Even lekker opscheppen

Discussie in 'De lounge' gestart door DN2017, 19 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. momwithcamera

momwithcamera Fanatiek lid

13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Mijn zoon is met zijn blonde haartjes en ontdeugende hoofd echt een ontzettend schattig peutertje, en veel mensen vinden dat ook. Ik ben altijd die irritant trotse moeder als ik zie dat anderen naar hem kijken en om hem moeten lachen :rolleyes: maar hij is gewoon ook echt heel erg leuk. Zeker niet altijd makkelijk, maar wel zo enorm schattig.

DN2017 vindt dit leuk.
  2. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Ik ben trots op mijn 2 super lieve, sociale, slimme en super mooie kinderen. Vandaag hebben ze heel de dag samen op de kamer van mijn zoon gespeeld zonder ook maar een onvertogen woord.

Daarnaast ben ik trots op mijzelf, ik word regelmatig 22 geschat, terwijl ik 12 jaar ouder ben. :D
    Ook heb ik de beslissing genomen om een eigen bedrijf op te gaan starten, zodra dat goed loopt kan ik weg uit de gezondheidszorg. Helaas kan ik pas eind januari terecht bij de KvK, dus ik hoop voor die tijd geen faalangst ofzo te krijgen.

Isabella2020, DN2017 en Honeyybell vinden dit leuk.
  3. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Ik ben even trots en vooral heeeeeel blij dat we gister uit het niks de speen van de jongste hebben doorgeknipt en dat ze voor het eerst sinds weeeeeken (misschien wel maanden) heeft doorgeslapen en nog steeds lekker slaapt nu.
    Yeah!

Isabella2020, MamaChantal, NdNk en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Ik ben mega trots op onze 3 kinderen! Hoe vaak wij al niet gehoord hebben dat ze zo rustig zijn, goed luisteren, leuk met elkaar zijn en er schattig uit zien?!? Het zijn ook echt toppers! Zo blij met onze 3 schatjes

Isabella2020, NdNk en DN2017 vinden dit leuk.
  5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik ben helemaal happy omdat schoonouders een hele fijne schenking hebben gedaan, 2020 gaan we de hele bovenverdieping opknappen, nieuwe slaapkamer voor ons . Slaapkamers van de meiden krijgen een nieuwe vloer, oudste dochter een nieuw bed, nieuwe kasten en gordijnen en beneden nieuwe gordijnen en nog heel veel meer, heb er zoveel zin in, joepie !!

Zomerrr, Whiteflower, Bailey07 en 7 anderen vinden dit leuk.
  6. autumn86

autumn86 Bekend lid

3 sep 2014
    790
    532
    93
    Eigenlijk ben ik wel een beetje heel erg trots op mijzelf.
    Op mijn werk wil mijn teamleider mij heel graag op een nieuwe positie hebben, ofwel promotie, een kans die ik ook zeker ga grijpen.
    Gisteren nog even het nut bewezen om mij in die positie te zetten.
    Een andere collega werd al naar voren geschoven door iemand anders maar mijn teamleider heeft veel meer vertrouwen in mij, ik ben alleen minder zichtbaar omdat ik overdag thuis werk.

Ik ben weer aan het leren gegaan. Modules om te programmeren.

Thuis ben ik erachter gekomen dat ik best handig ben. Kraan vervangen, lampen opgehangen, sloten vervangen en uitsparingen in de deurposten gemaakt.

Bailey07, DN2017 en femkes vinden dit leuk.
  7. Mell1105

Mell1105 Fanatiek lid

20 jul 2019
    4.782
    273
    83
    Vrouw
    Ik ben enorm trots op mijn drie kinderen(21 jaar 5 jaar 17 masnden)
    Ze zijn gezond !! Het allerbelangrijkste.
    En dat ik hun moeder mag zijn!!!
    Mijn dochter van 21jaar werkt op een kinderdagverblijf en heeft een vast contract.
    Ze woont samen met een geweldige jongen.Die heel liefs is voor mijn andere kinderen.
    Ook hij heeft een vaste baan.
    Ze hebben een leuk huis.
    Ze heeft nu twee keer in de week rijlessen .Ze wilt graag een rijbewijs.
    En als dit nog niet genoeg is doet ze er ook nog een avondopleiding bij.
    Dus werken, huishouden,rijlessen en opleiding.Echt knap!!

Mijn zoon is drie maanden te vroeg geboren( nu 5 jaar) maar doet het uitstekend.Er is niks van te merken
    Hij loopt met sommige dingen op school juist voor!
    Het is een ondeugend maar eerlijk ventje.

En mijn jongste zoon ( 17 maanden)
    Is zo makkelijk, lacht de hele dag en is lief voor andere kindjes.
    Daarbij heeft hij ook zijn uiterlijk enorm mee!
    Mensen zeggen vaak hoe knap hij is.
    En dat we hem in moeten schrijven bij een modellenbureau .
    Dat is een mooi compliment om te krijgen!
    Wat een rijkdom!

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.809
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Waar ik in dit topic over wil opscheppen is over mijn doorzettingsvermogen. Zonder onze 11 IVF behandelingen, in binnen- en buitenland, en al mijn uitzoekwerk om nog gekkere behandelingen te ondergaan was ik nu nog steeds ongewild kinderloos geweest.

Uiteraard heb ik het slagen van de behandelingen ook te danken aan een hele grote portie geluk!! Maar zonder mijn doorzettingsvermogen was het zeker weten niet gelukt!

Verder ben ik er trots op dat mijn man en ik zo goed hebben weten te sparen dat ondanks onze deeltijd banen (gewoon in de zorg) dat wij echt een mega awesome huis hebben kunnen kopen waar wij onze drie kinderen een fijne jeugd weten te bezorgen!!

Appeltje85, Zomerrr en DN2017 vinden dit leuk.
  9. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Ik heb vlak voor de vakantie mijn functioneringsgesprek gehad adhv een klassenbezoek door de directeur en de ib-er. Ik ben, voor het zoveelste jaar op rij, een 'excellente' leerkracht. De directeur heeft gezegd dat ik in de onderbouw (9 collega's) degene ben met de meeste kwaliteiten. Ik ben gevraagd of ik eventueel collega's zou willen coachen :oops::oops::oops:

Neuzeke, MFE, femkes en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina