Hoe wassen jullie je panty's? Ik heb veel zwarte dikkere panty's van de hema alleen ze zijn zo ontzettend stoffig, het ziet er gewoon niet uit. Mijn zwarte kleding komt ook stoffig uit de was, geen idee hoe dat komt, heb wel gelezen om een oude panty mee te wassen maar hoe was ik dan een goede panty dat die stofvrij wordt?
Ik heb dat probleem ook... Ik heb zo'n kledingrollertje waarmee je pluisjes en stof van je kleding kan rollen. Handig ding maar als ik dat 's ochtends gedaan heb zit m'n panty 's middags alweer vol stof En dat terwijl ik erg schoon ben in huis dus 't is niet zo dat mijn huis een stofnest is
Ja precies beauty! vanochtend ben ik er ook met de roller over heen gegaan en nu alweer stoffig, verschrikkelijk. Heb jij het ook op je andere zwarte kleding die je gewassen hebt?
Ja daar heb ik het ook mee... heel irritant! Ik zie wel eens andere vrouwen met een pikzwart jurkje aan met net zulke zwarte panty's eronder en geen stofje te bekennen Ik vraag me echt af hoe ze dat doen
dat is dan vast een nieuwe panty haha. Ik was ze gewoon op 40 graden maar dan wel met alleen zwarte was. Ze worden nu minder mooi maar ja heb ze al twee jaar
Ik was ze met de hand en dan gaan ze nog niet eens zo lang mee. Hoe doe je het toch dat je al 2 jaar met een panty doet? Bij mij is het als ik geluk heb een keer of 4 en dan zit er ergens een gat
gaten kun je maken Mits niet te groot en niet erg zichtbaar. ik heb er een stuk of 5 dus niet telkens dezelfde hoor!