Even me ei kwijt...

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door toet, 14 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

Ik moet even me ei kwijt...vorige week heb ik bij de vk een nieuwe afspraak gemaakt,voor 5 december,maar ik werk in een winkel en dat is natuurlijk een drukke dag i.v.m met de Sinterklaas,ik daarom me afspraak ook zo vroeg mogelijk gelijk om 9.00 gemaakt,zodat ik als eerste aan de beurt zou zijn,en als alles goed is sta je na 10 min weer buiten.
    Ik werk nu ook 50%,dus ik werk vaak de middagen omdat het dan het drukste is...dus ik dacht er goed aan te doen om het om 9.00 uur al te doen.Kreeg ik gister op me werk een preek,waarom ik het op 5 dec. ga,en op hun kwam dat over dat ik niet gemotiveerd meer was,en ze vonden het echt dus niet kunnen dat ik dat gedaan had...
    me mond viel echt open...maar ik moest me afspraak maar verzetten...
    ik heb dat nu wel gedaan,maar het zit me niet lekker...ik vind dit gewoon zoeken naar dingen...maarja...

Groetjes,

2. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    hoi,

eerlijk gezegd snap ik het wel een beetje, als 5 december de drukste dag is en je een andere dag kunt plannnen voor de vk, zou ik dat ook doen.Zeker als je 50% werkt.

Maar iedereen moet doen wast hij zelf wil

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Misschien kun je de afspraak bij de VK een paar dagen verzetten?

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik begrijp het van beiden kanten. Kan ook heel goed begrijpen dat je je aangevallen voelt, want dat zou ik ook hebben.
    Je dacht goed te doen.

Mirre

5. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ja, beetje jammer zoiets, maar aan de andere kant snap ik ook wel weer dat 5 dec. niet zo'n handige datum is...

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Je komt toch 5 dec werken? en je staat tot met 10 minuten weer buiten, ik had de afspraak niet verzet, ze zijn je verplicht je er vrij voor te geven.Ik ben ook iemand die eerst aan mezelf denkt, en dan een keer aan m'n werk ;)
    Ik kreeg tijdens m'n zwangerschap last van harde buiken, en een zere rug, had het idee dat ze me niet geloofden, tot ik me ziek meldde, toen kreeg ik aangepast werk, en via bedrijfsarts mocht ik alleen nog maar s'morgens werken.
    Dit slaat niet op jou verhaal, maar wou het alleen even aan je kwijt.
    liefs Mensi. ;)

7. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    beetje overdreven is het wel.
    of het om 9 uur meteen druk is en je niet 10min kunnen missen.
    werk ook in een winkel en meestal wordt het in de middag pas druk ook op 5 dec.
    groetjes chantal.

Deel Deze Pagina