hey dames. ik moet even mijn ei kwijt hoor. ben egt zo boos en verdrietig mijn vriendt ligt egt elken dag al super vroeg te slapen ook in het weekendt. meschien ben ik nu wel een zeur piet maar vindt het zo erg dat hij zo weinig tijdt voor mij heeft wordt er helemaal deprie van komt vast ook door de hormonen de afgelopen week heb ik juist meer zin in seks en dat zeg ik dan ook tegen hem maar hij kijkt gewoon niet naar me om gister vroeg ik hem zelfs of hij vreemdt gaat terwijl ik heus wel weet dat hij dat nooit zou doen. en overdag verveel ik me ook nog eens helemaal dood dus eigelijk wacht ik ook nog eens de helen dag tot hij thuis komt en dan valt hij na het eten gelijk in slaap ik ben nu vast een enormen zuer piet ecusses voor het langen verhaal liefs een emotioneel zwangeren doos
Waarom verveel je je dan zo overdag? Heb je niks te doen? Ik kan zat bedenken voor je hoor, om je tijd mee op te vullen en nog leerzaam ook!
Ik denk dat het extra vervelend voor je is dat je vriend 's avonds zo moe is, omdat jj de hele dag verwachtingsvol naar hem hebt zitten uitkijken. Kan me helemaal aansluiten bij de vorige reactie: voor jou zou het dan beter zijn om zelf ook dingen omhanden te hebben. Zit je niet op school, werk je niet? Geen hobbies? Liefs Monique
nee op het moment werk ik niet meer ook zit ik niet op school vriendinnen heb ik eigelijk ook niet zo veel dus heb egt geen idee wat moet gaan doen
Ik snap je best wel. Ik heb het met mn vorige zwangerschap ook gehad, hoor. Die onzekerheid... Onze eerste zwangerschap kwam onverwachts (maar echt het allermooiste wat ons is overkomen), maar omdat het zo onverwachts kwam, moet je wel dingen gaan regelen. En daar was mijn man heel erg mee bezig, zodat hij minder tijd voor me had. Daar zat ik toen heel erg mee. Op een gegeven moment hebben we daar samen over gepraat. Je kan nu eenmaal niet in iemands hoofd kijken wat voor gedachten zich daar afspelen. En toen we daar over hadden gepraat, snapten we elkaar beter over elkaars gevoelens en hebben we daar rekening mee gehouden. Vertel aan je vriend dat je de hele dag uitkijkt naar zijn thuiskomst, omdat je je overdag verveelt. Ik denk dat hij dan wel meer aandacht aan je geeft. En het is natuurlijk helemaal vervelend als je je overdag verveelt. Zoek iets wat je leuk vind, of zet het hele huis eens op zn kop, van top tot teen! Dat is natuurlijk al lekker makkelijk als je al nesteldrang hebt! Ik hoop dat het beter tussen jullie gaat en je iets leuks vind om overdag te doen! Groetjes Patries
Hey Shirley, Thuis zitten en niks om handen hebben is inderdaad erg vervelend. Dat ken ik wel. En ook de behoeft aan aandacht van je partner. Net als Paddels raad ik je aan om er met je vriend over te praten. Leg uit waar je behoefte aan hebt èn luister naar waar hij behoeft aan heeft. Kijk samen hoe je tot een oplossing kunt komen. Wat betreft je bezigheden overdag; dat is een stukje mindset (waarmee ik niet wil zeggen dat het makkelijk is). Als jij de dag doorbrengt met wachten tot je ventje thuis is, dan maak je het voor jezelf niet gemakkelijk (spreek uit ervaring). De kunst is om wat bezigheden te zoeken. Als je je goed voelt kun je mischien vrijwilligers werk gaan doen. Zelf ben ik (heel mutserig) gaan handwerken; ik ben kaarten gaan maken. Dat is nl iets wat je makkelijk op kunt pakken en weer aan de kant kunt leggen. Soms moet je gewoon aan iets beginnen, zonder dat je er zin in hebt en dan komt de zin vanzelf.
Omdat jij je verveelt, moet je vriend jou maar gaan vermaken 's avonds? Kennelijk werkt hij heel hard voor zijn gezinnetje in wording. Meid sterkte; ga op een club, neem een hobby.
misschien is je vriend bang dat als hij seks heb met je dat hij het kindje raakt ofzo? misschien moet je daarover praten en gewoon zeggen dat hij het kindje niet kan beschadigen of pijn doet. en voor overdag... geen idee ik werk, ik zou denk ik aan een dagboek beginnen voor je kindje later van hoe de zwangerschap gaat en dat soort dingen.
zogelukkig ik vind je reactie wel een beetje hard. dit forum is wel bedoeld om je hart even te kunnen luchten, en ze geeft zelf ook al aan dat ze het gewoon even kwijt moet. Zo makkelijk is het niet om maar ''even een hobby'' te zoeken. Misschien is ze voor haar vriend ergens gaan wonen en heeft ze niet zoveel vriendinnen. Als je het zelf heel goed hebt en alles op rolletjes, dan is het altijd makkelijk oordelen over iemand anders. En ik vind het juist knap dat ze gewoon eerlijk verteld hier dat ze niks te doen heeft!@! moet toch kunnen? Misschien is het leuk als je een deeltijd studie kunt doen. Of een thuis studie dan leer je wat en ben je ook ergens lekker mee bezig. Ik ben ook bij mijn vriend gaan wonen waar ik niemand kende.. en dan ist in het begin heel lastig als je geen vriendinnen hebt. en je gaat ook niet zo 1,2,3 even snel een hobby zoeken, dat moet groeien... kan je geen baantje vinden ergens? al is het maar voor een paar uurtjes, zo leer je ook vaak wat meer mensen kennen liefs Muis
Ik ken het ook toen ik net verhuisd was naar de stad waar mijn vriend woonde werkte ik alleen maar s ochtends ik verveelde me s middags rot en soms moest hij overwerken en was hij moe als hij thuis kwam en dan zat ik vol energie en wilde van alles doen.... Probeer te kijken wat je leuk vindt, ben je creatief of vind je het leuk een muziekinstrument te leren spelen misschien kun je op internet ideeen opdoen om jezelf te vermaken? Houd je misschien van gamen (wii nintendo ds?) ofzo?
Als je weinig mensen kent en dat wel zou willen, dan moet je de deur uit! Misschien dat een "echte" baan zoeken nu wat lastig is door je zwangerschap, maar vrijwilligerswerk kan toch wel? Er zijn altijd en overal mensen nodig die bijvoorbeeld met bejaarden gaan rolstoel-wandelen, helpen op een (sport)club of in de dierenopvang...ik noem maar wat (natuurlijk niet als kattenbak-poetser ). Of je gaat op (zwangerschaps)fitness ofzo, leer je gelijk medezwangeren kennen! En freubelclubjes zijn ook overal wel te vinden...scrapbooks maken, meteen leuk als je dat kan voor alle babyfoto's straks! Meis kom op, ga niet thuis zitten wachten maar maak er zelf wat van! Liefs Monique
ok je vraagt erom, dus niet boos worden .... gezien je eerste post kun je misschien een cursus gaan volgen? Nederlandse spelling?
hahahahaha Booey, dat is dus ook precies wat ik dacht... mén, sommige mensen maken het wel heel bont. En zomaar een hobby o.i.d zoeken is inderdaad niet makkelijk, maar als je er niet aan begint, wordt het er ook niet makkelijker op
Wel humor... als je het niedt zeker weedt alles met dt te schrijven Niet verkeerd bedoeld Shirley! Kan me je gevoel wel voorstellen. Tips heb ik niet echt voor je.
Sjezus, dit vind ik wel een beetje lullig hoor! Iemand komt met een serieus probleem en dan wordt er zo gereageerd. Maar goed, ik heb ook geen oplossing voor je. Alleen maar herkenning. Ik werk zelf wel, maar ik had precies hetzelfde tijdens mijn verlof voor de bevalling en nu (terwijl ik dus genoeg te doen heb met een zoontje van acht weken), heb ik het soms nog. Maar misschien is het echt wel een idee om iets te gaan handwerken. Of foto's inplakken of iets dergelijks. Dingen in elkaar knutselen voor de babykamer. Of inderdaad vrijwilligerswerk, maar dan moet je iets vinden dat echt bij je past en dat is niet altijd makkelijk. Nou ja, sterkte in ieder geval!