Zou het raak zijn of houdt mijn lichaam mij voor de gek?

Discussion in 'Zwanger worden' started by mignonne, Feb 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mignonne

mignonne Lid

Feb 7, 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds 4 januari heb ik mijn spiraal laten verwijderen na hem 3 jaar gehad te hebben, want we willen graag voor een tweede gaan.

Tot op heden niet echt ongesteld geweest... Ja heel licht na een week. Maar dat was eigenlijk niet noemenswaardig. Dus heb ook geen idee hoe mijn cyclus is. Als ik tussendoor tijdens de spiraal af en toe een ongesteld werd was dat altijd rond het einde van de maand.

Maar nu hier wat symptomen maar nog geen positieve test (gisteren weer getest…)

Nu ben ik al een dag of 4-5 misselijk, eerst met vlagen en nu bijna de hele dag.
    Sinds een paar dagen kan ik me totaal niet concentreren, sinds 3 dagen helemaal geen afscheiding en een dag ervoor ineens veel witte vloed uit het niets (dat was dus maar 1x), ineens meer boeren en winden,
    Gisteren onrustige benen en verschrikkelijke steken in mijn heup waardoor ik niet eens kon lopen
    Al een dag of 4-5 de hele dag een soort hongergevoel. Een paar dagen geleden wat steekjes in mijn borst gehad en ik heb het idee dat ik een paar donkere spikkeltjes heb gekregen in mijn tepelhof. En sinds vandaag ben ik toch echt een stuk vermoeider uit het niets..

Maar geen ongesteldheid steekjes/innestel gevoel gehad volgens mij. Ja gisteren hele lichte steekjes in mijn onderbuik. Geen witte vloed ineens. Wel een weeïg gevoel in mijn buik, maar of dat nou is omdat ik het spannend vind of niet weet ik niet..
    Ik weet het echt niet meer. Herkend iemand dit? Wat denken jullie? Heb ik te vroeg getest? Of verbeeld ik het me?:(:(:(

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Tja ik heb door de jaren heen wel elk mogelijk eventueel symptoom gehad en was pas twee keer goed.
    Het ergste ervan is dat je alleen maar kunt afwachten tot je mag testen.
    Ik zou je graag iets anders willen vertellen, maar ik ben helaas geen zwangerschapstest......

3. mignonne

mignonne Lid

Feb 7, 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha nee dat is ook zo. Was het maar waar. Geen geklooi met plassen en testen maar gewoon jou even een mailtje sturen of het zover is. :)

Voorheen zat ik aan een nuva-ring maar ben daar doorheen een paar zwanger geworden(was te licht voor mij blijkbaar) en ook allemaal snel geëindigd in een MK. Vandaar dat ik maar een spiraal genomen heb. Wij vonden het toen nog te vroeg voor een tweede. Maar nu is ons zoontje bijna 6 dus vonden wij het toch echt tijd voor een broertje/zusje.
    Het lastig is alleen dat ik dus niet weet wanneer ik officieel KAN testen omdat ik dus nog niet eens ongesteld ben geweest..

Jullie zijn al een behoorlijke lange tijd bezig zie ik... Hoop voor jullie dat 2013 het jaar wordt!

4. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

Dec 29, 2012
    438
    0
    0
    Had eerst ook 3 negatieve testen, maar was toch echt zwanger.
    Dus na mijn NOD zelfs negatief getest.
    Vorige week een echo gehad en die liet ook zien dat ik precies 8 weken zwanger was, hiermee wil ik zeggen dat ik getest had, terwijl ik ongesteld had moeten worden.
    Succes ermee!

5. mignonne

mignonne Lid

Feb 7, 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds niet ongesteld en ook geen positieve test. Wel een paar dagen geleden pijn gehad aan mijn baarmoedermond tijdens te seks. sinds vandaag wat spierpijn in mijn rechterbil en nog steeds last van mijn heup. Misselijkheid is wel inmiddels wat voorbij. Oh ja en mijn haar valt slap uit elkaar, sinds vandaag wel last van wat witte vloed, maar daarvoor al iets van 4 dagen totaal geen afscheiding.

6. mignonne

mignonne Lid

Feb 7, 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke even een update...

9-2-2013
    Rare droom gehad
    wat vergeetachtig
    Ons kat wil ineens steeds op mijn buik liggen (normaal altijd bij manlief) Werd vanmorgen wakker met haar op mijn buik
    niet misselijk
    uit het niets ineens vanmorgen vroeg klaar wakker
    gisteren wat emotioneel tijdens een gesprek
    al 4 dagen echt duidelijk meer honger gevoel
    gisteren op het werk uit het niets sterretjes.
    Nu al 2 dagen steekjes onder mijn navel
    vanomorgen groot bord gegeten en een half uur later het gevoel hebben dat ik flauw ga vallen van de honger
    erge pijn in mijn buik
    Spierpijn uit het niets in mijn kuit
    Klontje wit doorzichtig rekbaar afscheiding, verder al dagen helemaal niets...

10-2-2013
    Niet uit woorden komen
    Krampjes in buik onder navel
    misselijk

zaterdag vroeg POSTIEVE TEST!!!!

Kon het gisteren niet laten weer eentest te doen, en al was hij nog net zo licht als gisteren hij was weer positief!! Nu zwaar hopen het vruchtje blijft zitten!!
    Dus nog niet volledig in extase..

7. Iriz

Iriz Lid

Feb 9, 2013
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!! Spannend hoor

8. mignonne

mignonne Lid

Feb 7, 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je! Ben echt verschrikkelijk aan het duimdraaien. Maar koester elk zwangerschapsverschijnsel. S
    Vanavond weer wat 'last' van het oprekken van mijn baarmoeder...zeg maar gerust langzaam opgeblazen worden ofzo ahhahahahah! Acht het is allemaal voor een goed doel!

9. Miranti

Miranti Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,445
    0
    36
    Wat fijn voor je! Gefeliciteerd!

Share This Page