Ik ben nu 26 weken zwanger en heb op sommige sites al gekeken naar 27 weken zwanger en daar staat dat er na de 27 weken weer de vermoeidheid terug komt... net als in het begin vd zw.schap.. ik was in het begin echt heeel erg moe dat ik ook echt s middags soms 3 uur sliep en nergens zin in had enz.. klopt het dat je na 27 weken weer zo moe wordt? Lees liever ervaringen van andere dan zo'n standaard verhaaltje op internet hoewel iedereen anders is natuurlijk.. dus dames die al wat verder zwanger zijn, werden jullie weer zo moe? thanx!!
hier is de moeheid beide zwangerschappen nooit weg getrokken helaas hoop voor je dat t nog lekker wegblijft!
moeheid wisselt bij mij zwangerschap af, maar moet eerlijk zeggen sinds weekje of 2 ik echt moe ben. Buik begint ook goed in de weg te zitten, werken kost mij veel energie...het wordt allemaal wat zwaarder. Maar ik probeer zo veel mogelijk te genieten, ook al heb ik weinig energie.
Hier niet echt.. Tenminste niet zoals in het begin. Toen was ik echt duf-moe. Later, na de 26e/27e week was het meer gewoon lichamelijk moe doordat je lijf niet altijd meewerkt. Maar met genoeg lichamelijke aanpassing, kon ik verder prima werken..
Niet hetzelfde als in het begin hoor moet ik zeggen.. Meer moe omdat de buik groot wordt en in de weg gaat zitten, dus het ligt er een beetje aan hoe groot of zwaar je bent geworden... Ik ben nu 37 weken en voel me prima..slaap overdag niet extra, laat zelf de hond uit etc... Wacht dus maar gewoon af
Ik ben in de zwangerschap van mijn zoontje eigenlijk niet vermoeid geweest. Maar dat was ook omdat ik gewoon mijn rust kon pakken als ik dat nodig had. Deze keer is een ander verhaal, maar je wou alleen positieve ervaringen. Maar ik ben nu ook nog maar 16 weken. Dus misschien gaat het nog over.
Ik merk dat ik ook sinds een week meer last heb van vermoeidheid heb. S'vavonds lig ik echt op tijd in bed terwijl ik voorheen makkelijk tot twaalf op kon blijven. Hoef de kinderen s' middags maar een boekje voor te lezen en mijn ogen vallen dicht. Denk dat het ook zeker te maken heeft met het feit dat ik al twee kinderen heb( 2&4 jaar). En dat ik best lichamelijk/ geestelijk zwaar werk heb, ben verpleegkundige. Bij de eerste kun je nog veel rusten maar dat zit er nu niet meer in.
Hier vanaf een week of 30 weer moe Ik heb soms het idee, dat als ik mijn zin zou krijgen, ik de hele dag wel zou kunnen slapen.
hier 29 weken ver en ben sinds 3 weken belachelijk moe!!! heb vandaag ook de hele dag in bed gelegen en geslapen. en nog ben ik moe!! ook als ik aktief bezig ben, is het na eenuurtje of 2-3 alweer gebeurd want dan kan ik niet meer.
grappig ik stelde de vraag gister en ben me daar vandaag lamlendig heb vanmiddag 3 uur geslapen..kan ook dat het gewoon een baaldagje is..voel me een beetje beroerd en ben ontzettend moe...hopelijk was dit alleen vandaag..
Ik ben ook heel moe. Nu ben ik wel vaker moe (heb ME-CVS), maar nu is het wel weer meer geworden. Ik slaap licht en wordt vaak wakker om te gaan plassen, dus het is ook logisch dat ik overdag minder energie heb. Ik pak s middags ooit een middagdutje en doe het rustig aan.
ik ben ook wel weer heel moe, slaap s middags ook weer, maar niet zo als in het begin. In het begin kon ik echt niks. Dat was echt een allesoverheersende moeheid. Nu moet ik mijn energie gewoon sparen maar dat is logisch.
ik merkte bij beiden zwangerschappen dat het na de 30 weken echt weer zwaar werd. Wat iemand al zei: Je buik gaat in de weg zitten en het wordt gewoon zwaar voor je lichaam om het gewicht mee te sjouwen zeg maar.