Ik heb het zelf ook vaak hoor , maar dan moet je toch echt iets voor jezelf gaan doen gewoon met vriendinnen ff ergens heen gaan lekker met je moeder winkelle , als je vriend moe is moet je hem soms ook wel is rust gunnen ook al is het maar eens in de twee weeken dat hij ook even tijd voor zich zelf heb dan zal je merken dat hij daarna net zo blij is om jou weer vast te pakken als jij hem Enne : Booey sorry maar we kunnen NATUURLIJK niet allemaal zo slim en fantastich zijn als jou ....
Ach wat nou! Schij toch uit joh. Ze verveelt zich vertelt ze, daar geef ik in eerste instantie een subtiel antwoord op, ze wil weten wat ze dan kan doen, nou dan geef ik haar het antwoord toch? Ze vraagt er toch om? Niet zo van dat lange tenerige hoor!
Ik zie dat je 17 bent en dus een jonge moeder. Hier waar ik woon hebben ze een jonge moeder groep, heb even voor je op internet gekeken (zag dat je in Haarlem woont) en in Haarlem hebben ze ook een groep. Misschien is dat iets voor je? Zo kun je ook een vriendenkring opbouwen misschien. Dit babycafé is de nieuwe meetingspot voor alle zwangeren en ouders met kinderen van 0 tot 4 jaar binnen en buiten Noord-Holland. Ongegeneerd je baby voeden, verschonen of met je peuter spelen, gratis workshops volgen, alles kan in het BBcafé In de vakantie kunnen oudere kinderen ook mee. datum: vrijdag's van 10 tot 12 uur locatie: Grote Houtstraat 142a te Haarlem, kosten: gratis Hoe: niet nodig, gewoon binnenlopen http://www.bbcafe.hyves.nl/ Hoop dat je er wat aan hebt!
hey dames bedankt voor alle reactie,s erg lief lauraa87 ja ik ga er zeker heen lijlt me erg luek oh en even voor de info ik ben dislectie,s en kan dus niet zo goed nederlands schrijfen voor de genen die het weten willen
Niets te danken! Zit zelf ook bij een groep, vond het eerst eng om in een groep te komen. Maar viel 100% mee, en ga er met plezier naar toe. Volgens mij kun je bij dat wat ik je gezegd hebt, ook je vriend eens meenemen. Het is ook vooral handig om tips aan anderen te vragen Veel succes!
Als JIJ (bent) Nee even zonder gekheid meiden, ik dacht het natuurlijk ook maar dit meisje is dyslectisch, en dat verklaart natuurlijk een hoop.. Daar kan je natuurlijk niks aan doen shirley. En qua tips.. Je moet inderdaad wel proberen je te vermaken zonder je vriend, maar ik begrijp dat het niet leuk is dat je 's avonds ook niets aan hem hebt. Misschien kan je een sport gaan doen ofzo? Dan leer je ook weer nieuwe mensen kennen. Succes!