Moeders voor moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Snoopy1983, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Even moeders voor moeders onder de aandacht brengen bij iedereen die nu zwanger is:)

Op dit moment is er een tekort aan het hormoon pregnyl wat sommige vrouwen juist heel hard nodig hebben om zwanger te worden.

Ik heb zelf ook 2x meegedaan, helaas de laatste keer maar heel kort. En nu sta ik zelf aan de andere kant en heb ik het hormoon ook nodig.Vanmiddag in het ziekenhuis kreeg ik te horen dat er dus een tekort is aan dit hormoon en het tijdelijk zelfs bij sommige apotheken niet leverbaar is.

Dus ben je zwanger en kan je meedoen? Het is een kleine moeite en je doet er heel veel vrouwen een groot plezier mee:)

2. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Ik doe ook mee, maar voor mij is dat vanzelfsprekend, want wij hebben het ook nodig gehad. Ik ben alle vrouwen die eraan mee hebben gedaan enorm dankbaar, en wil daarom graag wat terug doen :) .

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat ik straks weer een 3e keer mee mag doen en dan gewoon 10 weken lang:)

4. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik heb bij deze zwangerschap ook weer meegedaan! En 10 weken lang.
    Zwangerschap nummer1 was een MA, dus de flessen werden verruild voor wat anders, zwangerschap nr 2 duurde te kort (5wkn)

5. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Ik doe op dit moment ook mee!
    Mijn eerste week zit er morgen op...en ik mag mee doen tot 16 weken.. dus dat is in totaal 10,5 week! :D

6. PregnantAgain

1 jun 2011
    21
    0
    0
    Ik wil ook meedoen, maar heb een bloedtransfusie gehad na mijn vorige bevalling. Dan mag het niet geloof ik. Weet iemand dat?

7. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ookm meegedaan,alleen heel kort omdat ik pas met 12weken erachterkwam dat ik zwanger was!
    Ik wilde graag nu ook weer meedoen,nu kwam ik erachter met 6weken dus dacht kan ik veel langer meedoen. Maar helaas bij de vorige zwangerschap heb ik na de bevalling en na een currettage na 2 weken ivm placentaresten een flinke bloedtransfusie gehad en daarom kan ik nu niet meedoen. Ik had het graag gedaan voor alle mama's die het nodig hebben! Xx

8. beertje28

beertje28 Actief lid

30 jan 2012
    107
    0
    16
    Ik doe mee vanaf aanstaande vrijdag, vorige week is ze hier op bezoek geweest en vanaf je 6 week mag je mee doen dus kan de 10 volledige weken benutten.
    Kleine moeite om te helpen vind ik.:)

9. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Petje af voor jullie! Ik heb er lang over nagedacht maar ik heb een nare associatie met urine opvangen (ben een blaaspatiente met 23 jaar helaas veel pijn en onstekingen). Ik moet in een bepaalde houding plassen anders heb ik zo weer een ontsteking maar goed dat valt te omzeilen met een po voor in de wc. Het is echt puur dat ik mentaal het erg onprettig vind. Misschien de volgende zwangerschap!

10. Linda88

Linda88 Actief lid

9 mrt 2011
    414
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook 10 weken mee gedaan! ik heb er totaal geen moeite mee gehad en het was een kleine moeite!

11. mamvanjason

mamvanjason Actief lid

9 jun 2009
    397
    0
    0
    limburg
    Ik doe ook al sinds week 6 mee. Voor mij is het ook heel vanzelfsprekend want ik heb de pregnyl ook hard nodig gehad!!

Maar ook als je het zelf niet nodig hebt gehad: doe het dan voor alle MMM meisjes die ook zo graag een kindje willen en daar nog iedere dag voor vechten!

12. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb me 2 keer via internet opgegeven maar nooit wat gehoord, zelfs nog gebeld en ze zouden mij terug bellen, niet gedaan en toen waren de 16 weken voor bij.... dan niet moeders voor moeders....! Vind het wel erg jammer en slordig want had het graag gedaan!

13. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik heb ook 10 wkn mee gedaan, is voor mij vanzelfsprekend om mee te doen. Plassen in een flesje, kleine moeite toch!

14. Maia

Maia Niet meer actief

snoopy, ik heb me ook aangemeld hoor en doe sinds afgelopen zaterdag mee.

15. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik doe ook vanaf 5 weken mee. Ik heb vorige week even heel veel moeite gehad met opvangen omdat ik me echt ziek voelde, toen was de opbrengst niet zo hoog, maar ga er nu weer vol goede moed tegenaan. Het is een kleine moeite.

Er belde nog en mevrouw van moeders voor moeders met een aantal vragen, hoe we zwangeren het beste kunnen bereiken en wat ze nog kunnen doen om meer moeders mee te laten doen. Toen heb ik wel aangegeven dat het een minder grote drempel zou zijn als ze in meer plaatsen de urine op zouden halen. Ik moet het namelijk weg brengen, gelukkig wel in mijn eigen dorp.
    Toen ik zwanger was van mijn oudste moest ik er 25 min voor rijden, toen heb ik er vanaf gezien.

16. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Klopt ik werd ook gebeld met de vraag hoe we zoveel mogelijk zwangere vrouwen konden bereiken...geen idee..

Zelf heb ik meegedaan vanaf week 10 tot aan 16. Ik durfde niet eerder opte geven ivm mijn 5 ma s. Was bang dat het de goden verzoeken was.

Ook ik heb meer dan genoeg pregnyl moeten gebruiken..dank je wel meiden voor degene die dat mogelijk hebben gemaakt!!

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ja ik doe ook mee!
    Sinds gisteren begonnen met urine opvangen!
    kleine moeite vind ik ook, ik doe het alleen niet op mijn werk.

18. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    nog een maandje en dan stop ik met het verzamelen.
    kleine moeite om er zo voor te zorgen dat anderen ook zwanger kunnen worden.

19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik had even snel een vraagje over de zwangerschapstesten van mvm.

Gisteren een test gedaan door mvm en die was mooi wit met een duidelijke streep!
    Toen ik vanmorgen weer op de test keek;) was hij vies en geel!!!:$
    heeft/hebben jullie dat ook?

20. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Ik doe ook mee!! Het is een kleine moeite... als je zo iets kan doen voor vrouwen die minder bedeeld zijn om via de normale weg zwanger te raken, dan doe ik het graag!!!

Deel Deze Pagina