Even luchten: wat gaat er mis?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Yip, 1 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Jemig...gelukkig je VORIGE relatie. Voel me al benauwd als ik het lees. Komt idd wel overeen met boos worden op ts omdat de banaan breekt.

2. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Was een versterkende reactie bedoeld :) zal t ff anders formuleren ;)
    Vind het zo jammer voor haar dat ze zo word gekleineerd door haar "partner" en dat die kleine kruimel dat gaat overnemen is helemaal beroerd :(

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Yip, je vraagt of je goed omgegaan bent met zijn boosheid, maar aangezien dit verhaal lijkt hij mij zelf degene die moet leren omgaan met zijn boosheid, en niet jij.

Weet niet of hij vaker zo is, maar OF hij is zwaar overspannen, of hij heeft een nogal opvliegend karakter met weinig gevoel voor gelijkwaardigheid ten opzichte van jou en jullie kind.

Verder voelde ik met je mee toen ik het las. Mijn ex ging ook al tekeer om het minste geringste, als ik mijn tas bijv. op de bank legde ipv de grond, of het doek bij het aanrecht verkeerd om hing etc. Ik herken dus ook wel je houding van 'je moet zelf maar zo rustig mogelijk blijven en zelf je fout maar toegeven'. Maar de waarheid is dat je niks fout hebt gedaan hier!!

4. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Zo hallo. Jij hebt NIETS verkeerd gedaan in mijn ogen, hij behandelt je als een stuk vuil for no reason. Doet hij dit soort dingen vaker?

Ik kan me alleen voorstellen dat er iets mis met je is doordat hij dat veroorzaakt. Hoe dan ook, hou op met jezelf de schuld geven want hij gedraagt zich echt als een zak.

5. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Zo zeg, wat heeft die man van jou een kort lontje! Gebeurt zoiets vaker of was hij met het verkeerde been uit bed gestapt? Lullig dat je zoontje hier getuige van moest zijn. Ik hoop dat je vriend vanavond voor rede vatbaar is, dan zou ik rustig vragen waar dat nou over ging vanochtend.
    Mocht zoiets vaker gebeuren/gebeurd zijn dan is er denk ik een achterliggende reden.

6. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Zooooo hé!!! Ik had die banaan ergens ingestoken..... :x

Dan is mijn vent bij mij toch echt aan het verkeerde adres. Doe even normaal, het is een banaan. En hij kan toch zelf ook zien dat de fruitschaal leeg is.

7. Nati

Nati Niet meer actief

Ik krijg een nare bijsmaak bij het lezen van je verhaal, ts. Want dat je vriend zo uit zijn stekker gaat om een stukje fruit en dat jij hier vervolgens heel onderdanig op reageert vind ik niet heel gezond klinken, sorry. Ik heb op een of andere manier ook het idee dat we een heleboel informatie of voorgeschiedenis missen en dat zulke incidenten wel vaker aan de orde zijn bij jullie.

8. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Oke dat hij schreeuwt en je kindje ervan schrikt, dat vind ik niet goed te praten en vind ik ook nogal overdreven...

Maar iedereen is toch wel eens boos om niks, man heeft ws haast in de ochtend, niks gaat zoals hij wil en tja hij werd dus boos....Kan een keer gebeuren toch?

9. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Bij de eerste regels dacht ik gelijk... 1 april..

10. JD74

JD74 Bekend lid

17 sep 2013
    514
    0
    0
    Kindercoach De Vuurtoren Den Haag
    Aan de kust
    Sluit me aan bij eerdere reacties. Er speelt vast meer, want deze reactie is zwaar overtrokken. :$:x:(

Wat mij vooral stoort aan de reactie van je vriend, is dat hij zich niets lijkt aan te trekken van de aanwezigheid van jullie kind. :( Ik zou sowieso nog eens een gesprek aangaan over geen stemverheffingen waar de kinderen bij zijn. Heel kwalijk! En geen enkele situatie is een excuus. Je bent volwassen en dient je in te houden ten bate van je kind. Altijd en overal.

Ga het gesprek aan en stel je krachtiger op dan je vanmorgen deed! :)

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Jemig... Jij ben toch niet zijn onderdanige pfzo....

En dan de schuld maar op je nemen omdat hij anders bozer word..?!!!

Waar gaat het mis? Dat jij de schuld op je neemt en je gedraagt als een onderdanige
    En dat je man (in dit geval) zich gewoon gedraagt als een l*l!!!:$

12. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Ja dat kan gebeuren.
    Maar op zo'n overdreven manier reageren op een stukkie fruit is zeer buiten proportie .
    Meneer had gisteravond waarschijnlijk al kunnen zien dat de fruitmand leeg was en haar kunnen vragen of ze fruit had gehaald of zelf kunnen gaan kijken in de kelder.
    Dit gaat veel verder dan n beetje mopperen .

13. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Dat is ook zo.
    Alleen de manier waarop Ts reageert zegt mij dat dit niet 1 keertje gebeurd, maar veel vaker.:(

14. Nescio

Nescio Niet meer actief

Serieus... hij had van mij die banaan naar zijn kop kunnen krijgen en blij moeten zijn dat hij niet verrot is. Nee ik snap dat je dat niet doet waar je kind bij is, maar ik zou dus woedend zijn als hij jullie kind aan het huilen maakt met zijn idiote gedrag. Ik had denk ik gezegd: niks schat, papa is een beetje uit zijn doen omdat de banaan kapot is. Is niet erg he? Kijken hoe hij dan zou reageren.

Echt, schreeuwen? Dat zou ik nooit accepteren. En dan ook nog om zoiets kleins, pff. Denk dat hij niet lekker in zijn vel zit.

15. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Morgen zes trossen bananen meegeven met steeltje eraf... en de hele dag whatappjes sturen met fruit picts...

16. JD74

JD74 Bekend lid

17 sep 2013
    514
    0
    0
    Kindercoach De Vuurtoren Den Haag
    Aan de kust
    Kan misschien gebeuren, maar niet op zo'n manier dat je kind ervan moet huilen. Dat vind ik echt een verschil.
    En stiekem... Nee, kan niet gebeuren! Vind het liefdeloos en onnodig om zo te reageren. Geen excuus.

Heeft hij ondertussen misschien iets van zich laten horen Yip? Ik hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten en van de dag kunt genieten. :)

17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Holy sh*t.. Als mijn vent zo deed kreeg hij echt op z'n donder..

Ligt echt niet aan jou hoor!

18. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    het eerste wat ik denk is, heeft hij vaker dit soort gedrag? het kan natuurlijk voorkomen dat iemand 1 keer uit zijn slof schiet om welke reden dan ook maar als dit vaker gebeurd zou ik toch eens achter mijn oren krabben of ik zo wel door wil gaan.
    je zo laten kleineren. en dat om een stom stuk fruit.

gaat de relatie wel goed verder?

19. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Wtf en dan alleen omdat jij het fruit niet klaar hebt gelegd!?!

Haloooooooooooo hij heeft geen polio en jij bent niet zijn persoonlijke sloof

20. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

hahaha, zo inderdaad! :D

Deel Deze Pagina