testen. En als je pech hebt en je zit laag in je HCG, test je nog later... Ik testte bij Thirza pas 19 dagen overtijd positief, (4,5 week na ei).
Hallo Allemaal!!! Nou bedankt voor alle reacties!! Maar ben helaas gister ongesteld geworden en niet zo'n beetje ook. Vrijdag was ik op me werk niet lekker geworden, kreeg het warm en koud tegelijk kreeg ongeloofelijke krampen in me buik en werd opeens heel misselijk en moest toen overgeven ben dus eerder naar huis gegaan. en de dag erna (zat.) ben ik ongesteld geworden. Aan de ene kant opgelucht, maar ook verdrietig. opgelucht omdat ik nou niet meer in onzekerheid zit en verdrietig dat ik niet zwanger ben. Maar we blijven proberen. Groetjes Cherry
Hoi hoi bedankt voor de reactie. Ben hellaas gister ongesteld geworden Maar ik ga door! Positief blijven denken toch!