Hallo meiden! Ik heb ( voor mij ) een brandende vraag! Ik heb overgewicht! ( maat 44 ) Ben in het bezit van een maagband, En ben in een jaar tijd van maat 54 naar 44 gegaan( -32 kg! ) Ik ben nu 7 weken en 2 dagen zwanger. Echter is mijn zelfbeeld nog steeds dat ik maat 54 heb! Nu ben ik gewoon bang dat je het bij mij helemaal niet gaat zien dat ik zwanger ben. Mijn vraag is, : Hoe zat dat met jullie? overgwicht en je buik? Wanneer kon je echt zien dat je zwanger was en "niet dik" Groetjes...
Bij mijn eerste zwangerschap duurde dat wel een aantal maanden hoor. Geloof dat je met 6 maanden pas echt heel duidelijk zag dat het een "zwanger" buik was. Zag wel vaak mensen kijken maar die durfden dan niks te zeggen. Met de tweede is het een stuk sneller zichtbaar geworden. Het duurt wat langer, maar je gaat het heus zien hoor!
je bent gewoon van 54 naar 44 gegaan!!! dat is echt heel erg super goed!!!! ga met een week of 15 lekker shoppen koop wat mooie knallende buikbanden, dan valt je buik extra op en weten mensen meteen dat je zwanger bent.
Wouw wat goed! Heb je last van je maag nu je zwanger bent? Ikzelf had maat 50, nu 48. Toen ik las dat je 44 had, dacht ik overgewicht? Valt wel mee toch? Vaak hoor je idd dat je buik pas later zichtbaar is. Bij een vriendin was dat wel zo, bij haar zag je het pas na 6-7 maanden. Bij mij ging dat heel anders. Het ging heel rap vanaf week 13 (in mijn fotoboek zie je daar de eerste bolling staan, al dikker dan ik zelf was) en t/m week 20 ging het echt heel snel! Mensen vonden ook dat ik al veel verder leek. Na week 20 heeft het juist heel lang stil gestaan. Er gebeurde echt heeeeel weinig, pas nu is mijn buik weer een beetje aan het groeien. Probeer het idd leuk te accentueren met kleding. Dingen die je normaal nooit droeg, omdat je buik er misschien te dik in leek, zijn nu juist heeeeel geschikt. Ik heb een favo jurkje, puur omdat mijn buik er mooi in uit komt. Voor mij zijn favorieten toch jurkjes (met legging) en korte vestjes (bolero). Of iets met een buikband. En er is hier een topic over 100+ buikjes. Misschien kan je daar eens vergelijken?
Heb je voor mij ook misschien de link naar het topic? Ik heb namelijk zefl ook overgewicht en ben benieuwd hoe zichtbaar het gaat zijn
Ik heb hem even voor je omhoog gehaald! Hij staat nu (zo ongeveer) bovenaan onder categorie zwangerschap.
bij de eerste zag je het pas bij 25 weken ongveer. Al denk ik dat anderen het wel echt eerder zien dan jij, je ziet toch voornamelijk je spek.... ik ben nu al flink aan het groeien maar zie zelf toch alleen maar mijn spek maar dat wordt ook omhoog geduwd door mijn baarmoeder. Maar super goed dat je zoveel bent afgevallen!! de eerste zwangerschap ben ik 22kilo aangekomen, maar ik hield ook veel vocht kwijt, in 1 week was ik al 12 kilo kwijt. En aankomen hoort er helaas bij, maar je krijgt er iets bijzonders voor terug!
ikzelf maatje 46 was tussen de 4 en 5 maanden echt wel te zien dat ik zwanger ben... nu kan je er helemaal niet meer om heen... zal er ook een beetje aan liggen of je rond gaat dragen of naar voren... maar je zal het straks echt wel kunnen zien hoor... dan draag je met trots strakke truitjes etc om je buik te showen... super goed dat je zoveel bent afgevallen... na de zwangerschap mag je daar weer mee door gaan... heel veel succes en plezier met je zwangerschap... en lekker van genieten... groetjes
@ Smartie1980, Voor dat ik zwanger raakte was het eigenlijk best drama, Alles wat ik at spuugde ik ook meteen weer uit! Als ik wat kon eten uberhaubt want dat ging ook echt niet optimaal. Echter nu ik zwanger ben, Kan ik in eens alles eten! Van brood tot vlees en aardappels, En heb mijn "hele"zwangerschap niet één keer overgegeven! Heel bijzonder. En ook bedankt voor de link vann de 100+ buikfoto's Er staan echt prachtige foto's tussen!
Zoals je aan m'n banner kunt zien ben ik pas 15 weken zwanger en ik zie er zelf nog niet heel veel van moet ik zeggen. Ik merk wel dat alles wat boller wordt, maar nog niet echt een zwangerschapsbuikje zeg maar... Hopelijk komt dat snel!
Hoihoi, Ik had altijd maat 44 voor mijn zwangerschap en afvallen lukte niet. Toen ik net zwanger was ben ik 5 kg afgevallen (zonder ziek te zijn!) en toen ging je al heeel snel een buikje zien. Wel lijk ik verder omdat alles naar voren gaat. Die buikbanden zijn erg leuk! Heb ze zelf niet maar vind het bij anderen altijd zo leuk staan! En van jezelf zie je toch altijd meer en alleen maar spek... heb ik zelf ook terwijl ik nu, als ik een broek / legging koop een maat m nodig heb ipv xl.. en ik toch echt de xl pak. Liefs
ik had maakt 46 bij mijn zoontje en zag mijn buik met 25 weken dus 5 en halve maand ik was er ook bang voor hoor dat niemand het zou zien hihi ik droeg vanaf 13 weken een buikband, zodat me buik ook minder flubberde en iedereen wist dat ik zwanger was hihi
Bedankt voor jullie berichten! echter ben ik niet het type wat buikbanden gaat dragen. Maar door het 100 + buiken topic heb ik toch wel een beetje het gevoel dat je het bij mij ook wel gaat zien!