wij zijn zwanger van de 3e onze andere 2 kinderen hebben al 2 erg aparte namen... dus wil nr 3 niet een heel normale naam geven.. alleen wordt t wel erg moeilijk.. jullie ideen? ik heb maar 1 eis eigenlijk GEEN nederlandse namen.. degene die ik gehoord heb vin dik verschrikkelijk tenzij het echt geen doorsnee nl naam is ik ben benieuwd
Graag zou ik dan willen weten hoe je 2 kids heten, dan weet ik hoe apart ze mogen zijn Mijn zoontje heet Aimar, ook apart maar toch goed te lezen/schrijven en uit te spreken.
Ben ook benieuwd naar de namen van je andere kindjes. Dan heb ik meer een richting waarin ik moet denken
Nou ik vind dit een leuk topic want ik ben ook van de apparte namen..Mijn zoon heet Jamairo en ik ben nu in verwachting van de tweede ( we weten nog niet wat het word ) en we hebben het erg moeilijk met een naam vinden... Heb zojuist ook een poll geplaats met een paar ideetjes van meisjes namen maar andere ideeen zijn bij mij ook erg welkom!! Dus ik lees gerust even mee in deze topic....
Wat vind je van Zanoni? of Mackelly (zo heet mijn broertje ) Ben benieuwd hoe je andere 2 kinderen heten, dan weet ik welke richting ik op moet denken