Pff. Wat een frustratie. Ging vanochtend maar weer eens de onderkant scheren, maar kon gewoon niet goed meer zien wat ik aan het doen was. Mijn buik is echt te groot aan het worden. hahaha. Meer meiden die dit herkennen?!
haha, ik doe het niet meer, kon al vanaf week 18 mijn onderkant niet meer zien. nog een keer geprobeerd het dna maar bij te knippen op de tast, maar toen knipte ik me zelf! sindsdien heb ik het gelaten voor wat het is mijn man mag mij binnenkort nog eens knippen, maar zelf begin ik er niet meer aan haha
ja ik herken het helemaal... Ik moet er niet aan denken dat het zo'n gevarendriehoek word dus zodra ik onder de douche sta word hubbie al geroepen...
Ik scheer nog steeds zelf hoor.... Zie natuurlijk ook allang niets meer maar alles gaat er gewoon af op de tast 8)
Ik scheer mezelf ook nog hoor, op de tast Mn man kijkt het wel even na voor de zekerheid. Ik heb zo'n scheermesje met een blok zeep eromheen. Je kan jezelf dan bijna niet snijden! Is mij iig (nog) niet overkomen. Het moet er wel een beetje netjes uitzien natuurlijk zo net voor de bevalling
dapper hoor, die dames die nog scheren, daar heb ik me al te vaak bij verwond. hihi ik kan ook amper met mijn armen om mijn buik heen! naar de wc gaan is al een hele opgave! en netjes naar de bevalling, het zal me zolangzamerhand een wordst wezen hahahahaha
Ik heb het met een spiegel gedaan, mijn vriend durfde niet. Even wennen aan het in spiegelbeeld scheren, maar dan komt het goed. Spiegel met standaard op de wastafel, ging best aardig. Groetjes, Mirelle.
Ja op een stoel zittend met een spiegel, dat wil nog wel denk ik. Ik kreeg met 16 weken al een toeter, en nu zie ik eruit alsof ik op knappen sta, dus ik kan er ook niet meer gewoon bij, haha
Ik doe het nu liggend op bed, de keren dat ik het doe , met een tondeuse (kan niet tegen scheren). In ieder geval voor elke controle bij de verloskundige, niet dat ze daar kijkt ofzo (later misschien wel) maar een tic die ik heb overgehouden aan de bezoekjes bij de gyn (die dus wel altijd daar moest zijn).
Kan mezelf nu nog wel scheren maar vraag me af hoe lang dat nog gaat duren... Laatst leuk: Ik had buikpijn en ging naar de dokter, 's ochtends vroeg. Ik dacht 'douche me na die tijd wel' en was ook van plan om weer te gaan scheren dan want was hoognodig.. Kom ik bij de huisarts, wil ze graag even inwendig kijken of er niet 'iets' zat (weet nog steeds niet waarom ze nou moest kijken maar goed) dus ik in m'n ongewassen en ongeschoren blote *** op die tafel, komt er ook nog gezellig een piepjong, niet verkeerd uitziende (mannelijke) stagiaire meegluren Ik durf nou niet eens meer naar de fysio zonder gewassen en geschoren te zijn, je weet nooit 8)
hier gaat het al een tijdje niet meer door mijn enorme buik Hier doet manlief het voor mij.....zo wordt het toch onderhouden
Hahaha. Op zoek naar zo'n scheermens met een blok zeep er omheen dus. En dan maar op de tast. (net zoals vandaag) Zit echt niet te wachten op een bos haar.. Wel leuk dat ik niet de enige ben.
Jeetje, had hier nog helemaal niet aan gedacht? Is ontharingscreme niet een optie? Dan kan je in ieder geval niet "mis" snijden...
Hahaha ik heb even voor je opgezocht welke het is, deze: http://money.cnn.com/2003/08/06/pf/investing/razor_wars/schick_intuition_storybody.jpg Ik haal hem hier bij de zeeman, is een stuk goedkoper alleen staat er geen NL gebruiksaanwijzing op ( die heb je ook niet nodig lijkt mij?) Nee ik wil geen ontplofte mol van onderen bij de bevalling
Ziet er veilig uit.. Zal morgen meteen op zoek gaan naar een zeeman hier. Ik heb een idee hoe ik me moet scheren, dus ik durf het wel aan zonder nederlandse gebruiksaanwijzing..
gaat hier ook al weken op de tast, af en toe een bloedbadje, ach neemhet op de koop toe, beter dan een oerwoud, daar word ik helemaal kriebel van. Manlief mag het niet eens doen, als ik soms zie hoe zijn gezicht eruit ziet na het scheren, pas ik daar voor hihihi Nee hoor hou het bij, en wil zover mogelijk er netjes bij liggen
ik heb het daar al in geen tijden meer gezien gebruikte eerst altijd veet alleen toen zat er hier en daar nog een plukje haha das ook geen gezicht dus moet vriendlief het deze laatste weekjes maar eventjes voor me bijhouden