Het onderwerp zegt het eigenlijk al. Ik ben zelf nog niet in blijde verwachting ik zit nog eventjes op het wachtbankje, maar heb er een goed gevoel over. Ben benieuwd naar jullie reacties! Liefs Demi
Ehm.. meteen raak. Nooit verwacht tot ik op mn vaders verjaardag n emo uitbarsting gekregen had en pas een paar uur later dacht.. hmm wanneer moest ik eigenlijk ongesteld worden? Haha..
Ik was de eerste keer meteen zwanger. Echt geweldig. Ik dacht het eigenlijk al meteen na de eerste poging. Maar ik had zoiets van: Zit zeker tussen m'n oren. Maar nee hoor, het was echt waar. Succes ermee meid.... xxx
1st meteen na stoppen met pil (helaas MK) Hierna na 1 'wachtronde' meteen wéér! Vruchtbare bedoeling dus hihi
Mijn eerste zwangerschap was meteen de 1e ronde raak, dit is helaas een miskraam geworden. Daarna duurde het 5 maanden (4 rondes) voor ik weer zwanger was. Zie mijn album voor het resultaat!
Ik ben een onwijze geluksvogel... 1e zwangerschap gelijk raak! 2e zwangerschap gelijk raak, maar hele vroege miskraam. Direct maand later wederom zwanger! (daarom durf ik het mijn broer nog niet te vertellen, omdat hij en zijn vriendin al een jaar proberen zwanger te raken)
Mijn onze eerste kleine was ik meteen na een maand zwanger, maar bij deze Zwangerschap duurde het door PCO wat langer ruim 16 maanden... Wens je veel suc6... En hoop dat je ook snel in blijde verwachting mag zijn... Maar houd er rekening mee bij de meeste meiden duurt het wel een half jaar tot een jaar zei mijn Gyneacoloog... Wees dus niet te snel ontmoedigt... Groetjes Catheleine