Ik hoop dat er ook technische dames zijn hier Heb een mooie nieuwe laptop, maar de symbolen zijn voor een gedeelte door de war, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Als ik dus een apestaart wil typen, en shift2 intik, krijg ik aanhalingstekens in plaats van de apestaart. En zo zijn er nog een aantal niet goed. Ik weet niet hoe ik dit goed moet krijgen. Het toetsenbord staat gewoon ingesteld op Nederlands. Maar ook als ik het instel op VS internationaal, blijft het probleem bestaan. Ik hoop dat iemand de oplossing weet!
Wij hebben ook sinds 2 dagen een nieuwe laptop. Hadden dit ook! Manlief kwam na lang zoeken uit dat je control shift moet intoetsen en dan doen de tekens het weer normaal. Dit hielp bij die van ons... Succes!
Heb het geprobeerd, maar het helpt niet . Als ik ctrl en shift tegelijk intoets samen met het symbool wat ik wil, doet ie helemaal niks. Snap er niks van! Hmmzz haha dat uitroepteken doet ie dan weer wel goed, gewoon alleen met de shift.
Jullie zijn geniaal het werkt! Dank jullie wel, ben helemaal happy. Zooo irritant als je niet gewoon kunt typen! Je moet het maar even weten trouwens!
Control + Shift werkt inderdaad, maar dat moet je dan telkens doen als je je laptop opstart. Het is makkelijker om even de taal te veranderen, hier kan je vinden hoe je dat moet doen: Mijn laptop doet rare tekens (= ipv van ? etc) • Bokt.nl. Maar als je op google even intikt 'tekens toetsenbord' kan je waarschijnlijk wel een uitgebreidere uitleg krijgen. Nogmaals, Control + Shift werkt wel, maar dan blijf je bezig.
ik heb dat ook een paar keer gehad heel irie maar heb rechts onderin het scherm een klein toetsenbordje staan als ik daar op klik kan ik kiezen tussen nederlands of internationaal..