Irritante tv zenders

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by aurora5, Feb 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aurora5

aurora5 Bekend lid

Oct 26, 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is afgelopen week de programmering van een aantal zenders aangepast.....

Als eerste dagelijks masterchef om 20.30uur op Net5....serieus hoezo...?

Ennnn ik haal zoonlief altijd om 08.00uur uit zijn bedje en keek dan nog een uurtje heerlijk tv met hem in mijn bed....de bibaboerderij/ chuggington/ yokie en jet....maar nee op geen enkele zender nog een normaal filmpje voor kleine kindjes rond die tijd....heel jammer (vooral voor mij want nu moeten we opstaan)

Mijn irritatie naar de tv zenders herkenbaar....:D

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ach, ik irriteer me al jaren aan bijna alles op tv. Ik heb 'm dan ook maar weinig aan.

3. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,885
    399
    83
    Dat van yoki en zo is alleen doordeweeks in t weekend is er inderdaad een andere programmering

4. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

May 20, 2012
    2,133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Misschien omdat het in sommige regio's vakantie was dat er niet voor kleintjes iets op tv was?

5. koala28

koala28 Niet meer actief

Hier altijd Nickjr. Geen reclames en ik vind de programma's ook okee voor de kinderen.

Ik kijk vooral de laatste tijd Netflix of een andere zender zoals Discovery Sience etc. Vind er niet veel aan op de 'gewone' zenders.

6. Queeny

Queeny Bekend lid

Oct 29, 2013
    891
    0
    0
    Heel herkenbaar dat tv zenders irritand zijn. Zelfs zo erg dat we een jaar geleden die hele tv toestand opgezegd hebben, en er nu een ter grote van een postzegel hebben staan met alleen antenne, voor 1, 2 en 3. Ik mis het tot nu toe niet.

7. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

May 11, 2013
    2,604
    3
    38
    Telekids heeft tegenwoordig ook doordeweeks een andere ochtendprogrammering, ik heb laatst nog gekeken, maar geen Uki of Jokie te zien.
    Nu is het Nickelodeon jr. of soms Babytv.
    Voor mezelf kijk ik de laatste maanden niet veel tv meer.
    Alleen Gtst, All you need is love en De man met de hamer ga ik echt voor zitten.
    Als er iets is wat me wel leuk lijkt om te zien, kijk ik het meestal op de laptop. :)
    SBS6 komt hier sinds de rigoreuze vernieuwing jaren geleden niet meer op het beeldscherm, wat een afvalzender is dat geworden ;)

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ik kijk bijna geen tv meer. Alleen on demand of zo. Zonder reclames. Was laatst bij vrienden en daar stond een film op. Er komt nu ook gewoon regelmatig een reclame IN de film voorbij. Dus niet een reclame blok, maar gewoon een stuk tekst met plaatje bovenop de film geprojecteerd! Belachelijk!

9. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

Sep 30, 2013
    2,234
    0
    0
    Er is een flink aantal zenders waar wij nooit naar kijken rtl4, rtl5, rtl7, sbs6, veronica. Het boeit gewoon niet. Campingzenders met baggermateriaal. HBO daarentegen vind ik top!

10. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

Aug 3, 2008
    2,083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    telekids zend jokie en bibaboerderij nog wel uit hoor
    alleen door de weeks
    en in het weekends krijg je die marathons van b.v ernst en bobbie
    de daltons

11. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    2,382
    206
    63
    Male
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    De gangbare zenders keken we al haast niet meer wegens de stukjes film tussen de reclame door. Helaas beginnen nu de extra zenders zoals comedy central family (waar je dik voor betaald) er nu ook al mee.
    Tijd dus om dat ook maar op te gaan zeggen.

Nee ik download tegenwoordig wel alles of kijk het wel via uitzending gemist via internet. Dan heb je tenminste geen reclames.
    Enigste zenders die we nog wel veel kijken zijn Nederland 1,2 en 3. Daar heb je tenminste geen reclames tussen de programma's.

12. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Verplaatst naar 'films, televisie en nieuws'

13. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663